13

3.3K 339 13
                                    

For Zawgi

ကားေမာင္းေနတဲ့စီနီယာကို သူတမင္လွည့္မၾကည့္ျဖစ္ေအာင္ေနလိုက္တယ္.. ၿပီးေတာ့ ပင္ပန္းလာသလို ေနာက္မွီကိုမွီၿပီးေတာ့ သူအိပ္ခ်င္ေယာင္ေဆာင္ရင္း မ်က္လံုးမိွတ္ထားလိုက္တယ္ ....

ေနာက္ကသူငယ္ခ်င္းသံုးေယာက္ကေတာ့ ... ဒီေန့ ေျဖတာမွန္မမွန္တိုက္ေနၾကတုန္းပဲ ... သူကအဲ့လိုအေျဖတိုက္တတ္တဲ့အက်င့္မရိွလို႔ သူငယ္ခ်င္းေတြက သူ႔ကိုမေခၚၾကဘူး ...

နားေတာ့စြံ႔ထားမိတာေပါ့ ... ဘာလုပ္ေနလဲ သူသိေအာင္လို႔ ...

သံုးေယာက္လံုးကားေပၚကဆင္းသြားၿပီးတဲ့ေနာက္... စီနီယာကကားကိုေမာင္းထြက္လိုက္တယ္ ...

အိမ္နားေရာက္ခါနီး သူသမ္းေဝၿပီး အိပ္ယာကႏိုးလာသလို သူျပဳမူလိုက္တယ္ ....

ဒါေပါ့ ....မ်က္လံုးေလးေတြမွာ သမ္းေဝလို႔ရလာတဲ့ မ်က္ရည္ေလးေတြသီေနဖို႔လည္းမေမ့လိုက္ဘူး ...

" ဟြန္း အြန္း .. အိမ္ေတာင္ေရာက္ေနၿပီပဲ ... ေက်းဇူးပဲ အစ္ကို ... က်ေနာ္သြားၿပီ ..."

စီနီယာရဲ့လက္ကို သူ႔လက္နဲ႔အသာပုတ္ၿပီး ေက်းဇူးတင္ေၾကာင္းေျပာကာ သူကားေပၚကဆင္းလိုက္တယ္ ...

ၿပီးေတာ့ စီနီယာ့ကို ကားအျပင္ကေန သြားစြယ္ေလးေတြေပၚတဲ့အထိ သူရယ္ျပၿပီး အိမ္ထဲဝင္လာခဲ့လိုက္တယ္.....

အေပၚထပ္သူ႔အခန္း ခန္းစီးအကာရဲ့ ေနာက္ကေနသူၾကည့္မိတဲ့အခ်ိန္ထိ စီနီယာရဲ့ကားက မထြက္ေသးဘူး ...

သူ႔အခန္းရိွရာဘက္ မ်က္ႏွာလွည့္ၿပီးၾကည့္ေနတယ္ ... ၿပီးေတာ့ သေဘာက်သလိုရယ္တယ္ ....

" သေဘာက်ဖို႔ပဲ လိုတယ္ အစ္ကို..... အစ္ကို႔အတြက္ ... ေျပာင္းလဲေပးဖို႔ က်ေနာ္ကေတာ့ အဆင္သင့္ပဲ ... အစ္ကိုလိမၼာဖို႔ပဲလိုတာ ... လိမၼာရင္ .. အကုန္လံုးက အစ္ကို႔အတြက္ပဲ "

ခပ္မဲ့မဲ့တစ္ခ်က္ၿပံဳးရင္း စီနီယာမၾကားႏိုင္သည့္တိုင္ .... သူေျပာမိတယ္ ..

စီနီယာ ... ခင္ဗ်ားေတာ့ မဲႏိႈက္မွားၿပီ ... သူကခဲမိရင္လံုးဝမလႊတ္ေတာ့တဲ့ ေခြးရူးေလးမို႔ ....

.....................

စာေမးပြဲေျဖတဲ့ ၈ရက္လံုး စီနီယာက သူ႔ကိုအိမ္ကိုျပန္လိုက္ပို႔ေပးတယ္ ..

သိပ္ခ်စ္လို႔ - သိပ်ချစ်လို့ ( Completed )Donde viven las historias. Descúbrelo ahora