*παιδιά έχω και φροντιστήριο και διαβάζω φυσική οπότε θα προσπαθήσω να ανεβάζω πιο συχνά*
Αλίκης pov
Με τα χίλια ζόρια τον πήγα μέχρι το αυτοκίνητο, το γεγονός ότι δεν ήθελε να βγει έξω από το στούντιο του με έκανε να θέλω να του φωνάξω που αυτό έκανα, πήγα να μπω στην θέση του οδηγού.
Namjoon ~ Αλίκη, θα οδηγήσω εγώ
Είπε με σοβαρότητα και εγώ απλά άλλαξα την απόφαση μου.Σε όλη την διαδρομή δεν μιλούσε κάνεις, ούτε μια λέξη. Θυμήθηκα τότε που ένα αγόρι με είπε άσχημη μπροστά σε όλη την τάξη.
Τα δάκρυα άρχισαν να πέφτουν, νόμιζα ότι όλων αυτών τον καιρό θα με είχε ξεχάσει και ότι ο Taehyun μου έλεγε ψέματα. Δεν κατάλαβα το πότε φτάσαμε στο εστιατόριο και ακόμη έκλαιγα,νιώθω ότι θα με αφήσει για μια καλύτερη από μένα. Με είδε και έκρυψα το πρόσωπο μου.Namjoon ~ Αλίκη τι έγινε;
Δεν απάντησα και γύρισε το κεφάλι μου προς το δικό του.
Namjoon ~ Μην κλαίς, τώρα ήμαστε μαζί και τίποτα δεν θα μας χωρίσει ξανά.
Με αυτή την απάντηση γέλασα και τον φίλησα, μετά από τόσο καιρό μαζί του, ποιος νοιάζεται για τους γονείς μου, ας κάνουν ότι θέλουν, εγώ μαζί του θα μείνω για πάντα.
Με το που μπήκαμε μέσα όλα τα βλέμματα των αντρών πέσανε πάνω μου, ναι ξέρω μαύρο μαλλί, κόκκινα χείλη, λεπτή, τι άλλο να θέλω πια.
Βρήκαμε τραπέζι και καθίσαμε, μετά από ώρα πήραν την παραγγελία και πήρε τον λόγο.Namjoon ~ Λοιπόν, τι έκανες όσο δεν μιλούσαμε;
Αλίκη ~ Ξέρεις, διάβαζα, έβγαινα με φίλους αυτά, εσύ;
Τον κοίταζα στα μάτια, δεν έλεγε τίποτα για αρκετή ώρα μέχρι που δεν με κοίταγε, απέφευγε το βλέμμα μου. Καλά γάτα του έφαγε την γλώσσα, αυτό με έκανε να μην του μιλάω για αρκετή ώρα. Όσο τρώγαμε δεν μιλούσε κανείς, νιώθω ότι έκανε κάτι και δεν μου λέει. Ξέρω ότι έκανε κάτι με κοπέλα και δεν κράτησε για πολύ, δεν ένιωθε κάτι για αυτήν την κοπέλα άλλα το όνομα της δεν μου το είπε πότε ο Taehyun. Όταν βρω την ευκαιρία θα τον ρωτήσω άλλα τώρα δεν είναι η στιγμή, θέλω να περάσω χρόνο μαζί του, μου έλειψε τόσο καιρό.
Μετά από ώρα φύγαμε και πήγαμε βόλτα, ούτε που μιλάγαμε ώσπου είδα τον Lay, καλά πίστευα ότι είναι στην Ιαπωνία ή εγώ με χαζή. Τον χαιρέτησα και κοιτούσε με μισός τον Lay o Namjoon, κατά την διάρκεια της συζήτησης μου με τον Lay δεν έλεγε τίποτα. Αφού τον χαιρέτησα για μια τελευταία φύγαμε, δεν με άφηνε να φύγω από κοντά του, με κράταγε από την μέση λες και θα πάω κάπου μακριά του. Με πήγε στο αυτοκίνητό και με πήγε στο σπίτι του; Γιατί τι έκανα και με έφερε στο σπίτι του, την πάτησα άσχημα βλέπω.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Trouble (BTS Kim Namjoon)
RomanceΚατέβηκα από το αεροπλάνο και ένιωθα τέλεια, ώσπου τον είδα με αυτό το τέλειο χαμόγελο στο πρόσωπο του. Εγώ δεν το πίστευα ότι μετά από το πόσο καιρό θα τον έβλεπα μπροστά μου.