9ο Κεφ

390 52 1
                                    

Και όλα μαύρα.......

Jk pov

Jk:Y/N

Μετά από λίγο ακουω

??? :jungkook

Τότε πήγα στο δωμάτιο που άκουσα το όνομα μου και είδα ένα μαλακά να μαχερονει την Y/n τότε νευριασα  πάρα πολύ και έτρεξα σε αυτόν. Άρχισα να τον χτυπάω χωρίς έλεος.

Είχε λιποθυμήσει και ήταν γεμάτος αιματα αλλά δεν μπορούσα να σταματήσω. Τότε ήρθε ο ταε μαζί με την κατε και με κράτησαν.

Κατε pov

Είδα τον jungkook να χτυπάει έναν τύπο είχε γεμίσει με αίματα και τότε σήκωσα το κεφάλι μου και είδα την Y/n με ένα μαχερι στην κοιλιά.

Ετρεξα σε αυτήν και άρχισα να κλαίω δεν την πείραξα έβγαλα το κινητό μου και άρχισα να πληκτρολογω αλλά με το ζόρι γτ έτρεμα ήρθε ο ταε πήρε το κινητό μου και πληκτολογουσε.

Όταν ήρθε το ασθενοφόρο

Ήρθε το ασθενοφόρο και πηρε6 την Y/n, μαζί της πήγα εγώ και τα αγόρια με το αμάξι.

Φτάσαμε στο νοσοκομείο εγώ με κόκκινα μάτια και η Y/n ανεσθητη.

Y/n pov

Ξύπνησα και ήμουν μέσα σε ένα δωμάτιο άνοιξα περισσότερο τα μάτια μου γύρισα το κεφάλι μου και είδα τον jungkook να έχει κοιμηθεί δίπλα μου σε μια καρέκλα, να έχει πιάσει το χέρι μου και να έχει βάλει το κεφάλι του στο στρομα. Ήταν τόσο κιουτ δεν άντεχα και γι'αυτό τον χαϊδεψα στο κεφάλι και άρχισα να κλαίω γτ επιτέλους θα πάω σπίτι και τότε ξύπνησε.

Τι ήθελα και το έκανα; και γω γτ ξύπνησε;

Y/n:jungkook?

Jk:Y-Y/n!?

Y/n:ελα

Jk:ο θεέ μου δεν το πιστεύω (έκλαψε λίγο και με αγκάλιασε)

Jk pov

Jk: ο θεέ μου δε το πιστεύω

Έκλαψα και την αγκάλιασα. Ήθελα πάρα πολύ να την αγκαλιάσω

Y/n:jungkook και εγώ χρμ που σε βλέπω (κατάλαβα ότι κλαίει και την αφίσα)

Μετά ήρθε η κατε μαζί με τον tae.

Κατε pov

Μπήκαμε με τον tae στο δωμάτιο και είδαμε να μιλάνε ο jungkook με την Y/n. Έδωσα στον tae ότι κρατούσα και έτρεξα να αγκαλιάσω την Y/n όταν την αγκάλιασα και οι δύο αρχίσαμε να κλαίμε από την χαρά που είμαστε και πάλι μαζί.

~λοιπόν μπισκοτάκια μου εδώ τελειώνει αυτό το κεφάλαιο. Επίσης συγνώμη που δεν ανέβαζα αυτές τις μέρες απλά έγινε κάτι και δεν μπορούσα να σκεφτώ τπτ~

My Everything  ~Jk~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora