главЪ идинайси ъпдейт (т.е. 12)

6 2 0
                                    

Бацоу, откак си имам замък, се чувствувам все едно живея в дворец. Вече цял месец се опитват да ми съборят постройката: незаконна била, грозна била, опасна била... Ай сиктир. Много си е хубава, здрава и законна! Та нали братята роми се славят с честността и строителните си умения?! Някакви танкове идват, стрелят, снайперисти, базуки, протестанти, бомби, вегани... Все някакви страшни ненормални неща ме атакуват, но аз не се плаша лесно. Имам си ров с акули, крокодили и свирепи Чебурашки (Все делфини в ураган, в ураган). От хеликоптерите се пазя с Кичка: когато си облече трикото, всички ПОЧВАТ ДА БЕГАТ, БАТЕ! (Оу, да завърнах се!!!) Всички останали ги бият моите наемни нацепени батки. Даже в момента Цецо мускулът се разправя с някакъв милиционер отпред.
- Брат, аре стига, смисъл, бате, наистина! - боботи моят верен бабаит.
- Господине, ПУСНЕТЕ МЕ ДА МИНА, ТРЯБВА ДА АРЕСТУВАМ ЛУД ЧОВЕК, НЕ МИ ПРЕЧЕТЕ ДА СИ ВЪРША РАБОТАТА!!!
- Are we mi6kaaa, ti na mene li be, pluh mrasen, LQV BOLNICA, DESEN GROBNICA, BRATME!!! - крещи на шльокавица Цецо, пъчейки всеки мускули от тялото си.
НО СТИГА! НЕКА ОСТАВИМ НЕГО! ГЕЙ ПОЛОВИНКАТА МУ - ЖОРО КОСЪМА - СЕ БИЕ С КРОКОДИЛА МИ!
- Ей, гамен, какво си мислиш, че правиш?!
- Казахте ми да трепя грозните озъбени. - отвръща тъпунгерът. Вадя дамаджана от средния си джоб и я мятам през прозореца. Тя се удря в кратуната му.
- Простак с простак, имах предвид протестантите!!! Съсипаха я тая държава...
- ТИ Я СЪСИПА, УЕ, БОКЛУК! - крещи влогърът Цуро зад мен и насочва пистолет към главата ми. - САМО КРИСТО МОЖЕ ДА УПРАВЛЯВА ТАЗИ ДЪРЖАВА!!! - извиква той и стреля. Само че аз спирам времето като по филмите, мърдам се и вадя 12-годишна любителка на наргилета от бездънния си джобец. Пускам времето, а мазната кифла отива при Цуро и се снима с кучешки филтър в чапснат.
- НЕЕЕЕЕЕЕЕЕ! - казва Цурчо и ПОЧВА ДА БЕГА, БАТЕ!!!!
- Добра работа, сега отивай да се наснортиш с пилешки крака. Този замък няма да се издържа от само себе си. Егати мързеливите хора! Всичко аз трябва да върша! - казвам гордо аз, обтягайки се на дивана, за да изгледам поредния турски сериал.

Ето снимка на армията на Съсел:

Ето снимка на армията на Съсел:

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.


Дилър на пилешки кракаDonde viven las historias. Descúbrelo ahora