Dar, ce faci când trecutul te caută? În momentul în care credeai ca ai scăpat de el..el vine și îți bate la ușă, tu ii deschizi, în speranța că poate s-a schimbat, poate a devenit alt om, unul mai bun , fiindcă speranța moare ultima, dar te înșeli amarnic si regreți după ce ii deschizi ușa și vezi ca apare în fața ta același om..
Daca trecutul te va suna vreodata,da-i cu ocupat.Asta am invatat din suferinta mea.
L-am iubit... serios, chiar l-am iubit... îmi vedeam viitorul alături de el... când mă strângea în brațe mă simțeam ca acasă... nu voiam să îmi mai dea drumul.. era aşa perfect... ERA... dar acum.. ce a mai rămas? Niște amintiri şi un motiv în plus de plâns... dar asta e, fiecare lucru frumos din viață se plătește cu lacrimi.
Fiecare eveniment poartă un nume , la fel cum fiecare carte e împărțită pe capitole. Cel mai mare eveniment din viata mea , îți poartă numele , ai fost și vei fi cel mai mare eveniment din Viata mea. Ești tot ce am iubit vreodată, și poate nu vei avea ocazia sa vezi aceste rânduri vreodată, dar pentru mine ai însemnat totul . Dacă m-ar întreba azi cineva despre tine, i-aș spune simplu că ai fost. Ai fost de toate, dragul meu, și nu știu dacă i-aș putea rezuma în câteva cuvinte eternitatea care ai fost tu pentru mine. Privind în urmă, te văd așa cum erai la început, copil speriat de viață, care a găsit refugiu în brațele mele, alinare în privirea mea și ajutor în mâinile acestea care azi nu-și mai amintesc textura pielii tale.
Ultima lacrimă și-a primit sărutul atunci când ai plecat, când ai închis în urma ta ușa vieții mele. De celelalte lacrimi , chiar nu mai îmi pasă.
CITEȘTI
Și ne-am privit , și ne-am iubit
Romance"Dacă iubești cu adevărat ceva , atunci dă-i drumul..Dacă se întoarce, va fi al tău pe veci" Citatul ăsta mi-a umplut inima de speranță.