🌼Medyadaki şarkıyı açın✨💛
...
Yağız,yediği tokatla silkelenir...
Yağız:Hazan ben...
Hazan:Sen evet sen dinliyorum ...
Yağız:Ben hiçbir şey hatırlamıyorum !
Hazan:Hatırlamaman şu kadınla yatmadığın anlamına mı geliyor ?!
Yağız,gözlerini acıyla yumar !
Hazan:Susma bana Yağız konuş !!!(bağırır)
Sarp ve Ece de içeri girer...
Ece:Abi?!
Yağız,Hazan ve Ezgi'nin bakışları Sarp ve Ece'ye döner...
Sarp:Bu duyduklarımız gerçek mi ?!
Hazan:Gerçek Sarp! Baksana Yağız beni aldatmış hemde bu kadınla bir de çocuk yapmış!
Yağız,gözündeki yaşları dizginleyerek nefes verir...
Ece:Bu mu yani ?! Biz nereden bilelim bu bebeğin Yağız'dan olduğunu ?! Kim bilir kimden ?!
Ezgi:Ağzını topla !
Ece:Toplamıyorum !
Sarp:Sakin !
Ece:Tuzak bu Sarp görmüyor musunuz?!
Sarp:Ece baksana Yağız yalanlamıyor !
Yağız:Ben bilmiyorum inanın bilmiyorum ben sadece onun yanında uyandım hiçbir şey hatırlamıyorum ! Hazan ben seni aldatmam aldatamam ya ! (Yağız ellerini saçlarına geçirir)
Hazan:İşine gelmeyince hatırlamazsın zaten ! Ayrıca sen bile emin olamıyorsun Yağız benden bekliyorsun aynı şeyi !
Yağız:Sarhoştum Hazan !
Hazan:Bu her şeyi değiştiriyor mu ?!
Ece:Hazan sakin olur musun sen !
Hazan:Ece sen farkında mısın bilmiyorum ama ben sevdiğim adam tarafından aldatıldım!
Ece:Abim böyle bir şey yapmaz sana !
Yağız,gözlerindeki yaşlara daha fazla hakim olamaz...
"Özür dilerim ben sana böyle bir şey yaşattığım için inan ben böyle olsun istemezdim güzelim..."
Ezgi:O gece öyle demiyordun Yağız ! (Sırıtışla)
Hazan'ın bakışları tekrar Yağız'a döner...Yağız'ın da bakışları Hazan'a
Hazan:Sen bana bunu nasıl yaptın Yağız?!...
Yağız,daha fazla dayanamaz ve göz yaşlarını serbest bırakır...
"Bilmiyorum Hazan bilmiyorum ben hiçbir şey bilmiyorum..."
Ece:Bi' kendinize gelin ! Aranızı bozmaya çalışıyorlar gördüğünüz gibi de başarıyorlar !
Hazan:Ben denedim Ece her şeye rağmen Yağız'a inanmayı denedim ! Onun beni aldatmayacağına inandım !
Ece:Şimdi bu yalancı kadının lafına mı inanıyorsun !
Hazan:Bana yalan söyledi Ece ben aradım Yağızı aşağıdaydı bana yalan söyledi başka bir yerdeymiş gibi davrandı ve o kızın evine gitti !
Yağız: Evet yalan söyledim bunlar yaşanmasın diye ayrıca o ev Ezgi'nin gibi görünebilir ama Ezgi ile buluşmadım !
Hazan:Kim?!