"Je bent hier..." Hij stopt en ik kijk hem vragend aan. Het is even stil. "Je wilt het niet vertellen he?" Vraag ik. "Jawel.. We willen je broer hebben." Ik kijk geschrokken. "Waarom?!!" Vraag ik boos. Wtf waarom zouden zij mijn broer willen hebben?? "Luister jij gaat ons helpen, anders worden dit geen leuke tijden voor jou!!" Sist Ashton. "M-maar wat b-bedoelen j-jullie daar m-mee??" "Jij zorgt ervoor dat je Harry kunt overtuigen over onze band. Okay?" Vraagt Luke. "Nee. Nooit." Zeg ik op een doodnormale toon. 'Petsss!!' Een harde klap krijg ik tegen mijn wang. "Neem het terug bitch!" Zegt Luke. "Nee." Weer krijg ik een klap, maar ik hou mijn tranen in. "Jij werkt met ons mee, anders vervolgen er nog meer klappen." Sist Calum in mijn oor. "J-ja..." Zeg ik heel zacht. "Wat zei je?!" Zegt Calum nu hard. "Ja." Ik sta op en pak mijn jas. "Je houdt je bek hierover okay?! Al doe je dat niet komen wij er toch wel achter." Zegt Michael als ik naar de deur loop. Ik knik en open de deur. Ik ren weg, zo snel als ik kan, af en toe kijk ik naar achter of ze mij niet achterna komen.
Ik weet niet waar ik heen ren maar dat maakt even niet uit, waarschijnlijk ben ik in een andere woonplaats... Als ik een speeltuintje zie met spelende kinderen, loop ik er heen. Ik ga op een schommel zitten en schommel een beetje heen en weer. Ik raak in gedachten, allemaal verschillende dingen gaan door mijn hoofd. Ik word uit mijn gedachten gehaald door gehuil. Ik zie een klein meisje op de grond liggen en ren er naar toe. "Gaat het?!" Vraag ik bezorgd. "I-ik v-viel van d-dat ding d-daar.." Zegt ze huilend en ze wijst naar een speeltoestel. "Waar woon je?" Vraag ik. "H-hier vlakbij..." Het gehuil is minder geworden. "Zullen we daar naartoe lopen?" Vraag ik en ze knikt. Het meisje heeft lang bruin haar en heeft heldere blauwe ogen. We lopen over straat en het meisje wijst de weg. We komen aan bij haar huis en bellen aan. "Lieverd!! Wat is er gebeurt?!" Vraagt haar moeder bezorgd. "Ikke ben g-gevallen..." Ze is zooo cute! "Aw meisje toch... En jij bedankt voor het brengen!! Wil je wat drinken?" Vraagt ze. "Uhm nee h-" "Ahjoh kom binnen!!" Ze loopt verder en ik achtervolg haar. Ik ga op de bank naast het meisje zitten. Er zit nog iemand anders op de bank, ik denk haar zus. "Kijk dit meisje heeft mij geholpen!" Zegt het meisje tegen haar zus. Ze kijkt op en kijkt gelijk verbaasd waardoor ik ook verbaasd kijk. "O MY GOD!!!! Jij bent Gemma Styles!!!!" Gilt ze. Haar moeder kijkt raar om. "IK BEN DE GROOTSTE FAN VAN JE BROER!!!!!!!" Ze slaat haar handen voor haar mond. "Sorry.... Maar wil je op de foto??" Vraagt ze lief. "Tuurlijk!!" Ze pakt haar mobiel en we gaan samen op de foto. "Ik ben Naomi en dit is mijn zusje Darcy." "Aangenaam kennis te maken Naomi !!" Ze schenkt me een zachte glimlach. De moeder van de meiden komt aangelopen met een kopje thee. "Bedankt!" "Alstublieft Gemma Styles." Ik kijk haar verbaasd aan. "Ow ja... Mijn dochter praat alleen maar over One direction... En ja, dan komen de vriendinnetjes en zusjes ook in het verhaal voor! En ik hoorde Naomi net dus..." Zegt ze, ik grinnik, ik kijk naar Naomi en zie dat ze een beetje bloost. "Hoe oud ben je eigenlijk?" Vraag ik. "Ik ben 15 jaar!" Zegt ze vrolijk. "Mooie leeftijd!! We schelen niet zo veel!" Zeg ik. Ik kijk naar Naomi hoe ze druk aan het appen of wat dan ook is. Ik ben bang dat ze op dit moment al haar vriendinnen appt dat ik hier ben... "Naomi..." Ik stop even en ze kijkt mij aan. "Ik weet niet of je het al gedaan hebt of nog wilt doen, maar... Vertel alsjeblieft niet aan je vriendinnen dat ik hier ben..." Ze knikt en haar blik ziet er betrouwbaar uit. Ik pak mijn thee en begin te drinken.
"Het was echt super gezellig!!!" Roept Naomi. "Vond ik ook!!" Roep ik vrolijk terug. "Kan je nog een keer langskomen??" Vraagt Naomi. "Misschien wel! Ik kijk wel of ik een leer tijd heb." Ze knikt en geeft mij een briefje. Ik vouw het open:
'liefste Gemma, ik weet dat je me toch niet gaat appen, maar als je een keer langs wilt komen of wilt afspreken lijkt het mij handig!! 06******** . Byeee x Naomi'
Ik kijk haar aan het glimlach, daarna geef ik de meiden nog een knuffel en vertrek ik. Ik weet nog steeds niet waar ik ben en ik heb het oom niet gevraagd... Echt dom... Ik loop wat en kijk om mij heen, maar ook geen één straatnaam herken ik. Ik pak mijn mobiel om google maps te openen. Ik zoek de straat op, maar dam valt mijn telefoon uit... Handig... Ik besluit nog wat rechtdoor te lopen en zie uiteindelijk het huis van Luke. Shit. Maar... Ik kan vragen of hij mij thuis brengt. Nee nee nee Gemma!!! Dat ga je dus echt niet doen!!! Maar wat nou als ik dan nu niet thuis kom, dan moet ik op straat slapen!!! NO NEVER!!! Met tegenzin loop ik naar het huis van Luke, de garage deur staat open en kijk voorzichtig naar binnen. Luke, Calum, Michael en Ashton zitten 'nog steeds' op de bank. "Heei Gemma!!!! Wat leuk dat je er weer bent!!" Roept Calum. Ik schrik en mijn hart staat nu op ontploffen, ik voel mijn hart zelfs ik mijn keel. Ashton komt naar buiten gelopen echt geeft mij een knuffel en helaas een kus... Hij pakt mijn hand en trekt me mee naar binnen. "Okay leg even uit... Je was hier toen ging je weg en nu ben je er weer??" Vraagt Ashton verward. Ik bloos, want dit is best akward... "I-ik weet n-niet hoe ik a-anders naar h-huis moet..."-------------------------------------------------------------
Okayyyy.... Dit is echt een slecht hoofdstuk... En het einde is kut, maar ik moedst gwn ff updaten!!!!
Vote?
Comment?
Follow?
Xxxxx loveyaaaaa😍💕😘🙌💋🆔
JE LEEST
If I Stay... Ft. Harry Styles
RandomJullie kennen de film of het boek If I Stay vast wel? Ik heb er een fan fiction van gemaakt, ik schrijf het verhaal in mijn eigen woorden. Lees please!! Ik hoop dat jullie het een leuk boek vinden!! Als je wilt weten wat er gebeurt, lees dan de prol...