Har du noen gang opplevd et anfall?
Det trenger ikke å være fra en sykdom... men kanskje du har at et angst anfall, der det føles ut som alle ser på deg eller rett og slett bare angst for angsten. Eller kanskje du har hatt et stress anfall.. der det føles som om du må gjøre alt på samme tid... eller en sosial angst.
Som du skjønner finnes det mange former for anfall.
Jeg hadde mitt første angst/panikk anfall i dag... vi hadde gym og noen fra en takewondo-klubb viste oss hvordan de trener. Vi var 3 fulle klasser. En studie klasse, en Tip klasse og en Elektro klasse. Vi sto i en stor sirkel... og det var da jeg begynte å føle det. Den sosiale angsten kom krypende... sakte men sikkert.Det føltes ut som jeg ikke fikk puste, selv om jeg selvfølgelig gjorde det. Jeg gikk fort forbi alle sammen, forbi læreren og sa at jeg ikke fikk puste. Jeg fikk beskjed om å ta meg en tur ut for å klare å puste igjen og drikke mye vann. Jeg kald svettet og hendene mine ville ikke stoppe og dirre.
Jeg klarte ikke å være med på resten av gymmen og når jeg hørte noen som skulle inn i garderoben... så sprang jeg ut i panikk... jeg klarte ikke være nær noen i det hele tatt og det føltes helt grusomt... jeg skulle ønske ting ble bedre... men dette var en ny nedover bakke for psyken min... jeg føler at jeg ikke har noen plass i det hele tatt. Jeg har ikke en gruppe av venner jeg kan fortelle det til.. det værste er vel at jeg ikke tør å fortelle noe til foster foreldrene mine... de jeg bor meg.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Indre tanker
Документальная прозаSmå beskrivelser av alt som er vanskelig med livet. Ting som skjer gjennom livet... ting du skulle ønske du kunne endre på... dystre tanker som du ikke tør fortelle høyt...