A buliban nem megszokott létszám tartózkodott, jelentősen kevesebben voltak, mint amennyien a suliba járunk, amit eléggé furcsálltam, de nem mondtam rá semmit, csak Harry ujjaira szorítottam és magam után húztam a tömegbe, ahol néhány perc keresés után megtaláltam Nialléket, a kanapén beszélgetve. Mindenki kezében volt egy üveg pia, kivéve a göndört és engem. Nem zavartattam magamat, átvágtam mindenkin, majd lehuppantam Grace mellé, Harrynek pedig magam mellett hagytam egy kis helyet, amit elfoglalt. Köszöntöttük a többieket, akik elfojtott mosollyal figyeltek engem, mivel tekintettel arra, hogy ez volt az első közös bulink a göndörrel úgy, hogy együtt vagyunk, nem ittam semmit. Bekapcsolódtunk a beszélgetésbe, ami egyszerű témák között folyt, mint például az aktuális sorozatok, az iskola pletykái és hasonlók.
- Lou! - hajolt a fülemhez Harry, olyan tizenegy körül, amikor már csak Niall, Grace, ő és én voltunk ott.
- Mondd. - fordultam felé, mire az emelet felé biccentett.
- Feljössz velem? Pisilnem kell. - kért meg aranyosan.
- Persze, gyere. - egyenesedtem fel és felé nyújtottam a karomat, amibe belekapaszkodott, így felrántottam, majd felsétáltunk a lépcsőn.
- Vannak. - állapította meg a göndör, amikor a mosdó ajtaját zárva találtuk.
- Igen, látom én is. - nevettem el magam.
- Nem akarsz inni?
- Nem. - ráztam meg a fejem határozottan.
- Biztos? Felőlem nyugodtan, nem kell miattam visszafognod magad, tényleg.
- Nem szeretnék. - néztem a szemébe komolyan, ő pedig tudomásul véve bólintott, ekkor pedig kitárult előttünk a nyílászáró.
- Bocsi. - tolta arrébb a kilépő Zaynt Harry, majd becsukta maga mögött az ajtót.
- Szia. - üdvözölt jókedvűen.
- Szia, Zayn. - feleltem és barátian átöleltem.
- Nem is tudtam, hogy itt vagytok. - jegyezte meg.
- Mi sem, hogy te is.
- Ez a wc egy bűvös hely lehet, hányszor futottunk már össze itt? - nevette el magát, majd oldalra döntötte a fejét.
- Sokszor.
- Nem szívunk el egy cigit?
- De, csak várjuk meg Harryt. - egyeztem bele, majd a falnak dőltem.
- Milyen vele lenni? Nem vagy valami bőbeszédű, ha a kapcsolatotokról van szó.
- Nagyon szeretem őt. - mondtam őszintén. - Csak...mivel az exem vagy, elég érdekes lenne, ha veled beszélném ezt meg.
- Most miért? - tárta szét a karjait. - Barátok vagyunk, nem? És engem nem zavar egyáltalán, bírlak mindkettőtöket és érdekel mi van vele... - halkult el, mert Harry végzett és kijött a fürdőből.
- Mi az? - ráncolta össze a szemöldökeit gyanakvóan.
- Semmi, csak dumáltunk. Akkor kimegyünk az udvarra? - pillantott rám a fekete hajú.
- El akarunk szívni egy szál cigit. - ismertettem a terveinket a göndörrel, aki az alsó ajkába harapott, de nem szólt semmit, csak követte velem Zaynt.
- Ott van Liam. - mutatott Harry jobbra, amikor már a nappaliban jártunk. - Majd utánatok megyek.
- Oké. - válaszoltam, majd néhány másodperccel később kiléptem a friss levegőre, ami nagyon jól esett a benti fülledt légkör után.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
if i could fly ; ls [✔️]
ФанфикLouis Tomlinson egy csendes srác, megvan a saját kis világában és csak néhány barátja van, akiket közel engedett magához. Kiemelkedően tehetséges az éneklésben, ami miatt az iskolai kórus elsőszámú tagja. Ennek köszönhetően a lányok nagyrésze rajong...