Serendipity

746 76 12
                                    

Soundtrack: Serendipity - Jimin

"As much as my heart flutters, I'm worried
The destiny is jealous of us
Just like you I'm so scared
When you see me, when you touch me.."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Следващите няколко дни не виждам Джимин.

Първите два дни чакам той да ме потърси, но не се появява никъде. Разхождам се из хотела, обикалям местата, на които се засичаме попринцип. Не стоя в стаята, за да не би случайно да не може да дойде. Но и се задържам понякога, за да не би да реши да ме потърси там.

Следващите два дни, започвам да търся аз. Оглеждам се повече, разпитвам тактично персонала и минавам два пъти през стаята му, но не се престрашавам да почукам. И без това не чувам нищо отвътре.

Виждам се с Итън веднъж. Той ми звъни ден след като се видяхме и ми предлага да се видим. Когато му отказвам, под предтекст, че не трябва да напускам хотела поради лични причини, той предлага да дойде и да изпием едно кафе със сладолед на балкона. Няма как да му откажа, а и честно казано не искам. Нямам чувства към него, но е приятно да се разсейвам от време на време и да намеря нови приятели тук и там. Той не се държи натрапчиво, не се опитва да държи ръката ми или да нарушава личното ми пространство. И за двамата, връзката ни е просто приятелство.

- Как се реши да дойдеш на екскурзия в такъв хотел? - пита той, докато очите му шарят по невероятно луксозния интериор.

- Спечелих награда от състезание за дигитално изкуство.

- Ехаа, покажи ми!

Показвам му нещата, които рисувам, а той на всяка следваща се шокира повече и повече.

***

На петия ден без Джимин, се отказвам да го търся. Смятам, че най-добре ще е да го оставя той сам да ме намери, както обеща. Отчайвам се и ми липсва ужасно много. Не спирам да мисля за него. За устните му върху моите, за ръцете му около кръста ми, за усмивката му, която често се показва на лицето му, когато сме заедно.

Опитвам се да се оттърся от тези мисли, понеже знам, че няма да мога да издържа така. Денят, в който почивката ми тук ще приключи, е вече близо и се страхувам какво ще се случи тогава. Предполагам, че всичко с Джимин ще свърши, когато замина, но се надявам нещо да промени събитията.

I Told The Stars About You || Park JiminOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz