Cand clopoțelul suna de pauza, Rachel, Jessy si Logan iesira primi din clasa. Matematica ii terminase deja. Mai ales dupa o disputa subtila cu Lexi si gasca ei de netoți. Prietenul ei, Brad era mai mare cu un an asa ca nu fusese langa ea sa o sustina atunci cand Rachel matura cu ea pe jos, la figurat desigur. O facuse de rasul clasei cand chiar Lexi incercase sa isi bata joc de ea. Ce nu stiuse Lexi era ca Rachel inca isi pastrase talentul pentru numerele matematice si o batu la propriul joc. Inainte de aceasta ora, o mai facuse de ras in pauze. Jess si Logan ii tinusera partea neconditionat dar Rachel era cea vizata de Lexi.
Roy inca era un capitol deschis pentru Jessy. Aceasta era ferm convinsa ca Roy era sufletul ei pereche si ca in ciuda iesirilor lui, mai devreme sau mai tarziu, vor sfarsi casatoriti, cu doi copii si fericiti.
Racel o trezi din visare, insa.
-Serios, Jessy?! Inca te mai tii dupa el? E o pierdere de timp. De ce nu stai cu Noah? El chiar te place! E dragut, cuminte....
-Zău asa! Nu m-am tinut chiar tot timpul dupa el! Se apara Jessy de mult prea critica sa prietena. Si Noah?! Pe bune?! Il stiu de la gradinita cand dormea mai mereu cu capul pe banca si cu gura deschisa. Imaginile alea ma bantuie si acum! Bleah!! Se facu ea ca vomita.
-Daca nici tu nu te-ai tinut dupa el, dupa trei departiri in care te-a inselat... rase prietenul lor de ea.
-Logan! Tu cu cine tii?! Sari ca arsa, deja satula sa nege adevarul spus in fata. Si in plus, a spus ca nu e vina lui. Fata aia pur si simplu a sarit pe el. Nu se va mai repeta!
-Nu stiu Jess, e problema ta! Iar imaginea aia nu cred ca a fost atat de ingrozitoare incat sa te sperie pentru totdeauna! Era doar un copil!
In fine...ce facem deseara?-Ne uitam la un film? Veni Jess cu ideea.
-Aha! Un film ar fi bun! Aproba Logan muscand cu pofta dintr-un corn scos din ghiozdan.
-Ok! Ne vedem la mine la 8, ai mei sunt plecati. Voi aduceti floricelele si cipsurile, eu bauturile!
Deja era sfarsitul lunii mai iar scoala era pe terminate in doar o luna.
Isi permiteau din cand in cand iesiri la sfarsit de saptamana dar de multe ori preferau sa stea in casa la unul dintre ei, vizionand cate un film.
Erau prieteni din generala si se placusera din prima zi. Faceau un trio fenomenal. Pana in perioada liceului, Lexi le fusese alaturi mereu dar teama de a ramane in umbra lor, pusese stapanire pe ea asa ca isi urmase propriul drum devenind prin propriile mijloace nu chiar binevoite, populara.Aceasta le auzi discutia despre seara lor. Nu era singura. Brad, Gabe, Ashley si Emma erau cu ea. Ii povestise lui Brad despre umilinta provocata. Trebuia cumva sa o scoata din joc pe Rachel cea de treaba si placuta de toti.
-Ce ati zice daca le-am face o vizita micutilor populari? Zambi aceasta spre cei trei care ii intoarsera zambetul caci stiura din start ca in mintea ei se cocea un plan.
.........
Cand usa de la intrare se auzi, Rachel stiu cine era. Deschide usa si dadu de prietenii ei si de Roy.
Era sigura de asta. Jessy nu il putea lasa in pace nici macar o zi. Si de acea adusese intariri: Noah!Logan, de la fata enervata si sarcastica pe care o avea la intrare trecu la cea de complice si maleficitate. Roy trebuia sa stie ceea ce insemna gelozie.
Pornira spre camera lui Rachel. Daca tot aveau sa faca mizerie, macar sa nu fie in toata casa. Rachel stia ca mama ei, pe cat de intelegatoare si cool era, era dependenta de curatenie.
-Ai tai unde sunt? O intreba Jessy.
-Eh...doar ii stii! Mama e in tura de noapte la spital, iar tata a avut si el o urgenta. A trebuit sa opereze de urgenta pe cineva.
-Eu zic sa ne jucam ceva mai intai. Veni Logan cu ideea. Ce ati zice de niste carti? Sau poate jocul cu sticluța? Se uita in directia lui Rachel complice, iar ei ii cazu fisa imediat: Jessy si Noah!
-Eu invart prima! Se autoinvita Rachel, luand o sticla goala de ciob, ce o golise ea azi de suc. Se asezara in cerc pe posea: Rachel, Logan, Jessy, Roy si Noah.
Sicla cazu spre nimeni alta decat Jess. Aceasta se uita speriata. Stia ce o asteapta.
-Jess, adevar sau provocare?
-Mmmm....imi e frica sa aleg! Provocare.
Ochii de ghiață a lui Rachel scanteiara de fericire.
-Te provoc sa il saruti pe Noah!
-De ce pe el?!
-De ce nu?! Doar Roy nu are nimic impotriva, nu? Il privi pe Roy de data aceasta. Acesta incuvinta din cap cu mainile batand in retragere. Chiar parea ca nu il intereseaza.
Jess ramase uimita. Nu credea ca Roy va reactiona asa. Il privi cu reproş si cu ochii inca pe Roy, il trase pe Noah in bratele ei.Noah era cu mult mai frumos ca Roy. Era saten cu ochii caprui inchis, aproape negri. Avea un fizic in dezvoltare dar destul de atractiv. Chipul era frumos conturat. Parul ii era ordonat, nici prea scurt, nici prea lung fata de a lui Roy care statea plete prins intr-o coada aproape unsa la spate.
Era brunet cu ochii caprui si putin mai inalt ca Jessy.Noah fu luat pe nepregatite cand Jessy isi lipi buzele delicate de ale lui dar isi reveni imediat si inchise ochii stangand-o in brate, adancind sarutul. Se completau unul pe altul. Aratau asa de bine impreuna.
Logan si Rachel, stand unul langa altul, batura palma pe furis.Logan privi pentru o clipa pe fereastra.
-Cine-i individul? Arata cu degetul spre casa alaturata.
Pe vedanda casei se vedea un baiat inalt, cu ochelari ce statea intr-un leagan si citea o carte. Nu se vedea prea bine din cauza luminii plapande a luminitelor ce atarnau la tavanul verandei.-Cine? Toti isi indreptara privirea spre casa alaturata.
-Ah...e doar vecinul meu. Un ciudat. Invata la noi la scoala. E in ultimul an. Ai lui sunt plecati din oras de cateva luni cu afaceri dar el a vrut sa ramana aici. Stiu de la mama au propria firma.
-Waaa.... inseamna ca e bogat.
-Nu stiu si nu ma intereseaza! Zise Rachel fluturand din mana ca si cum ar da uitarii. Ei locuiesc aici dinainte de a ne muta noi, acum 10 ani.
-Hai sa continuam! E randul meu sa invart sticla! Tipa Jessy fericita caci doar asa se putea razbuna pe Rachel. Isi freca mainile cand ceilalti isi reluara pozitile. Roy era deja plictisit caci butona telefonul. Jess plescai din buze dandusi ochii peste cap nemultumita.
Soneria de la intrare se mai auzi odata, iar ei se speriara caci atunci un fulger brazda cerul.
Nu mai asteptau pe nimeni.
Coborara toti si luminara cu telefoanele cand lumina se opri brusc si un alt fulger isi anunța prezența pe cer.
Rachel se inarma cu o umbrela de langa cuierul de la intrare, pe post de arma, si deschise usa. Toti rasuflara usurati cand vazura cine era.-Lexi...voi erati! Ce vrei? O lua tare dar mai ales plictisita, Rachel.
Lexi privi spre vecinul tocilar si zambi.
-Vrem si noi sa ne alaturam jocului dar mai ales stiu si unde il vom juca!-Ce te face sa crezi ca noi ne jucam ceva? Se apara Rachel.
-Pentru ca e si Noah aici langa Jessy. Cu totii stim ca vreti sa-i combinati.
-Serois?! Si eu de ce nu stiu asta?! Se auzi Jessy din spatele lui Rachel pe care mai ca o incaleca ca sa o infrunte pe Lexi. Noah o prinse de talie pe Jessy, iar aceasta zambi pe sub mustati. Incepea sa ii placa Noah.
Roy butona in continuare telefonul.-Deci, ne acceptati invitatia sau sunteti prea fricosi pentru jocurile adevarate, cele care nu-s de copii asa ca voi?
Rachel scrasni din dinti si isi privi prietenii care o incurajara din priviri.
- Sa te vad Lexi!
Aceasta doar privi in spate zambind viclean spre cei din spate care erau in numar de 5.
-Atunci sa mergem!
Atunci mai tuna o data si ploaia incepu. La fel si vantul.
CITEȘTI
Jocul destinului - Învață-mă să te iubesc din nou...
RomanceUn simplu joc. O provocare. Un sărut nevinovat ce duce catre mai mult. Doar de atat este nevoie ca Rachel sa se indragosteasca fara sa vrea...de un tocilar. "-Nu nu nu! Nu are cum sa se intample asta! Se ridica terifiata de pe el, scuturand din ca...