Mă numesc Clare.Am 16 ani,păr lung și ochi de culoare albastru spre turcoaz.Îmi place mult să mănânc pizza,dar prefer să rămân la dieta mea strictă salată de legume și fructe pentru a mă menține în formă.Practic mult sport,de la vârsta de 7 ani.Locuiesc în Beverly cu mama și fratele meu Andrew. Este mai mare decât mine cu trei ani,având 19. Studiază mult la facultate,de aceea nici nu prea ne mai vorbim.Ultima dată când am făcut-o a fost într-o ceartă, când a început să râdă de cât de bine mă pricep la gătit,doar fiindcă am scăpat puțin mai multă sare în paste.Este foarte pretențios. Mă tachinează mereu.Nu există moment în care să nu-și bată joc de mine.Practică atletism de la 5 ani.Dar acum a început mai mult să meargă la sală să ridice greutăți. Părul său este de culoare neagră,iar ochii săi de un maro ciocolatiu.Este foarte popular, îi place să filtreze,dar nu cu orice fată.Se pricepe la informatică ,iar eu mai mult la fizică.
Tata este plecat în străinătate și tot nu m-am gândit când îi voi da un telefon.Ultima dată,înainte să plece,a avut o ceartă cruntă cu mama,iar de atunci nu am mai avut curajul de a da nasul cu el.Dar mama mea încă ține legătura cu el.De fapt,se înțeleg chiar mai bine.Totuși mă întreb cum...
S-au întâlnit în parcul din fața școlii la care mergeam. Ea plângea fiindcă și-a pierdut lanțul prețios primit în dar,de la mama sa (bunica mea care nu mai este în viață iar lanțul era singurul obiect ce-i aducea aminte de ea),iar el a încercat să o înveselească,apoi au mers să îl caute împreună. Țin minte că primul lor sărut a fost fix în locul în care s-au întâlnit,la umbra copacului, care astăzi încă se mai află acolo. Și eu îmi doresc să întâlnesc pe cineva special. Dar până atunci tot mai trebuie să aștept. Deși acum nu prea mai cred în iubire și relații. Nu sunt genul meu.Mă voi axa doar pe învățat.
CITEȘTI
Frate și 《Soră》
Teen FictionClare este o adolescentă de 16 ani ce crede că se îndrăgostește de propiul său frate. Încearcă să-și uite sentimentele,dar Andrew începe a o privi cu alți ochi. După ce Andrew va afla că Clare este adoptată își va da o șansă relației lor Mai multe...