12

3.5K 345 11
                                    

For Zawgi

" Hello "

" အင္း ေျပာေလ "

" အလို ရွားရွားပါးပါးပါလား ... "

" ဘာကိုလဲ "

" ျဖဴေကာင္ေလးက ကိုယ့္ကို ေျပာ ဆိုပဲ .. အရင္ကဆို ဘာလဲ အိပ္ေနၿပီ ဆိုၿပီး ေျပာေနက်ေလ "

သူနည္းနည္းေတာ့ ျမဴးသြားတယ္ ...

စီနီယာရဲ့အသံက သူ႔ဘက္က ေျပာေလလို႔ေျပာလိုက္လို႔ နည္းနည္းေက်နပ္သြားပံုရလို႔ ..

" ဒါဆိုမေျပာနဲ႔ေလ "

သူနည္းနည္းေလး negative ဘက္ကို ခြၽဲခြၽဲေလးေျပာေတာ့ စီနီယာရဲ့အသံက တိတ္က်သြားတယ္ ...

နည္းနည္းေတာ့ တစ္မ်ိဳးျဖစ္သြားပံုရတယ္ ..

" အစ္ကို ... မေျပာရင္ က်ေနာ္အိပ္ေတာ့မွာေနာ္ .. ဝွါးး "

သမ္းေဝတဲ့အသံေလး ထၫ့္ေျပာေတာ့ စီနီယာက နည္းနည္း လႈပ္လႈပ္ရွားရွားျဖစ္သြားတဲ့ပံုပဲ ..

" အခုေျပာေနတာ ေကာင္းဦးေဝ ဟုတ္ပါတယ္ေနာ္ "

နည္းနည္းစိတ္ရႈပ္ေထြးသြားတဲ့ပံုပဲ ...

သူခပ္ျမဴးျမဴးေလးရယ္လိုက္တယ္ .. နည္းနည္းၾကားေကာင္းတဲ့အသံေနအသံထားနဲ႔ေပါ့ ...

" က်ေနာ္ပါပဲဗ်ာ ... အစ္ကိုကလည္း ... က်ေနာ့ဆီဖုန္းဆက္ၿပီးေတာ့ ဘာမွလည္းမေျပာဘူး ... မေျပာခ်င္လည္း ဖုန္းခ်ေတာ့ေလ ... ဖုန္းဆက္ၿပီး ဟိုေျပာဒီေျပာနဲ႔ .. "

နည္းနည္းစိတ္ဆိုးတဲ့ ေလသံႏုႏုေလးနဲ႔ေျပာေတာ့ စီနီယာ့ဘက္ကို နည္းနည္ေတာ့ ထိသြားမွာပါပဲ ..

" အာ ေဆာရီး ေဆာရီး ကိုယ္ဒီေန့ တစ္မ်ိဳးႀကီး ျဖစ္ေနလို႔ ... ေကာင္းေကာင္း စာလုပ္ေနလားလို႔ ကိုယ္ကေမးမလို႔ "

" ေဟာဗ်ာ အစ္ကို႔စိတ္ေတြဘယ္ေရာက္ေနတာလဲ .. က်ေနာ္အိပ္ေတာ့မွာပါဆို "

" အဲ ဟုတ္သား ... ထပ္ၿပီးေဆာရီးပါကြာ ... အိပ္ခ်င္အိပ္ေတာ့ေလ .. ေစာေစာအိပ္လိုက္တာေကာင္းပါတယ္ ... မနက္ျဖန္ စာေမးပြဲေျဖဖို႔ ကိုယ္လာေခၚမလို႔ "

" က်ေနာ္မနက္ဖန္ ကိစၥေလးရိွလို႔ အတူမသြားႏိုင္ေလာက္ဘူး ... "

သိပ္ခ်စ္လို႔ - သိပ်ချစ်လို့ ( Completed )حيث تعيش القصص. اكتشف الآن