🏳️‍🌈🧭2🧭🏳️‍🌈

355 32 3
                                    

~Buğu'dan~

-Saat kaç arkadaşlar?

-15.20 hocam.

-O zaman dersi burada bitirelim, haftaya Mimar Sinan'ın eserlerinden birini kompozisyon halinde tanıtıp gelin. Herkes imza attıysa çıkabilirsiniz arkadaşlar.

Önce sandalyede gerinirken oturuşumu düzelttim. Ders fazlasıyla sıkıcı geçmişti. Yavaş yavaş eşyalarımı toplamaya başladım. Neyse ki son dersti ve 1 saat sonra spor salonuna gideceğim. Spor da olmasa günün sitresini nasıl atardım. Fermuarı kapattıktan sonra sınıftakiler ile vedalaşıp kolidora çıktım. Saat 16.20 yani Savaş'ın dersinin bitmesin 5 dk var. Kapının karşısındaki banka yerleşip Whatsapptaki gruba girdim.

Mısra >Napıyorsunuz, hiç sesiniz çıkmıyor len.

Utku >Aynı işte kanka. Okul ev arası mekikler başladı.

Mısra >Dersler tam başlamadan buluşalım bir gün. Özlettiniz kendinizi şerefsizler.

Utku >Aynen bende çok özledim ya. Buğu hanım da mesajlara bakarsa plan yapalım.

Buğu >Birileri beni mi çağırdı!😏

Mısra >Ders yeni mi bitti?

Buğu > Yes beybi, kafam kazan gibi. Bazı hocalar ilk haftadan ders işlemeye başladı.

Mısra >Bizim de 1-2 hoca başladı. Ne zaman boşsunuz?

Utku > Çarşamba öğleden sonra boşum.

Buğu >Benim Çarşamba 3te bitiyor ama hoca ders işlemesse 2den sonra benim de boş.

Mısra > Benim de o gün sadece 1 dersim var. O zaman Çarşamba buluşuyoruz.

Utku >Aynen.

Kapı açılınca irkildim. Sınıfındakiler çıkmaya başladığında ayağa kalktım.

Buğu >Savaş çıktı onunla konuştuktan sonra spor salonuna giderim. Akşam konuşuruz yine.

Utku >Huhuuu enişteye selam söyle.

Mısra >Tamam fazla yorma kendini kanka.

Telefonu cebime katarken Savaş yeni sınıftan çıkıtı. Arkadaşlarıyla vedalaşıp gülümseyerek yanıma geldi. Uzattığı elini tutarken yanağından öptüm.

-Ders nasıldı?

-İdare eder. Direk eve mi geçeceksin?

-Hayır spor salonuna gideceğim, daha fazla arayı açmayayım. Hem özledim de.

-Buğu hani bunu konuşup kararlaştıracaktık?

Karşıma geçince durdum. Ellerimiz ayrılırken konuştum.

-Şimdi konuşuyoruz zaten. Söylemeyecek olsam seni beklemeden giderdim, biliyorsun!

-Kastettiğim o değil. Beraber gideceğimiz bir salon bulmalıydık.

-Ne fark eder ki? Ben şuan gittiğim yerden memnunum.

-Ama ben memnun değilim. Yanında değilim. Bir sürü erkek var ve sen orada spor yapıyorsun. Ahh hayal etmesi bile sinir ediyor.

Savaş sinirini atmak için saçını çekiştirdi. Gözlerimi devirip derin bir nefes aldım.

-Abartma Savaş! Benim programım birebir. Hem kaç kez söyledim sana, diğer erkekler umrumda değil.

-Senin umurunda olmayabilir. Onların seni umursama ihtimali var ama.

Çantasını yere attığında diğerlerinin bakışları bizi buldu. Onlara baktığımda bakışlarını çevirdiler ama bizi dinledikleri her hallerinden belliydi. Baş başa konuşsak daha iyi olacaktı.

Mesafeler Arasında (G&G)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin