Merhaba canlarım o kadar çok özledimki yb yazmayı dayanamadım yazıp yayımladım . Bundan bir önceki bölümede sezon finali diye belirtmiştim ama tam da sezon finali olmadı . Dediğim gibi dayanamadım , özledim yazdım yoksa 15 tatilde yazmayı düşünüyordum .
Bu geçen uzun zamanda hikayemin nasıl devam edeceğini çok düşündüm . Aklıma güzel konular , olaylar geldi . Beğeneceğinizi düşünüyorum .
Birşey daha var evet bu bölümü şimdi yayımladım ama yb eskisi gibi erkenden gelemeyebilir .Biliyorsunuz ki sınavlar başladı . Günde 3 tane sınavlarımın olacağı zamanda çok yaklaştı .Ama yinede zamanımı ayırıp yazıcam . Neyse canlarım sizleri çok özledim çok seviyorum iyi okumalar :*
Multimediada Ecem'in bu bölümde kullandığı botu ve çantası var ve Cem Özkan - Olmayacak Bir Hayal . İyi dinlemeler :)
Not : Ecem ' e İnstagram hesabı açtım . İsteyenler takip edebilir :) kullanıcı adı : ecem.seven
Şiddetli esen rüzgar dolayısıyla açık olan pencere hızlıca ve gürültüyle kapanmıştı . Ve ben olduğum yerde sıçramıştım . Ne yani ? bu gördüklerimin hepsi rüya mıydı ? Emirle sevgili olmuştuk ve birde... Birde babam gelmişti . Kızım demişti bana ...
Olayın şokunu atlatmaya çalışırken aynı zamanda yanağımın ağrısıyla uğraşıyordum . Ceren ' e vurmak üzere olan Emir ' in yumruğunun önüne atlamıştım . Oysaki Ceren ' i kendime çekip ikimizide kurtarcaktım . Bir kıza ne olursa olsun nasıl el kaldırabilirdi ?
Düşüncelerimden kurtulup ayağa kalktım . Nemli olan giysilerim ve sırtıma değen ıslak saçlarım biraz irkilmeme sebep olsada aldırmadan ilerledim . '' Emirr '' diye bağırdım . Ses çıkmayınca tekrar bağırdım . Ama yine ses çıkmamıştı . Beni tek başıma bırakıp gitmişti demek ..
Kapının bulunduğu yere gelip tekrar arkama baktım . Kimse yoktu . Önüme dönüp kapıyı açtım ve dışarıya çıktım . Yağmur durmuştu ama hava fazlasıyla soğuk ve rüzgarlıydı.Kollarımı bedenime sarıp yürümeye başladım . Arkadan yürüme sesleri gelince arkamı döndüm . Bu Emirdi .
'' Emirrr '' diye bağırıp ona doğru hızlı adımlarla ilerledim. Emir ' in arkası dönüktü . Ben bağırınca bana doğru dönüp ellerini polarının cebine umursamazca koydu . Yanına ulaştığımda derin bir nefes alarak konuşmaya başladım . '' Lütfen böyle yapma '' dedim kısık çıkan ses tonumla . '' İstediğimi yaparım ve sen buna ben istemediğim sürece karışamazsın Ecem '' dedi yüksek tonda çıkan ses tonuyla . '' Ne yani artık arkadaş değil miyiz ? ''dedim tek kaşımı kaldırıp . Uzun bir süre gözlerime baktıktan sonra cevap vermeden arkasını dönüp ilerlemişti . '' Emir , cevap ver ! '' diye bağırdım gittikçe hızlanan yağmurun şiddetiyle . Cevap vermeyince tekrar '' Emirr ! '' diye bağırmıştım . Bu seferki ses tonum ağlamaklı çıkmıştı . Gözlerimden yavaşça süzülen yaşlar da ağladığımın habercisiydi ..
3 GÜN SONRA
Saat 06.15 Başımdan aşağı doğru akan sıcak su vücudumu ısıtmaya yetmişti . Saçlarımı iyice ıslatırken aynı zamanda Emir ' i düşünüyordum . O günden sonra onu hiç görmemiştim . Cerenide görmemiştim . Rabia ' ya sorduğumda ikisininde nerede olduğunu bilmediğini söylemişti . Acaba Emir kendine zarar vermiş miydi ? Sonuçta aldatılmıştı . Ben aldatılsam ikisininde topuklarına sıkardım . Tabii topuklarına sıkmadan önce kızın saçını yolardım , Emirinde bacak kıllarını .
Aldatılcak kız mıydım ?
Hayır değildim .
Ya da öyle miydim ?
İç sesimden gelen ' Ecem kendine gel ' uyarısıyla hayata döndüm ve suyu kapatıp saçlarımı şampuanlamaya başladım .
Şampuanlama işi bittiğinde vücut lifimi elime alıp hindistan cevizli duş jelimi üzerine döktüm ve suyla azıcık ıslatıp vücudumu temizlemeye başladım .
İşim bittiğinde sıcak suyu tekrar açıp köpüklerden kurtuldum . Havlumuda bedenime sarıp banyodan çıktım .
Giysi dolabımın önüne gelip kapağını açtım sonrada bedenime sarılı olan havlumdan kurtuldum . İç çamaşırlarımı giydikten sonra kıyafetlere geçtim . Havalar birden soğuduğu için yazlık kıyafetlerimden gözlerimi ayırıp kışlık bölümüne baktım . Krem rengi bir kazak ve yüksek bel koyu renk kot pantolon . Bu ikiliyi elime alıp hemen giyinmeye başladım .
Giyindikten sonra sıra makyajdayı. Sadece eyeliner sürmem yeterli olurdu benim için . Birde çilek aromalı dudak parlatıcım .
Saçımı güzelce taradıktan sonra uçlarına hafif maşa yaptım . Kahverengi botlarımı ayağıma geçirdim ve kahverengi desenli çantamı omuzlarımda buluşturmadan önce kot yeleğimi giydim . Telefon ,kulaklık,kitap vs çantanın içinde olduğuna emin olduktan sonra odamdan çıktım .
Anneme bakmak için yatak odasına girdiğimde melek gibi uyuduğunu görmüştüm . Yavaşça ona doğru yaklaşıp yanağından öptüm . O kadar çok yorgun olmalı ki hiç hissetmemişti . Benim canım meleğim ...
Annemin odasından çıkıp kapıyı sessizce kapattım . Ve evin çıkışına doğru ilerledim . Koray hala uyuyor olmalıydı ki dün sabah yaptığı gibi kırmızı gül yapraklarıyla süslenmiş bir kahvaltı tepsisiyle odama bodoslama dalmamıştı . Koray'ın dün ki haline gülüp evin kapısını açtım ve dışarı çıktım .
Bugün okula yürüyerek gidecektim . Çantamdan telefonumu ve kulaklığımı çıkarıp müzik listemde gezinmeye başladım . Cem Özkan - Olmayacak Bir Hayal şarkısını açtım ve dinlemeye başladım .
Olmayacak bir hayale kaptırdım kendimi
Sonra kuşkular sardı bedenimi
Kocaman bir aşkın içinde kayboldum
Bulamam yolumu sen olmayınca
Yanımda kalsan hep yanımda olsan
Gitmesen dursan öylece baksan bana söz versen
Sözünden hiç dönmesen
Ömrüm boyunca hep beni sevsen
Ama çok zor bırakmazlar
Aşkımızı yaşatmazlar
Birbirimize kalkan olamazsak eğer
Kocaman bir aşkın içinde kayboldum
Bulamam yolumu sen olmayınca ...
Şarkıyı 5-6 kez hiç sıkılmadan dinledikten sonra artık okuldaydım . Müziği kapatıp kulaklığı yerinden çıkardıktan sonra ikisinide çantama koydum . Ve Koridorda sınıfıma doğru ilerlemeye başladım .'' Günaydın sevgilim '' diyerek fazlasıyla tanıdık gelen bir sesin sahibi tarafından yanağımdan öpülmüştüm . Şaşkınlıkla yanıma baktığımda bunun Koray olduğuna artık emindim . Siyah bir kazak altına kırmızı bir pantolon ve dağınık saçlar ..
Koray'ı incelemeyi bırakıp konuşmaya başladım '' Senin burada ne işin var ? '' dedim şaşkınlıkla '' Yeni sınıf arkadaşına bir hoşgeldin yok mu ? '' deyince bununda bir rüya olmasını dilemiştim ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PRENSESİM OL.
Storie d'amore''Senin gülüşüne,bakışına,sevgine ihtiyacım var.'' -PRENSESİM OL.