Тусгай даалгавар

1.3K 150 0
                                    

Жэнни Ружэ
Жимин Юнги 4 ТЕГ н дэд ерөнхийлөгчийн өрөөнд цугларчээ. Намжүн хаалгаар хэдэн цаас барьсаар орж ирэв.

Ширээнийхээ ард суун нэг товчлуурыг дарахад номын тавиурны цаанаас маш том зурагт гарч ирэв.

Намжүн "Надад та 4т даалгах ажил байна. Өмнөх ажил чинь дуусаагүйг мэдэж байна. Гэхдээ энэ бол маш яаралтай ажил"

"Манай залуус Солонгосоос Америклуу хар тамхи зөөж байгаа хэсэг хууль бус наймаачдыг барьсан юм. Тэгсэн тэдний цаана их том мафын бүлэг байсан бололтой. Америкт байгаа залуусаас мэдээлэл авч болохгүй байна. Тэднийг бодвол барьцаалсан байх. Та 4 очиж тэднийг авар"

Жиминийг энэ ажиллагааны ахлагчаар томиллоо.

Бас би яг тэр мафыг барьж устга гэж хэлж чадахгүй нь. Угаасаа их хүчирхэг диилдхээргүй хүмүүс. Ялангуяа толгойлогч нь...
Ойлгосон уу?

Жэнни&Ружэ&Юнги&Жимин "ойлголоо эрхмээ"

-----------------------------------------------------

Өндөр зэрэглэлийн суудалд суун Америклуу нисэж байгаа Ружэ цонхоор ширтэнэ. урьдын адил хүйтэн төрхтэй хэвээр л... огт инээдэггүй тийм л царай

Юнги компьютер дээрээ ямар нэг юм хайн ажиллах бол Жэнни чихэвч зүүн тайван унтана.

Жимин хоол захиалаад хүлээх зуураа Ружэлүү ширтэнэ. Тэгээд сая л нэг юм ам нээн

"Чи яагаад ийм юм?"

Ружэ цонхоор харсан хэвээр яг л асуухыг нь мэдэж байсан юм шиг

"Үүнээс өөр ямар бна гэж? Зөвхөн ажилтай холбоотой зүйл л ярьцгаая. Өөрөөр таньтай холбогдмооргүй байна"

Жимин бүр л гайхаж түүнлүү ширтсээр байсанд Ружэ бага зэрэг уурлаж

"Тэгэж хархаа болиод өгөөч!"

гэж ширүүхэн хэлсэнд Жэнни цочин сэрж Юнги комьпютэр ээсээ харцаа салган өндийв.

Жэнни бага зэрэг сандран Ружэ гийн хажууд ирж суугаад түүнийг тайвшруулав.

Лисаг өнгөрснөөс хойш Ружэ түргэн ууртай хүйтэн сэтгэлтэй нэгэн болсон ч түүний хажууд үргэлж байсан Жэннид өөрөөр ханддаг билээ.

Жэнни "Чаёониг уучлаарай. Бид 4 хамтарч ажиллаад 2л хонож байна. Цаашдаа бие биенээ илүү мэдэж авцгаая. Чаёонд маань зөөлөн хандаарай"

Жимин "Одоо миний буруу болчихсон уу?!"

Юнги "Зза. Хөгшөөн тайвшир ямар эмэгтэйчүүдийн занг ойлгох биш"

Нууц ажилтан(Дууссан)Where stories live. Discover now