Донгхюк просто не искаше да възприеме фактите. Какво правеше Джехьон тук? Защо го гледаше по този начин? Защо въобще беше тук, мамка му?!
Колкото и да опитваше да намери логично обяснение, не можеше да го стори. Нямаше такова. Десетки въпроси се образуваха в съзнанието му и главоболието се засили. Беше толкова объркан, за бога. Всичко това му идваше в повече.
Джехьон направи няколко крачки към него и приклекна, а дребното момче се сви повече към ъгъла.
- Не се страхувай от мен - каза тихо Дже и протегна ръка с намерението да го докосне.
Донгхюк поклати глава отрицателно.
- Недей - измърмори той и се притисна повече в стената.
- Защо? Виж, Хюк. Това съм аз - увери го по-големия и хвана китката му леко. - Виждаш ли? Няма нищо страшно.
- Какво правиш тук? - Хюк го погледна колебливо. Можеше ли да му вярва?
От една страна, това бе Джехьон, приятеля му от университета, този, който му бе помагал толкова пъти. Всичкото време, прекарано в тренировки в залата, се върна в ума на Хюк и за момент дори го заболя. Не можеше да е вярно, нали? Джехьон не беше част от това. Беше невъзможно.
- Какво правя тук ли? - Дже се направи на замислен и сви устни в права линия. - Дойдох да те видя.
- Моля? - не разбра момчето.
- О, Хюки. - Джехьон вдигна ръка и погали бузата му, карайки го да настръхне.
Хечан вече не знаеше какво да си мисли.
- Наистина те харесвам, Хюк - въздъхна Дже. - Толкова ми се иска да не беше попадал тук.
По-малкият не посмя да отвърне нищо.
- Но и толкова ми се иска да не се беше влюбвал в Марк - добави той и обхвана брадичката му в двата си пръста. - Щеше да е много по-лесно.
Донгхюк срещна очите му и видя там нещо непознато. От онзи мил Дже нямаше и следа. Пред него стоеше напълно различен човек и той не го познаваше.
- Е, нещата могат да достигнат много неприятно развитие - изтъкна по-големия и го пусна изненадващо. - Разбира се, има начин да избегнеш следващите събития.
Донгхюк го проследи с поглед как се изправи и започна да оглежда стаята много преценяващо.
YOU ARE READING
Website for couples
DiversosДонгхюк и Марк случайно попадат в сайт за запознанства, без да подозират един за друг. Дали ще изпълнят условието на сайта и до какво ще доведе това?