1.BÖLÜM

16 1 1
                                    

Heyecandan hala gözüme uyku girmiyordu. Çünkü yarın büyük gündü ve evet yeni bir yıl , yeni bir okul başlangıcıydı. Saat daha 5.00 ti ah inanmıyorum. Her neyse gidip biraz su içim bari. Yataktan kalkıp aşağı iniyordum ki o, da ne kardeşimin oyuncakları gene merdivende kalmış ve ben son 10 basamaktan aşağı yuvarladım. Tabi bu sese herkez uyandı ve bana noldu gözlerle bakıyorlardı.(evvet hadi açıkla bakalım noldu.) (Sus bi sen) iç ses savaşin bittiğine göre aciklayabilirim.
-Şey su içmeye inmiştim anne ama Mirza'nın oyuncaklarina takildim ve düştüm.
Tabi uyku sersemine annem ikizimle beni karıştırdı.
-Peki Mia hadi yatağa!
Mia:Peki anne.
-Ah, hayır sana demedim Mira ya dedim. Hadi herkez yatağa.
#######
Nihayet sabah olmuştu. Üstümü giyinip aşağıya indim ve kahvaltımızı ettik.
-Kızlar hadii okula geç kalıyoruz.
-Tamam anne geldik.
Nihayet okula gelmiştik. Sandığın dan daha büyükmüş okulumuz. Hep birlikte müdürün odasına girdik.
-Müdür bey bunlar benim kızlarım Mira ile Mia.
‐Ah, evet sizin kizlariniz. Hoş geldiniz Caner Bey.
Müdür bir kızı arayip odasina çağırdı.
-Gel kızım Mira ile Mia yi sınıflarına götür.
-Tamam hocam.
Bir süre koridorda yürüyorduk ki;
-Merhaba ben Irem sızın sinif arkadaşınızım. Söyleyin bakalım siz hangi türdensiniz?
Ikimizde aynı anda
-haa?
-Yani vampir, kurt, cadı. Hangisisiniz?
-Burda herkez ne oluyor?
-Hayır siz beni anlamadınız. Yani hangi türsünüz.
-Anlamadım ama biz bir tur filan değiliz.
-Ne! Nasıl olmaz. Burda herkezin bir turu var.Ama neyse tamam.
Birsürü yeri gezdik.Sonunda 10/A yazisinin onune geldik. İçerden gel sesi gelince iceri girdik.
-Hocam bunlar yeni sınıf arkadaşlarımız.
-Hoş geldiniz çocuklar. Bize kendinizi tanıtıp boş yerlere oturun.
-Ben Mia ve buda ikizim Mira.
Dersimiz Fizik ti. Ah neyseki madde ve fizikti bu konuyu seviyordum.
#######
Sonunda dersler bitmişti eve geldik ve biricik canım annemin sorguları başlamıştı. Neyseki onuda geçtikten sonra yatmıştım.
#######
-Miraa.Miraa.Miraa.Miraa.
-Kim o. Miaa sen misin?
-Miraa. Miraa. Miraa
-Mia sana noldu böyle!!
-Ah Mira noldu bilmiyorum ama va-va-vampir vardi. Ve beni isrdii çok korkuyorum canım çok yanıyo. Miraa!!
-Aaaa Miâaa yardım ett.
-Miraa . Miraa iyimisin ?
-Iyiyim. Dişlerin neden okadar sivri?
-Sivri mi? Ah hayir olamaz. Galiba bizi dönüştürdü.
-Ah hayır benide dönüştürdü. Ne yapıcaz?
-Bilmiyorum. A-a-arkanda biri var. Bir peri mi var demeleiydim.
-Ne!Ne perisi. Niye endiseleniyoruz ki zaten rüyadayız.
-Ama yanında kurt var. Ve az önceki vampir de yanlarında.
-Aa bir dakika arkalarındaki kişiler annemler mi?
-Ah!Hayır olamaz. Niye onların vampir dişleri, kanatları ve pençeleri var?
-Bilmiyorum Mia ama heralde okulda Irem in söylediklerinde etkilendik.
-Evet haklısın Mira. Ama bizimde dişlerimiz, kanatlarimiz ve pencelerimiz var......
######

(Evet arkadaşlar bu benim ilk kitabım olucak inşaallah begenirsiniz.)Lütfen yorum yapınız ve oylayiniz

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 30, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ikiz MelezlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin