Ik schrok me dood, en trok mezelf meteen terug. "I'm so so so so so so sorry, like omg I didn't' mean to kiss you", zei ik terwijl ik super rood aan het worden was. "It's okay, don't worry", zei Luke lachend en zag de foto's op het schermpje en klikt op "2", zodat de foto's dubbelop worden uitgeprint. "Omg, the third one is really awkward", zei ik en moest er wel even hard om lachen. De foto's rolden eruit en namen elk een fotorolletje. We liepen het hokje uit en liepen weer naar buiten. Ik zag buiten een ijsco car staan en rende ernaar toe. "Where are you going dudette", zei Luke. "Im gonna get some icecream, I know u want some too", schreeuwde ik lachend en kocht twee citroen ijsjes. Toen ik net naar Luke terug wilde lopen, stond hij met een of andere meisje te praten. "En wie moet zij wezen", dacht ik hardop. Ik herkende dat meisje, lang zwart haar en bruine ogen, ja het bleek Nina te zijn. "Hi, Selena", reageerde ze heel bot. "Hi", zei ik droog terug. "I need to talk to you", zei ze heel kapsones en trok aan mijn arm. "YOU NEED TO STAY AWAY FROM HIM, U UNDERSTAND" schreeuwde ze. "From who, why are you yelling at me, what did I do wrong", schreeuwde ik en begon te tranen. "LUKE DUH, WHO ELSE WOULD IT BE", zei Nina. "I thought you were nice, but you're definitely not, I didn't do anything wrong, I came here because of school not for Luke, u understand", schreeuwde ik en rende weg. "Wait, hold Selenaaaa where the hell are you going, come back", schreeuwde Luke. "What did you do?", vroeg Luke boos. "Just leave her the fuck alone and play with your dolls I don't wanna see your ugly face anymore, move on", zei Luke en liep weg. "You can't just talk to me like that, you broke up with me just because I was making out with I guy I didn't know, like everybody do make mistakes", schreeuwde Nina. "No, it's your ugly personality, that's why I broke up", schreeuwde Luke er achter na.
Ik weet niet waar ik heen liep, ik liep een zijstraatje in en het was best wel donker. Ik liet mijzelf op de grond vallen en barstte in tranen uit. "Why is everything so hard, why am I suffering all those hard things in life, why?', schreeuwde ik. "De enige oplossing is Lukes huis verlaten en een ander verblijfplaats vinden", dacht ik. Ik stond op en liep met mijn uitgelopen mascara over straat. Ik vroeg aan een meneer hoe ik bij Sydney west terecht kom en vertelde dat ik die bus daar aan de overkant moest nemen. Ik bedankte hem en rende naar de bus. Ik stapte in en bedacht mij iets. Ashton gaf zijn nummer aan mij, die moet ik maar eens meteen opslaan. Ik klikte op het whatsapp icoontje en zag Ashton tussen mijn contacten staan. Ik klikt op zijn naam en startte een gesprek.
S: Hi Ashton
Ash: Hi Sel whatsupp
S: listen you need to listen very well
Ash: I'm listening what happened
S: I will not stay any longer at Lukes home, can u pls pick me up at his home
Ash: Why what happened, you remember what I told you last time
S: HE CAN'T LOVE ME, I'M NOT GOOD ENOUGH FOR HIM, U UNDERSTAND?
Ash: I will be there in 20 minutes
Na ongeveer 15 minuten arriveerde ik in Sydney West en rende zo snel mogelijk naar Lukes huis. Ik pakte al mijn spullen en gooide ze slordig in mijn bagage. "Snel, snel voordat Luke thuis is", dacht ik. Ik bedachte mij om een brief naar Luke te schrijven.
Hi,
I'm writing this because I can't stay any longer here, you guys mean alot to me. I love your music and everything and you Luke, but I just can't let this happen. My life has been a mess since I was younger. I came to here because I thought it would be cool to see some new faces and everything just escape the bad dreams, but this.. this is also a bad dream. I'm sorry for everything, for such being a mess. Btw you have an amazing mother, I'll miss you both! </3
Selena.
Toen ik klaar was met schrijven viel er een traan op het briefje. Ik vouwde het op en legde het onder Lukes kussen. Ik pakte mijn koffers op en ging ervan door.
JE LEEST
There is no we.. L.H Dutch fanfiction
FanficHerken je dat, dat je gedoemd bent met alle slechte dingen in het leven, en dat maar 1 ding je kan blij maken. Lees dan verder x