Mikor tegnap este mindent ki pakoltam a szekrényebe utána egyből elmentem fürödni mert már nagyon fáradt voltam. Le zuhanyoztam fogat mostam a hajamat ki fésültem utána be bujtam az ágyikomba utána nem kellet sok el is aludtam.
Reggel 6:00 - kor keltem fel. Mert 7:00-kor kezdödöt az el első órám.
Azt vetem észre hogy egy kék haju csaj fekszik a másik ágyban tegnap még nem is volt itt a böröndje az ágya melet van de már ébredezik. Kimásztam az ágyból egyből fel is kapta a fejét.- Szia bocsi felébresztettelek? - kérdeztem barátságosan
- Szia nem dehogy is - mosolygott rám
- Egyébként Dorothy vagyok és te?!
- Izabella de csakhivj Izzinek vagy Iza vagy Bella.
- Hmm Izzi az tetszik! Te meg hivhatsz nyugodtan Dolli Dorit vagy Dorkának.
- Hmm azt hiszem Dollit választom. Egyébként milyen szakra mész?
-Pszichológus és te?!
- Én is. Akkor osztály társak leszünk.
- Aha. - csak enyit tudtam rá válaszolni és mentem tovább a fürdöbe gyorsan meg csináltam a reggeli rutinom.
Már késésben voltam úgy hogy futottam át az egyetemre csak ahogy futottam neki mentem egy izmos melkasnak.
- Hé cica azt tudtam hogy jönek utánam a csajok de azt nem hogy rám is másznak. - nevetett fel fülig érő szájjal.
- Egy ne hívj cicádnak mert nem vagyok az kettő nem másztam rád hanem neked futottam.- háborodtam fel
- Jó. Jó. Egyébként hova futottál enyire sietősen? - kérdezte még mindig vigyorogva a szemei mese szépen zölden ragyognak a haja szana szét áll de jól áll neki barna színű neki a haja izmos ahogy látom a fehér pólóján keresztül látszódik a kocka hasa a keze tele volt tétoválásal. - Ohhm meg tenéd hogy nem bámulsz enyire de azért tetszik amit látsz? - kaján elvigyorodott engem pedig zavarba hozott.
- Elöször is órára megyek másodszor nem is bámultalak harmadszor pedig szia. - hátat fordítottam neki és el mentem.
- És mi a neved? - kiabált utánam
- Kapdbe! Tiéd? - kérdeztem vissza
- Christopher. Na szia cica. - ahhh az agyamra megy.
- Nem vagyok a cicád még mindig. Seggfej!
Futottam órára mert már csak 10 percem volt hátra de 15 perc gyalog oda!
Mire be értem mindenki a helyén ült Izzi melet volt egy hely le ültem melé.
Egyszer csak kivágodot az ajtó és kit látnak szemeim Mr. Segfejt... Ahogy még látott el vigyorodot. Hát ez szuper. Oda sétált a mögöttem lévő padhoz és ledobta magát. Izzi oda hajolt hozzám és sutogot.- Miért vigyorog rád enyire Chris?
- Ahh neki mentem véletlenül és össze vesztünk. - Chris ezt meg halotta és oda hajolt.
- Szerintem meg rám másztál. - suttogta
- Szerintem meg fogd be a szádat és ülj vissza le seggfej. - mondtam fel háborodva
- Kérésed számomra parancs. - mondta vigyorogva
- Akor várj van még valami. - mondtam csábos mosollyal
- És mi lenne az? - mondta kacéran
- Baszodj meg. - mondtam neki ere köpni nyelni nem tudodot. Egész nap kerültem nem is próbált közeledni felém. Vége lett a sulinak vissza mentem a koliba meg tanultam este végeztem. Utána el mentem fürödni aztán aludni. Mire végre el aludtam volna valaki dübörögni kezdtek az ajtomon oda mentem ki nyitottam Izzi volt az itt hagyta a kulcsát. De részeg volt úgyhogy adtam neki vizet mondtam neki fürödjön meg és aludjon meg is tete rá két percre aludt is utána meg én is.
Bocsánat a helye irási hibákért 😘😘😘
VOCÊ ESTÁ LENDO
Hazudtál (szünet)
RomanceChristopher Hill egy nagy képű szivtelen hazug ember de minden meg változik mikor meg ismeri Dorothy Martinez-t egy lány akinek a szive a helyén van aki életet ver a csajozos Christopherbe ❤️