A hajóút

27 3 0
                                    

Másnap reggel elég korán kellett kelnünk, hogy elérjük azt a buszt ami elvitt a kikötőbe, ahonnan indult a hajónk.

Már a buszon találkoztam Edwarddal, de mivel nem akartam felidegesíteni a szüleimet azzal, hogy már most vele beszélgetek ezért csak odaköszöntem neki.

A kikötőben egy szép, viszonylag nagy hajó várta az utasokat. Tudomásunk szerint a hajó elindul ugye a Zakynthosi kikötőből, átmegy a sziget másik felére a Navaggio-öbölig(másnéven hajóroncs-öböl). Állítólag ott a legszebb a víz egész Európában és még abban az öbölben található egy hajóroncs is amit érdemes megnézni. Ezután vissza fogunk fordulni és ugyan azon az útvonalon megyünk vissza abba a kikötőbe ahonnan indultunk. És a visszaút során még többször is meg fogunk állni fürdőzni a tengerben.

Amikor felszálltunk a szüleim hamar megtalálták a legjobb helyet, a hajó elején, ahonnan nagyon jó volt a kilátás. Miután elindult a hajó Willel elkezdtük körbejárni a fedélzetet, hogy mindenhonnan láthassuk a tengert és a partot. Eközben annyi képet csináltunk, amennyit nem szégyeltünk.

A Navaggio-öböl felé vezető úton végig a szüleimmel és a bátyámmal voltam. Nagy részt a hajó elejénél voltunk és mivel az a része dobált a legjobban gyakran olyan érzés volt mintha egy hullámvasúton ülnénk. Ilyenkor nagyon sokat hülyéskedtünk Willel. Az út során sokszor volt az, hogy csak néztem a tengert és közben csak elmélkedtem.

Három óra út után megérkeztünk a
Navaggio-öbölbe és hát nem vicceltek azzal, hogy itt a legszebb a tenger. A kék minden árnyalatát meg lehetett találni, nagyon gyönyörű volt. Amilyen gyorsan csak tudtunk leszáltunk a hajóról, hogy a vízbe mehessünk. Mielőtt még fürödtünk volna megnéztük a hajóroncsot aminek érdekessége, hogy sokan ráírják a nevüket. A partról felvettem egy kavicsot és azzal én is belevéstem a nevemet. Egy órát tölthettünk az öbölben, ez idő alatt szinte csak úszkáltunk a kristály tiszta vízben.

Nagyon hamar eltelt az idő, rossz volt, hogy már is menni kell. Amikor álltunk a sorban a hajónknál, hogy felszáljunk még gyönyörködtem a tengerben. Annyira elbambultam, hogy észre se vettem, hogy a szüleim és a bátyám már felszálltak és közben mások már be is előztek. Épp várok, hogy én is felszálljak amikor érzem, hogy valaki megbökdösi a vállam. Hirtelen nagyon megijedtem és gyorsan hátrakaptam a fejem. Hatranézek és látom, hogy Edward az.

~Te jó ég, jól megijesztettél.

~Bocsi, nem akartalak. A szüleid hol vannak?

~A hajón én kicsit lemaradtam.

~Vagy csak kihasználod ameddig még itt lehetsz.-viccelődik, de valamilyen szinten ez igaz.-

~Hát végül is, az is benne van a pakliban.-mosolygok rá.-

Ekkor én is sorra kerültem. Egyik lábammal épp léptem fel a rámpára amikor jött egy hullám ami megemelte a hajót és vele együtt a rámpát is nagyjából egy méter magasra. Olyan erővel jött a hullám, hogy hátraestem, próbáltam elkapni a korlátot, de kicsúszott a kezemből. Hátra zuhantam és ahelyett, hogy a kavicsos talajra érkeztem volna valami mást észleltem. Mögöttem Edward elkapott engem. Az egész olyan gyorsan történt, hogy hirtelen fel sem bírtam fogni.

~Bella, ugye jól vagy?-kérdezi aggódva és gyengéd tekintettel néz rám.

~Öhm... igen jól vagyok... köszi, hogy elkaptál.-nyögöm ki pár másodpercnyi hezitálás után.

Már rég rendesen a két lábamon álltam, amikor észrevettem, hogy még mindig fogja a karomat. Teljesen elvörösödve arrébb álltam tőle, majd jóval óvatosabban igyekeztem fel a hajóra, mert már így is nagyon feltartottam mindenkit. Nagyon kellemetlenül éreztem magam, csak én vagyok ilyen szerencsétlen, persze ez nagyon jellemző rám, bármikor, bárhol, bárhogy képes vagyok elesni...

Légi útitárs (Szünetel)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora