15

3.2K 308 6
                                    

For Zawgi

ရင္ခြင္ထဲကေန ေရ႔ွကိုျပန္မလွည့္ပဲေနေတာ့ စီနီယာတစ္ေယာက္အခက္ေတြ့ေနပံုရသည္.. သူကလည္းရင္ခြင္ထဲကမထြက္ပဲေနေနမိသည္...

သရဲလက္က အစစ္မဟုတ္ေပမဲ့ အဲ့ေပ်ာ့စိစိက ေနာက္တစ္ႀကိမ္ သူ႔မ်က္ႏွာကိုလာထိမွာ သူလန္႔သည္...

Dateေလးေတာင္မဆံုးေသးဘူး... သူ႔ဘက္ကလည္း ဖြင့္မေျပာရေသးဘူး... ဒီအေျခအေနနဲ႔ သူတက္ေသလို႔မျဖစ္ေသးဘူး..

" အစ္ကို "

ရင္ခြင္ထဲကေနသူေခၚေတာ့ စီနီယာကထူးတယ္...

" ဟင္ ေျပာေလ ေကာင္းေကာင္း "

" က်ေနာ္လမ္းမေလ်ွာက္ႏိုင္ေတာ့ဘူး ... အဲ့ဒါ ... "

နည္းနည္းေတာ့ မူယာမာယာမ်ားသလိုျဖစ္ေနေပမဲ့ ...သူတကယ္ကိုေျခေတြမခိုင္ေတာ့ဘူး... လမ္းဆက္ေလ်ွာက္ရင္ ၾကမ္းေပၚေခြၿပီးလဲက်ေတာ့မွာ...

" အဲ့ဒါ ကိုယ္ကုန္းပို႔ရမလား "

သူေခါင္းေလးခါလိုက္တယ္... ကုန္းပိုးရင္ ဘယ္လိုလုပ္ ဇာတ္လမ္းက ဘယ္လွပါ့မလဲ ..

" ခ်ီ "

" ဟမ္ "

အလန္႔တၾကားထြက္လာတဲ့အသံေနာက္မွာ... သူစီနီယာ့ကိုေမာ့ၾကည့္လိုက္တယ္..

မ်က္ႏွာငယ္ငယ္ေလးလုပ္ၿပီး မ်က္ရည္က်ေတာ့မတတ္လုပ္လိုက္တယ္...

ေသြးမထြက္ေပမဲ့ ေပါက္ေနတဲ့ ႏႈတ္ခမ္းကို လ်ွာေလးနဲ႔တစ္ခ်က္သပ္ၿပီး စိုးရြံ႔ၿပီးထိတ္လန္႔ေနတဲ့ပံုစံဖမ္းလိုက္တယ္....

" က်ေနာ္ဒီကိုတစ္ခါမွမလာဖူးလို႔ လာခ်င္ခဲ့တာ .. ဒီေလာက္ေၾကာက္ဖို႔ေကာင္းမွန္း က်ေနာ္မသိခဲ့ဘူး..."

" ေကာင္းေကာင္းရာ "

စီနီယာကမခ်ိတင္ကဲအသံေလးနဲ႔ သူ႔ကို ဆူတယ္...

" က်ေနာ္လမ္းေတာင္မေလ်ွာက္ႏိုင္ေတာ့ဘူးအစ္ကို ... ၿပီးေတာ့ ကုန္းပိုးရင္ က်ေနာ္က အေနာက္မွာေရာက္ေနမွာေလ ... "

မ်က္ေတာင္ေလးပုတ္ခတ္ပုတ္ခတ္နဲ႔ေျပာေလေတာ့ စီနီယာၾကည့္ရတာ အရည္ေပ်ာ္သြားပံုရတယ္....

" အြန္း မေၾကာက္နဲ႔ေတာ့ေနာ္ ကိုယ္ခ်ီမယ္ "

ပုဆိုးနဲ႔ျဖစ္ေနလို႔ခ်ီရခက္ေနေပမဲ့ စီနီယာက သူ႔ကို ကေလးတစ္ေယာက္ကို ရင္ခြင္ပိုက္ခ်ီထားသလို ရေအာင္ခ်ီလိုက္ႏိုင္တယ္..

သိပ္ခ်စ္လို႔ - သိပ်ချစ်လို့ ( Completed )Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ