4.BÖLÜM

356 22 14
                                    

"tebrikler bay molfoy" droco profesörden aldığı övgüyle yerine oturdu adamın ders anlatırken gözlerinin içine doğru bakışı onu rahatsız etmiş  ve terleyip gerilmesine sebep olmuştu. 

o adamı sevmiyordu zaten o da onu sevmiyordu aslında drocoyu okulda hemen hemen kimse sevmiyordu kızlar hariç bu ayrıntıyı görmezden gelebilirdi ama yeni dönem başladığından beri adamda garip haller vardı.

"ders bitmiştir"

eşyalarını toplarken gözlerinn kararmasını yok saymaya çalışıyordu

****************

harry drocoyu düşünüp duruyordu "aklınızda bir plan var mı müdür mcgonagal" kadının çaresizce gözlerini yere indirişini seyretti.

"orantısız ve kimsenin sahip olmaması gereken güç ve eğer tahminlerim doğruysa gücünün farkında"

harry çocuğun daima yorgun ve sosyal ilişkilerinin kötü olmasını ilk başlarda buna bağlamıştı sonra onun molfoy olduğu gerçeğiyle beraber ikinci şıkkı elemişti.

"ve sormadan edemeyceğim bay weasleyi ne zamandır görmedim"  mcgonagalın rondan bahsetetmesiyle kafasını kaldırdı

"onu en kısa sürede ziyarete gideceğiz size uğrayıp selam vermesini söylerim" ve beraber kahkaha attılar.

*****************

draco molfoyun geçmişi karanlık olabilirdi ama çocuğun zekası ve gücü  genç kızların artan yakışıklılığıyla beraber aşırı dikkat çekiyordu.

"hey draco...bu akşam bir şeyler yapmak ister misin" bir yıl önce ona zorla katlanabilen pansynin bu sorusu her şeyi ortaya döker nitelikteydi.

"quidditch antremanımla çakışıyor"  çapraz ve soğuk gülümsemeyle cevap verirken karşısında ki kızın kalbine avada kedevra  yağtığının farkında değildi.

"antreman yarın diye biliyorum...o zaman sonraki gün yapabiliriz."

"hmm.... crabbe beni beklerken seninle bir şey yapmam ona haksızlık olur" kız her saniye daha da eriyordu, molfoy onunla konuşuyor ve çapkın bir gülümseme atıyordu bu dünyada ki kaç kişi bunu görebilirdi ki.

"sen peki ne zaman müsait olursun" bir umutla sordu  "en ufak bir fikrim yok"  kızın ağzını açacağını fark eden draco "ben sana haber veririm nasıl fikir" diyerek başından savurmayı planlıyordu.

"ah çok iyi olur... o zaman görüşürüz" kızın heycanlı çıkan sesini yok sayıp tekrar  önünde ki kitaba geri döndü.

pansy ise arkadaşlarının yanına resmen koşarak gitmiş "ahh kesin draco da beni seviyor benimle buluşacak o yüzden o patilerinizi benim  gelecekte ki sevgilim üzerinden çekin" diyerek nispet yaparken harry duymuştu.

"molfoy" diye mırıldandı sessiz bir biçimde suçlu bir aileye sahipti  ve onlara çok benziyordu yetmezmiş gibi kalbini de beynini de işgal etmişti hem de o istemeden o yüzden ondan daha çok nefret etmeliydi.

" ahh çok yakışıklı ve zeki ben de çok güzelim ve becerikliyim değil mi kızlar"  iki arkadaşının kafasının aşağı yukarı sallamasını izleyen pansy "tam olarak birbirimiz için yaratılmışşız ahhh draco" derken harry çimlerin üzerinde ki çocuğa bakarken kalbine dokundu sanki onun için heycanlanmayı bırakırmış diye.

****************

1 YIL SONRA 

****************

hermonie mutsuz olan arkadaşına baktı "bak burada otumak zorunda değiliz kendini iyi hissedersin diye bira içelim demiştim ama.." derken kızın sözünü kesti harry 

"hayır herm...sen çok iyi bir dostsun sadece bu beni iyi hissettirmiyor artık... anlıyorsun değil mi"

hermonie dostunun derdini bilmemesine rağmen anlayışla ona doğru  baktı.

"benimle paylaşmak istemediğini biliyorum ama her zaman yanında olacağım" diyerek tabureden kalktı beraber dışarı çıktıklarında bir eli duvara yaslanmış arkası dönük platin saçları gördü.

"draco..."  mırıldanma gibi çıkmıştı sesi çocuğun ayakta zor durduğunu gördüğünde koşarak yanına gitti.

"hey" onun draco olup olmadığından emin olmak içindi bu sesleniş hafifçe arkaya doğru dönen başla draco olduğundan emin olduğu kişiyle kalbi bir an hızlanmış fakat burnundan akan kanı fark ettiği anda an çocuğa doğru koşmaya başlamıştı.

" bana bak" çocuğun boyuna kadar eğilmiş omuzlarından tutuyordu.

draco yarı  baygın gözlerini  harrye dikmişti sanki ağzını açıp bir şeyler söyleyesi vardı, harry ise o gözlerde kaybolmaya hazır duruyordu fakat bir an gözler yok oldu ve çocuk harrynin kucağına doğru yıkıldı.

harry potter draco molfoyu kucağında tutmuş başına gelen bu şeyin can yakan haksızlık olduğunu düşünüyordu.


gençler ve kendini genç hissedenler gördüğünüz üzere olaylar çok aralıklı ben de dedim ki bunu bir açıklayayım tüm sebep dracoyu büyütmek çünkümsü çocuk daha yeni 14 yaşına girdi daha aşna fişne yapacak yaşa gelmedi en azından harry pottahla  ama pottah kjerkjfırejfı

sonracığıma benim bu yüzsüzlüğüm işe yaradı (kapak isteme konusunda kıpısssss) ve  @selingunessly bana  kapak yapmış tabi daha koymadım gördüğünüz ya da daha göremediğiniz üzere hadi yine topluca iyiyiz gelecek bölümü new kapakla atacağıım.


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 06, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İSTENMEYEN ( DRARRY )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin