Chapter 1

37 2 0
                                    

Tama.To je prva stvar koju sam videla.Gde sam to ja?U raju...?Ne.Tamo ne ide moja vrsta.Otvaram usta da nešto kažem ali ne mogu.Šta se dešava?Čujem svoj glas kako vrištim u sebi ali...Odjedno soba postaje krvava i gubim svest.

„Richarde...!“

***
„Clara!...Clara!..Clara!“

„Šta?!Šta se dešava?“

„Zakasnićeš u školu.“

„Ohh...hvala tetka.“

Tako je.Danas počinje nova školska godina.
Pa dobrodošli u moj svet gde je sve veselo i gde cvetaju ruže,sve je napravljeno od šećerne vune.Samo se šalim.Taj svet nije ni nalik ovom u kom ja živim.
Zovem se Clara Cross i imam jedno pitanje za vas.Da li verujete u natprirodna bića?Znam,znam...Veoma suludo pitanje, ali ipak očekujem odgovor.Zašto vas ovo pitam?Pa zato što će moja priča biti baš o njima.Tačnije,o vampirima.Kada sam se predstavila izostavila sam jedan bitan detalj.
Ćao svima,ja sam Clara Cross i ja sam vampir.Verovatno je dosta vas sada zbunjeno,a i ne krivim vas.Trebali ste videti mene kada sam otkrila, ali to je bilo prije godinu dana.Sada sam obučena da kontrolišem svoju žeđ zahvaljujući specijalnoj agenciji koja je stvorena za nas novajlije i one koji izgube kontrolu.Oni su razlog zašto je moja porodica jos uvek živa.Ali dosta o tome...vas sigurno zanima da li postoji povezanost između mene i drugih knjiga i filmova koji opisuju vampire.
Postoje i sličnosti i razlike.Najbolje je da vam to podelim.Sličnosti:spavamo (ali jednom mesečno),mogu da se izlažem sunčevoj svetlosti,imam neverovatnu snagu,nepogrešiv sluh i vid.Razlike:ne svetlucam i ne gorim na sunčevoj svetlosti i nemam neke moći kao letenje i pretvaranje u šišmiša.Izgledam kao i svaka obična devojka samo što sam malo unapređena.Što se tiče famoznih očiju i očnjaka,imam ih kao i svaki drugi vampir,ali samo kada se preobrazim.Miris krvi ili gubitak kontrole me mogu preobraziti u to...čudovište.I naravno kao što znate pijem krv.Pored krvi kao glavni izvor energije mogu jesti i običnu hranu ali mi ona daje dovoljno energije da preživim ali ne i da budem u ponoj moći.
Kako  sam postala vampir?Verujte ne znam.Znam kada sam postala vampir ali ne i ko me je pretvorio.Prije godinu dana odlučila sam da sa svojim roditeljima i bratom odem kod svoje bake u posetu.Put je bio prilično dug jer je ona živela u Čikagu.Mrak je već pao.Bilo je oko 11 sati i bili smo jos pola sata udaljeni od Čikaga.Nikoga nije bilo na putu i bilo je veliko nevreme.James i ja smo spavala na zadnjem sedištu dok su mama i tata razgovarali.Sledeća stvar koje se sećam je mamin vrisak i jak udar.Udarili smo u auto.Dalja dešavanja su maglovita pa ih se ne secam tako dobro.Probudila sam se u bolnici tri dana nako nereće.Moja baka,tetka i tečo su bili tamo i sledeća stvar koje se sećam je ponovno buđenje.Kažu da sam toliko vrištala kada su mi rekli da sam samo ja preživela tu nesreću da sam se onesvestila.
Istog dana upoznala sam Kevina,vampira zaduženog za specijalni program napravljen samo za nas novajlije.Možete zamisliti kako sam to primila.Umalo nisam pritisnula dugme za poziv kako bih tražila od doktora da me posalju na psihijatriju.U „Vampirskoj akademiji“ (kako je ja volim zvati)sam provela 10 meseci.Tamo sam naučila da kontrolišem svoje potrebe.Trebalo je dosta vremena da se moja porodica navikne na na novu Claru.Doktor koji me je uzeo kada sam imala nesreću je ustvari vampir.I izgleda da u svakoj bolnici ili da budem preciznija,u svakoj važnijoj ustanovi postoji po jedan vampir koji je povezan sa tom agencijom.
Sada pokušavam da živim onoliko normalno koliko je to moguće.Ponovo krećem u školu i iskreno...ne znam šta da očekujem.Kako mi je Kevin objasnio,svi u mojoj školi misle da posećujem psihijatra zbog onoga što mi se desilo što znači da ću biti glavna meta nasilnika.
Divota!Treća godino,čuvaj se.Dolazi jedan gladni vampir.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 02, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Kraljica tameWhere stories live. Discover now