״בן!!!״ ג׳ייסון צעק הכי חזק שרק יכל.
״רוי!!!!״ ניקו צעק , ופילס את דרכם בעזרת חרבו השחורה מברזל סטיגאי.
כבר ארבע שעות רצופות , שהם הולכים ביער הצפוף מבלי לעצור .
כל גופם מלא בעקיצות מגרדות, ובגדיהם ספוגים מזיעה .
״הם בורחים מאיתנו ״ ניקו ציין את המובן מאילו, ופלט אנחה מעוצבנת.
הם התחלקו לצוותי חיפוש.
ניקו וג׳ייסון , פרסי ואנבת׳, פייפר וליאו.
וויל נשאר במחנה , ממבו לא טוב.״תראה״ ג׳ייסון השתופף, והצביע על טביעת רגל יבשה של סוליית נעל בבוץ.
ניקו נעצר וליבו פעם בכוח, גיחוך קטן עלה על שפתיו .
הוא זיהה את טביעת נעל הספורט ,
הנעל של רוי.״זו הנעל של רוי״ הוא מיד אמר , וגייסון כמעט התחיל לקפץ מרוב אושר .
(אל תשאלו איך הוא יודע שטביעת הנעל היא של רוי , הוא פשוט יודע זה ניקו. הוא יודע דברים)
הם החלו לרוץ בעקבות טביעות הרגליים , אבל כעבור כמה מטרים הן נפסקו.
״לעזאזל. ״ ג׳ייסון נאנח.
״זאת הנעל של רוי. אני בטוח בזה.״ ניקו נאנח .
ג׳ייסון הינהן .
״אבל למה רק העקבות שלו פה ? , מה עם השאר?״ הוא שאל.״יש הסבר הגיוני אחד , הם קלטו שאנחנו באים, ויצרו הסחת דעת.״-ניקו נענע את ראשו וגיחך-״כמו שלימדתי אותו.״ ליבו נמלא געגוע עז.
״אתה יכול להרגיש אם הם בסדר ?״ ג׳ייסון ביקשבפעם השביעית .
ניקו לא כעס עליו , או הגיב על זה שהוא שאל אותו כל כך הרבה פעמים את אותה השאלה , כי בדומה לגייסון גם הוא מת מדאגה , והיה נותן הכל בכדי שהילדים יהיו בסדר.
ניקו עצם את עיניו, וחיפש אחר הנשמות של הילדים.
הוא חיפש את החותמות הייחודיות שלהם , את אנרגיית החיים שלהם.
הוא התנשף בהקלה , כעבור שניה .
״הם בחיים.״ הוא הודיע.הוא לא הוסיף , שהוא הרגיש שתחושת מוות אופפת את הנשמות , הוא לא הוסיף את התחושה הרעה שישבה בבטנו שלרוב תמיד צודקת.
אסור שג׳ייסון ישבר ,
לא עכשיו.עכשיו הם צריכים להתרכז בלמצוא את הילדים שלהם, להחזיר אותם בבטחה , ולמחוץ אותם בחיבוקים, ואז להעניש להם את הצורה.
אבל קודם להחזיר אותם.
״ג׳ייסון , אני זוכר כמה מקומות מסתור שהיו לי ביער הזה שהייתי קטן יותר וברחתי מהמחנה , סיפרתי על כמה מהם לרוי . כדאי שנעבור בהם .״
YOU ARE READING
סולאנגלו הנצר 2
Aventura״המדורה בערה באור סגול. הלהבה הגיעה לגובה של חמש מטרים. היא האירה את החושך באופן מרהיב. המצב רוח היה גבוה מאוד, כולם צחקו שרו ודברו. אני אד בן ועוד כמה נצרים ישבנו ביחד וצלינו מרשמלו. אד נשען על בן והם הסמיקו......״ אז.... ספר שני❤️ עוד מעלילות רוי...