EPİSODE 0.2

41.1K 1.6K 4.1K
                                    

Seleme arkadaşlar
____

Bora:

Rahatsızca yerimde kıpırdandım. Yanı başımda uyuyan ve kokusunu her yere yaymış çocuk bütün dikkatimi dağıtıyordu. Tamam belki homofobik değilim, arada ibne demiş olabilirim. Ama eşcinsel de değilim. Odaklanamayacağımı anladığımda sıkıntıyla defterimi kapattım ve yanımdaki çocuğa göz ucuyla baktı. Bordoya kaçan şarap kırmızısı saçları harika duruyordu. Dudağındaki kavisli piercing ve küpesi. Cidden çok çekiciydi. Ah ve tatlı. Dün gece uyuyamamıştım ve en sonunda onun tatlı olduğunu kabul etmiştim. Sırıtarak arkasına dönen Cana baktım. Tek kaşını kaldırmış anlayamadığım bir imayla bakıyordu.

"Ne var lan değişik?"

"Gözlerinle yedin çocuğu diyorum, az bizede bırak diyorum"

Sinirle dişlerimi sıktım.

"Ne diyosun mal mısın?"

Ağzını açıcakken zil çaldı, çalmasıyla sıradan atladı ve koşarak sınıftan çıktı. Sınıfta ben, Hazar ve test çözen üç beş inekten başka kimse yoktu. Önüme odaklandığım sırada bir elim istemsizce Hazarın saçlarına gitmişti.

Ah Allahım bu saçlar neden bu kadar yumuşak?

Saçlarıyla oynamaya başladığımda etrafa saçından kokular yayıldı.
Ve o anlamlandıramadığım karnımdaki kelebekler harekete geçti. Ah be Bora ne oluyor sana?

Bence biz aşık olduuuuk YAŞASIIIN

Bu yeni gelen iç sesime göz devirdim. Hayır, ben asla aşık olmazdım. Yerinde yavaşça kıpırdanmaya başladı. Kafamı sıraya koyup uyuyor taklidi yaptım. Gözlerimi benim onu görebileceğim ama onun baktığımı göremeyeceği bir şekilde açtım. Kalktı, esnedi ve etrafa baktı. Sonrada bana baktı. Bir süre yüzümü inceledi ve saçlarımız arasında hissettiğim uzun ince ve kemikli parmaklarla kasıldım.

"Ah o kadar kusursuzsun ki neden bu kadar piç ve egolu olmak zorundasın?"

Dedi. O kelebeklerin fillere dönüşüp kalbimi bir boks torbası misali yumruklamaya başlamasıyla, yeni uyanıyormuş gibi yaptım. Ellerini çekti ve dikleşti bende gözümü yavaşça açtım.

"Şimdi öğle arası, yemekte bizim tayfaya katılmak ister misin?"

Dudağını ısırdı, gözlerim direk o kırmızı ve dolgun dudaklara kaydı. Yapma be güzelim sana zarar.

"Olur"

Ayağa kalkıp arkasını döndü çantasından bir şeyler koyarken Sweatini kaldırdı pantolonunu yukarı çekti. Kalçasını ve bacaklarını kaplayan dar pantolon, içimde şu an uyanmasını istemediğim edepsiz ve arsız yanımı harekete geçiriyordu.

"Hadi ne bekliyorsun"

Tek kaşını kaldırıp sorduğu soru karşısında kendime gelip sıradan çıktım.

Tepsilerle bizimkilerin olduğu yere ilerledik. Bir muhabbet içerisindelerdi ve geldiğimizi fark etmediler. Sohbete odaklandığımda Canın bir kızı nasıl becerdiğini anlattığını fark ettim. Bu piçin kadınlara saygısı yoktu cidden (ve feminist bir Bora wldkkes)

"Beyler biz geldik"

Kafalar bize döndüğünde herkes gülümsedi, neden gülümsüyo bu piçler şimdi?.

"OooOooO çifte kumrularda sonunda çıkabildi sınıftan"

Serkanın boş espirisine ben ve Hazar hariç herkes gülüyordu. Ah çok sinir bozucu.

'Bad' Boy /BxB/ 'Tamamlandı'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin