Švýcarsko ?!🇨🇭

15 0 0
                                    

Eleanor
Vzbudí mě chrápání Basta , kouknu na telefon a tam 4:20, jdu na záchod a přemýšlím co se včera stalo a jak to teď bude ? Přeci jenom neskolnčil u ní v posteli ale u mě! No fajn kdyby tam nebyl Jack tak tady rozhodně nespí. Jdu zpě a napadla mě úžasná myšlenka . Beru telefon a píšu Mii :" Dobré ráno zlato , chci se zeptat mám týden dovolenou a tak mě napadlo že jsme se spolu dlouho neviděli . Že bych zítra sedla na letadlo a ukázala by si mi krásu Švýcarska." Odeslala jsem to a čekala jak to vše dopadne . Asi za 10.min mi cvrnkl telefon , neváhám a čtu :" El víš kolik je sakra hodin ? Normlální lidi v tvou dobu spí ne ? Stalo se něco ? Jasně zítra sedni na letadlo a už ať jsi tady. A bráchovi řekni ať sebou vezme nějaké sportovní oblečení dám vám trochu do těla tak pa zlato ." Bože , jak jí říct o Bastovi ! No řeknu jí to až jak budu sní . Budu mít dost času v letadle něco vymyslet . Jdu dolů do obýváku a otvírám noťas . Koukám na letenky a vidím že mi to letí  o půl hodiny později než ten let do chorvatska . Jdu si zabukovat jedno místo a odcházím zpět do ložnice . Fajn takže poveze mě tam Bast a jak budu odcházet na odbavení počkám až odejde a sednu na letadlo ne do Chorvatska ale do Švýcarska . To zní jako dobrý plán , aspoň si uvědomí jak moc na mě sere a užíjva si s druhýma. Jdu si ještě lehnout a snažit se usnout , budík mám na 8 ráno . Snad vše stihnu , v 9 mě má stejně Bast vést na letiště. Lehám a během chvilky zase cítím jak jsem unavená, oči mi padají a já usínám .

Slyším zvonění budíku , vypnu ho a zvedám se s postele , vidím že Bast už není v ložnici , nedokážu se mu podívat ani do oči , jak mě podvedl . Cítím že dneska jak sednu do letadla se asi dlouho neuvidíme , polije mě studený pot a jdu radši do sprchy , nemůžu nad tímhle přemýšlet . Po sprše se jdu namalovat a hodit na sebe legíny , tričko ,dlouhý svetr a šatek . Beru si kabelku, a kontrolu zda mám vše , jdu dolů do kuchyně a tam sedí s pořádnou kocovinou Bast s holou vodou . Zamyšleně sedí s rukama na stole a prochází si papíry , jak mě zahlídne ihned odkláda papíry a jde mi nalít čaj . Rychle si ho prohlídnu a nemůžu odolat , jak je rozcuchaný , a ta jeho vůně bože. Jde vidět že mu opravdu nemí dobře ale snaží se vypadat jako by mu nic nebylo . Sedne si zpět a pronese :" Dobré ráno krásko, rychle se nasnídej a pojedeme . Počítal jsem to a dojedu za tebou za 2 dny . Dneska musím do firmy a zítra máme jednu konferenci s poradou .  Pak bych se zbalil a ráno v pondělí tam budu jen pro tebe ." Polknu protože byl tak sexy , že bych teď odhodila vše co je na tom stole a ojela ho přímo tady a teď. Bože bude to bez tebe těžké , ale ty si to zasloužíš. Já se usměju a zvedám se od stolu , on se zvedne taky a řekne :" Zlato ty nebudeš jíst ? Co je stebou ? Omluvám se za včerejšek. Pojď jsem , miluju jen tebe , slibuji že mám jen tebe a chci jen tebe ." Nedá mi to a suše řeknu :" Jo i po 10 panákách ?! " polk a nejistě řekl :" Ano ! Neměl bych ? El moc si toho nepamatuju , přiznávám byl jsem dost nalitej , pamatuju si to od té doby co sis v noci přišla domů jako by bylo 12 odpoledne . To chci taky vysvětlit kde jsi byla ? A ským tak pozdě ?! , řekneme si to v autě." Já ostře řeknu :" Není co si vysvětlovat . A pojď nemám na tebe celý den ." A jdu ze dveří . U auta stojí Jack a nechápe co se děje , vidí Basta jak jde za mnou . Polkne a řekne :" Dobré ráno , stalo se něco ? Nějaká změna." Polknu a řeknu :" Jo promiň Jacku změna , velký šéf má kocovinu , a žehlí si průser." V tom dojde Bast se slovy :" Jakou kocovinu , nepotřebuju si nic žehlit , normální pánská akce . A jaká změna Jacku ! Mluv nebo máš ihned padáka .!" Ten se na mě smutně podívá a začne mluvit :" Víte pane , El si myslela že budete ještě spát když jste včera trochu popil a tak mě poprosila , jestli bych jí nehodil na letiště já . Myslela to dobře . Nic víc pane ." Bast se na mě podíval a řekl :" Tak dobře to myslela aha , tak fajn když jste takový kamarádi , Jacku poletíš s El ty a ohlídáš jí . To jak vidím ti jde dobře tak nasedat .! " já suše polkla a v tichosti řekla :" A doprdele , to bude zajímavé." Sedla jsem do auta a zadívala se s okna . Celou cestu byl v autě klid . Bast si dělal něco na telefonu a Jack řídil. Dojeli jsme na letiště a já věděla že budu muset mlžit až do konce , nedala jsem na sobě nic znát a tak jsem vylezla s auta a šla ke kufru . Bast už vyndával moje kufry a Jack mu šel pomoct , odcházeli jsme na odbavení , mám dvě letenky , jednu směr Chorvatsko a druhá směr Švýcarsko , co teď ??? Pak mi to došlo , dala jsem Bastovi pusu se slovy :" Tak tě budu čekat na pláži , měj se a už jdi , ať to máš co nejdříve hotové pa ." Usmál se dal mi polibek a řekl ;" Tak za dva dny zlato pa ."  V tom mu zazvonil telefon , otočil se a odcházel a já toho využila , hodila jsem letenku do Švýcarska na stůl a prošla kontrolou, Jack nechápavě vstoupil zamnou a řekl :" El ale letadlo do Chorvatska je na levo ! Co se tady děje ?! " já se usmála a řekla :" Promiň Jacku ale změna plánu , já letím jinam ahoj .!" A rychle utíkala k letadlu . Doběhla jsem tam,podala letenku a šla si sednout na místo . V tom vidím jak se zavírají dveře letadla . Chvilku se koukám kolem sebe a pak vidím jak letadlo začíná startovat , v tom si řeknu :" Uff tak to bylo ofous!" Pousměju se a v klidu si beru telefon a sluchátka , zapínám písničky a těším se na dobrodružství .
Sebastián
Zvedám telefon a ještě kouknu na El . Pak se začínám opět soustředit na práci . Vyřešil jsem hovor a sedám do auta. Parkuji před firmou a jdu i s papírama do firmy , vyjedu výtahem do posledního patra a jdu do své kanceláře. Vidím jak tam už všichni sedí a čekají na mě . U stolu sedí můj otec , Luk Bennu a dva sponzoři náší velké akce . Objednáme si kávy a začínáme pracovat .
Asi po 2 hodinách kecáni mi pípne telefon , nevšimám si toho a poradu ukončuji . Otec a Luk jdou vyprovodit sponzori se slovy :" Zachvilku jsme zpět a dořešíme to ." Pak vidím jak si Luk zívl , zase ponocovat určitě ! Jen kývnu a uklízím stůl s Bennu . V tom prolomí to ticho se slovy :" Tak co včerejší akce ? Líbila se ti ? " já suše řeknu :" Normálka , jako vždy vždyť to znáš né?!" Usměje se a já si beru telefon do ruky když v tom mi přes něj dá Bennu ruku a tak se dotýkáme . Už je to tady zas ! Ty ženské si nedají pokoj , to opravdu hrajou jen na to že je opíchám a pošlu doprdele ?! Polknu a řeknu :" Už by jsi měla jít , vše víš a kdyby něco zavolej a řeknu ti to . Mám moc práce a pak se musím zabalit na d" nestihnu to doříct a ona se postavi s rukama na prsou se slovy :" Dovolenou ? Zajímalo by mě jestli je El opravdu tak chytrá a nebo je optravdu tak hloupá! " chytne mi kravatu a pokračuje dál :" včera jí to muselo asi hodně zasáhnout , ale podle tvé nálady ti asi odpoustila . Jen by mě zajímalo kolikrát ti už odpostila a jak dlouho to bude snášet. Kdyby byla chtyrá a měla ráda sama sebe nechátě být. Ty jako chlap budeš vždycky vyborný jako nezadaný ! A to ty sám moc dobře víš . Líbí se ti pomyšlení ohnout si každou holku co se ti líbí a kdekoliv tady! " polknu a odstrčím jí od sebe se slovy :" Bennu neser než toho budeš litovat! Poslechni mě a vypadni ." Sedám si ke stolu a zapínám počítač. V tom se opře o stůl se slovy :" Odejdu pod jednou podmínkou , řekni mi že tě ani trochu nevzrušuju a neopíchal mě tady . Sám víš jak ti teď stojí a chceš se udržet aby sis to neposral s El jenže už posral . Včera tě viděla jak jsi mě na baru líbál a dotýkal ses mě . Když jsem jí zahlédla utekla .! Sama ti nevěří a chodí si tě kontrolovat . Můžu jí nakecat cokoli po tomhle a bude věřit ." Bouchnu do slolu se slovy :" Bennu vypadni ! .... Říkám vypadni než toho budeš litovat ! To co se stalo včera se nestalo ! Bylo to alkoholem ! A teď vypadni kurva než se přestanu ovládat." Stojím nasraně za stolem a koukáme sobě do očí ! Pak se otočí a začne pomalu odcházet . Před dveřmi jen řekne :" Měj se Baste zítra ." Polknu a čekám až zavře.
Po chvíli přemýšlení mi to vše došlo , to ráno , Jack , letiště a její příchod v noci . Kouknu na telefon a nemůžu uvěřit co tam je napsane :" Pane nevím jak to napsat , snažil jsem se El najít ale na letišti mi utekla a na sedla do jiného letadla . Prý změna plánu, musel jsem vám to napsat . Jsem pořád na letišti . Jack!" Do piče , do piče , do piče ! V tom se rozrazí dveře a vejde Luk s otcem , Luk začne něco vykládat a otec smát v tom mě to naštve a řeknu :" Mohli by jste přestat kurva ! Luku tvoje hostorky jsou na piču radši zmlkni ! " v tom se otec zvedne a řekne :" Baste co se stalo ? Něco s Bennu ? A na Luka si to nevybíjej kvůli tvé dnešní schůzce Luk nespal celou noc letěl ze Švýcarska jen pro to že ho jeho nejlepší kámoš potřebuje ! Tak se uklidni ." Polknu a řeknu :" Ty jsi byl ve Švýcarsku ? Aha a jak to že to nevím ! Aha no jasně Mia! O Bennu si promluvíme později ale El nenasedla na letadlo do Chorvatska na dovolenou ale na nějaké jiné a Jacka tam nechala stát na letišti , musíme tam ! " Luk se začne smát a dodá :" Haa ta holka je hustá ! No prostě hustá ! Ta s tebou točí brácho ! Co jsi jí udělal tentokrát ?! Zase nějaká děvka ? Nebo do konce sex ? Podvedl si jí brácho ! No to mě pose." Nestihne to doříct a skočím mu do toho se slovy :" Nepodvedl ! Nejsem ty Luku ! Mia tě taky jednou pořádně prožene ! Ale k věci ! Měl jsem jí prý!! Podvádět s Bennu ! Ale ne sex ale měl jsem jí líbat na te jejích včerejší oslavě! A ona tam byla , ale já to nevěděl ! No a viděla nás asi ! " Luk se chytne za hlavu a řekne :" Brácho , brácho ." V tom jo stopne otec a řekne :" Nepij ty debile ! Říkal jsem ti to několikrát ! Dobře ti tak ! Tež nevíš kde by si to péro strčil ! Ty jí miluješ ? Hovno to ona tebe ! Ale ty ! Já ti říkal pusť jí k vodě! Budeš volný můžeš šukat , pít ale druhý den nebudeš muset nic žehlit ! A jí ušetříš trápeni debile ! Ty a můj syn ? Kde ! " polknu a řeknu si asi má pravdu ! Jenom El ubližuji! Nemá to cenu ! Bude to pro nás dva lepší , najdu jí a řeknu jí svůj názor . V tom mě Luk vyzve ke dveřím se slovy :" Pojď brácho jdeme , máš dost času na rozmyšlenou . A jinak já už nepíchám všude okolo od té doby co jsem s tvojí ségrou a jezdím za ní do Švýcarska víkendy a jak můžu. " usměju se a vcházíme do výtahu ! Otec se v garážích odpojil a jel domů a my s Lukem směr letiště. Luk vyjíždí ze spodních garáží a já začínám přemýšlet .
*****
Přijíždíme na letiště a vidím tam stát Jacka . Jdu rychle k němu a on mi začíná vysvětlovat co a jak ! Jdu k odbavovací hale a tam mladá hnědovláska , polknu a řeknu :" Hledám jednu dívku ! Potřebuji videozáznam nebo jenom číslo letu a kam letěla ! ". Usmála se a řekla :" Nemohu podávat informace cizím lidem to musíte jinde . Ale pokud chcete záznam s kamer tak to vám pustit mohu ! " kývl sem a ona zadala čas kdy se to stalo a 3 kamerové záznamy . První byl na odbavování , druhý kontroly letenek a třetí příchod na palubu letadla . Na první bylo vše ještě v pohodě ,na te druhé už ukazuje u kontroly telefon a má dvě letenky v ruce ! Jednu skrčí a druhou podáva kontrole ! Kouka kolem sebe projde a rychle utíká k letadlu. Na posledním záznamu podáva letušce letenku a zahlídneme číslo letu 735F. Stopnu to a řeknu , můžete mi prosím říct kam letělo tohle číslo letu !? Kývla že ne a tak jsem to musel udělat ! Začal jsem jí lichotit a na konec jí políbil na líčko s příslibem večere! Pak to začala hnedat a po cca 8 min řekla :" Tak let 735F je boing ! Boing 735F létá větší trasy , tento letěl směr Švýcarsko ! " já polkl a poděkoval ! V tom Luk řekl :" No jasně! Už víš o co jde Baste! " Polkl jsem a řekl :" Jo letěla za Miou ! Kurva !  Luku přemýšlel jsem a otec má pravdu ! " mladou dívku jsem po polibku na líčko opustil že se ozvu ! A odešli jsme k autu . Jack se postavil a řekl :" Pane omlouvám se že jsme jí neuhlídal ! Vyhodíte mě že? !" Polk sem a řekl :" Ty jsi jí tam vezl že ? A ona to viděla ! Kryl jsi jí ! ?" Kývl na souhlas a já pěsti vrazil do skla auta , sklo prasklo a pořezalo mě ! Já řekl :" Kurva ! " Jack si odkašlal a spustil :" Pane , ona vás opijela a vy jste tomu příhlížel ! Pil jste jeden za druhým , využila toho a začala vás líbat , Eleanora to viděla ! Spustili se jí slzy ale přesto se na to dívala dorazilo jí to když jste se Bennu začal dotýkat ! Chtěla vás odvest ale v tom jsem vás vzal že už máte dost a pojedeme . Naložil jsem vás do auta a Eleanor pak dojela taxíkem ! Chtěl jsem jí vzít ale nechtěla kvůli vám ." A pak už asi víte .. poprosila mě jestli jí nehodím potají na letiště ! Nechtěla aby jste jí odvezl a tak jsem kývl , jinak by prý zařídila můj vyhazov ! " stál jsem tam a koukal na svojí pořezanou ruku a nemohl uvěřit . Luk polk a přišel ke mě se slovy :" Brácho tak tohle si asi hodně posral . Ona tě miluje ! Ty ji taky , ale asi trošku jinak viď bráško ..! Je to na tobě , buď se změníš a to celkově což ty víš co znamená ,konec s touhle prácí , otec tě zavrhne a skončíš , a nebo jí opustíš a ona bude šťastná, bude žít normální život bez strachu , lží , drogových obchodu ,  a strachu o tebe a ty o ní ! " polkl jsem a podíval se na oba , koukali na mě ve stylu " nechtěl bych teď být ve tvé kůži !" Rozhodl jsem se ! Vešel jsem na letiště a šel přímo za tou znamou tváři , ano ta hnědovlaska anisi nepamatuju méno řekla mi ho ale neposlouchal jsem jí . Viděl jsem jak Jack a Luk jdou zamnou ! Přišel jsem tam a řekl :" Letenku do Švýcarska ! Hned ! " začala to tam zapisovat ,viděla že jsem naštvaný a tak nic nenámítala a podala mi jí ! Luk se postavil k ní a řekl :" Chci taky letenku do Švýcarska ! " podala mu jí a já řekl :" Jacku postarej se o auto , o vilu a všechny věci co najdeš po El vyhoď nebo jí je hoď k jejím rodíčům ." Kývl a viděl jsem jak Luk chce něco říct , ukázal jsem rukou ať nemluví , otočil jsem se a mířil na svůj ortel smrti ! Luk šel zmnou pak jsem se ještě otočil a řekl nahlas Jackovi :" Ať tam po ni nic nezůstane ! " polk jsem a šel ke kontrole , prošli jsme a šli do letadla , letuška mi obsazala ruku a sedl jsem si na místo . Luk už nemluvil a já byl rád ! Vzal jsem si mobil a napsal Mii esemesku :" Mio promiň , ale musel jsem to udělat , bude to pro nás lepší . Až na to příjdeš pochopiš! Pozdravuj El ." Poslal jsem to a vypl telefon . Zavřel jsem oči a začal přemýšlet co se bude dít po dobu 24 hodin . Koukl jsem na Luka a ten jen řekl :" Brácho to zvládnem , jsme na to dva !" Pousmál jsem se a zadíval se s okna.
Eleanor
Vystoupila jsem s letadla a šla si pro kufry, měla jsme dva větší a příruční zavazadlo . Pak jsem zamířila k odchodu a v tom jí vidím . Stála tam , mávala na mě a byla celá šťastná . Přišl ajsem obejmula jsem jí a řekla :" Mio vypadáš.. skvěle , změnila ses to asi Luk co ! " začali jsme se smát a pak to řekla , to co jsem nechtěla :" Neblázní a kde je brácha , chápu zase se někde sekl ." Pohledem ho hledala a pak jsem
to řekla :" Mio on nedoletěl , neví že jsem tady . Včera večer jsem si zabukovala letenku k tobě měla jsem teď být v Chorvatsku na dovolene a čekat až Bast doletí. Jenže se něco stalo  a já změnila plány promiň." Stála tam a nemohla uvěřit . Vzali jsme kufry s šli k autu , sedla jsem si do auta a jeli k ní .
****
Doma jsme si dali čaj a já jí vše řekla , šla jsem pak do sprchy . (Mezitím esemeska od Basta Mii) když jsem přišla ze sprchy Mia byla divná , zeptala jsem se o co jde a řekla mi že jí psal Luk . Usmála jsem se a začala se ptát co ona a Luk začala povídat . Dali jsme si víno a kecali asi do půl 2 . Probrali jsme snad vše pak jsem jí řekla :" My kecáme a je po půl 2 a ty máš školu ne ? " zasmála se a řekla :" Máme zkouškové , jsem doma a chodím jenom na testy ! " usmála jsem a řekla :" Aha tak to jo no nic jdeme spát zítra mi ukážeš skvělé místa ." Usmála se a řekla :" jo jdeme , no jasný pár baru , ale i památky . A co Bast , určitě už zjistil že jsi pryč , ozvi se mu ! Miluje tě a ty mu do životá dáváš nebezpečí a strach a on na to neni zvykli!" Polkla jsem a řekla :" Mio sám musí poznat co děla a za co mu stojím. Miluju ho ale co e moc je moc , jsem jiná než on ! Změnil se ! " jen kývla a řekla :" Dobrou zlato ." Řekla jsem jí to samé a ona odešla do svého pokoje . Chvílku jsem přemýšlela a pak jsem usla .
****
Ráno jsem se vzbudila a viděla jak je venku krásně , podívala jsem se na mobil a tam 11:20 , no pěkně jsem si pospala . Vycházím s pokoje a jdu směrem ke kuchyni ale zaslechnu hlasy , mužské vejdu tam a tam dva mladí kluci , jeden zrovna odcházel . Pozdravila jsem a sedla ke stolu , v tom Mia řekla :" Ahoj zlato tohle je , byl  Tony a tohle je Rey . Spolužácí a nej kámoši ."   Já se usmála a pozdravila ho se slovy :" Ahoj jsem Eleanora ." Usmál se a začal si něco povídát s Miou , chvilku jsem je pozorovala a chtěla se nahnout pro toust a vylila jsem na sebe kafe ! :" auuu kurva ! " v tom se oba začali starat o mě . Mia mi řekla :" Počkej tzajdu ti pro věci ." Kývla jsem a v tom zvonek , Rey šel otevřít a já si sundala tepláky  obešla jsem stůl a utřela ten stůl v tom slyším další hlasy . No bezva kolik tady bude lidi ! Otočila jsem se že odnesu mokré tepláky do koupelny a v tom jsem je viděla .!!!!!!!

*********
Dalsi cast ! Tak snad se libi , je delsi protoze nestiham psat , a nevim kdy budu mit zase cas . Snad se bude libit , zacina se to motat ... omlouvam se za chyby

Bojím se, že tě stratím ...Kde žijí příběhy. Začni objevovat