„Co to říkáš Justine?“ brečela jsem. Justin se na mě křivě usmál a se svým sametovým hlasem mi klidně odpověděl.
„Slyšelas dobře. Drogy jsou mi přednější než ty. Už na tebe nebudu brát ohledy a budu je dál brát. Drogy jsou to jediný, co mě udělá šťastným, ne ty“
To nemůže být pravda. To nemůže být pravda.
„Justine, prosím“ vzlykala jsem. Justin neodpověděl, jen se mi začal smát.
Pořád a pořád se jen směje.
Ať to skončí.
Ať to skončí.
Ať to skon-
Celá rozklepaná a zpocená jsem se probudila. Musela jsem se posadit, abych popadla dech.
„Maite?“ Sakra. Probudila jsem Justina.
„Jsi v pohodě?“ posadil se. Jen jsem na odpověď přikývla, necítila jsem se na mluvení.
Asi jsem nepřikývla moc přesvědčivě, protože si Justin jen povzdychl. „Zase zlej sen?“ začal mi po nahých zádech dělat uklidňující kroužky. Znovu jsem jen přikývla. Justin nevěděl, že se mi zdálo o něm.
„Už je to potřetí tenhle tejden, co se ti zdál špatnej sen“ řekl starostlivě. Měl pravdu. Podobné sny se mi teď zdají často. A pokaždé se probudím v tomhle stavu. Justin na mě nikdy netlačí, abych mu řekla, o čem ty sny jsou. Možná tuší, že jsou o něm.
Doufám, že ne.
Ty sny jsou vždy tak živé, že mi trvá dlouho, než si uvědomím, že se to neděje ve skutečnosti.
A že mě Justin nehodlá opustit kvůli drogám.
Že je semnou šťastný.
Že mě pořád miluje.
„Nevím, čím to je“ chraplavě jsem promluvila.
„Nechceš si vzít prášek na spaní?“ zeptal se. „Ne, nechci“ odpověděla jsem hned.
To by mi ještě scházelo!
Další drogy.
Justin si znovu lehl a zatlačil na mě, abych si lehla vedle něj. Celá jsem ztuhla. Nechtěla jsem usnout, věděla jsem, že kdybych usnula, sen by pokračoval. Justin si všiml, jak jsem ztuhla a hned zareagoval. Otočil si mě čelem k němu. „Jsem tady“ zašeptal a políbil mě na nos. Trošku jsem se uvolnila potom, co to řekl.
Justin usnul, hned co zavřel oči.
Já ne.
Pořád jsem musela přemýšlet nad tím snem. Byl tak hrozně živý, že se bojím, že se jednou stane skutečností. Věděla jsem, že se mi ty sny zdají jen kvůli mému strachu. Kdybych pořád nepřemýšlela jen nad tím, že mě jednou, Justin opustí kvůli drogám nebo hůř, že se jednou předávkuje stejně, jak to udělala moje matka, takové sny by se mi nezdály. Ale já si prostě nemohla pomoct. Strach byl větší, než rozum.
Ale když jsem se podívala na Justina jak spí, uklidnila jsem se. Vypadal tak nevině. Byl to prostě jen člověk, který neviděl žádné jiné východisko než drogy, aby se alespoň na chvíli dostal pryč ze svého těžkého života. Ale teď měl mě. Slíbil mi to.
S touhle myšlenkou v hlavě jsem zavřela oči a usnula jsem.
Beze snů.
***
ČTEŠ
Save me ×Justin Bieber FF×
Fanfic"On byl můj zachránce. Zachránil mě, i když jsem nechtěla být zachráněna. Zachránil mě, ale zachránit ode mě se nenechal."