10ο Κεφ

389 52 0
                                    

Y/n pov

Είμαι στο νοσοκομείο εδώ και 2η μερα. Περιμένουμε τα αποτελέσματα για να δούμε πότε θα πάω σπίτι.

Η ώρα είναι 22.30 και είμαι στο δωμάτιο με την κατε. Αυτή έχει κοιμηθεί αλλά εγώ δεν μπορώ σκέφτομαι όλα αυτά που έχουν συμβεί με εμένα.

Μετά από λίγο κοιμήθηκα χωρίς να το καταλάβω

Η ώρα είναι 1.00 το πρωι δεν μπορούσα να κοιμηθώ . Γύρισα το κεφάλι μου να δω τι κάνει η κατε αλλά δεν ήταν εκεί. Δεν έδωσα πολύ σημασία μήπως πήγε έξω να πάρει λίγο αέρα.

Έκλεισα τα μάτια μου και άκουσα να ανοίγει η πόρτα. Πίστευα ότι ήταν η κατε για αυτό δεν έδωσα σημασία..... Αλλά ένιωσα κάτι να με τσιμπάει τότε άνοιξα τα μάτια μου και είδα μια αντρική φιγουρα και άρχισα να ζαλίζομαι και τα μάτια μου να κλείνουν.

Όταν ξύπνησα δεν ήμουν ξαπλωμένη στο δωμάτιο του νοσοκομείου αλλά μέσα σε ένα υπόγειο μπορεί να το πω.

Πάλι τα ίδια περνάω τότε άρχισα να κλαίω πάρα πολύ και άρχισα να φωνάζω αλλά δεν ακουγόμουν δεν μπορούσα να φωνάξω.

Άκουγα μια φωνή να λέει το όνομα μου συνέχεια και να μου λέει να ξυπνήσω.

??? :Y/n Y/n ξύπνα Y/N

Τότε άνοιξα τα μάτια μου και είδα τον jungkook.

Y/n:jun-gkook? (είπα)

Jk:ναι Y/n(άκουσα ότι ειπε)

Δεν είχα καθόλου δύναμη νόμιζα ότι θα ξανά περάσω αυτά που πέρασα  αλλά όταν άκουσα την φωνή του ένιωσα ασφαλεια και ότι δεν χρειάζεται να φοβάμαι πια γτ ήταν ένα όνειρο μόνο.

Κατε pov

Flashback

Η ώρα ήταν 12.30 το βράδυ είδα ότι η Y/n κοιμάται αλλά δεν ήταν καθόλου καλά σηκώθηκα πήγα κοντά της και ήταν όλη ιδρωμένη και κάτι έλεγε. Πήγα γρήγορα να βρω τον γιατρό. Δεν μου πήρε πολύ ώρα αλλά είχε δουλειά και περίμενα.

Όταν ήρθε πήγαμε στη Y/n και της έδωσε υπνωτικό μετά από λίγο ήρθε και ο jungkook και ο tae γτ μου είχαν πει ότι αν πάθει κάτι να τους ειδοποιήσω.

Μόλις της έδωσε το υπνωτικό ο γιατρός μου είπε ότι έχει πάθει ένα μικρό σοκ και ότι θα πρέπει να μείνει για ακόμα λίγο καιρό εδώ διότι μπορεί να πάθει και κάτι χειρότερο.

Είχα τρομάξει και πήγα με τον tae να πάρω λίγο αέρα ενώ ο jungkook έμεινε με την Y/n.

Jk pov

Πήγα στο νοσοκομείο και αφού ο tae με την κατε πήγαν έξω έκατσα μαζί της.

Η κατε μετά από αυτά που είπε ο γιατρός είχε τρομάξει πάρα πολύ και εγώ δεν μπορώ να μείνω ψυχρεμος. Δεν ξέρω το γιατί.

Λίγο αργότερα

Η Y/n άρχισε να τρέμει και να προσπαθεί να φωνάξει και είχε ιδρώσει για τα καλά της έλεγα να ξυπνήσει και τότε άνοιξε τα μάτια της και είπε το όνομα μου.

Y/n:jun-gkook?

Jk:ναι Y/n

Και ξανά έκλεισε τα μάτια της. Φαινόταν ότι δεν είχε δύναμη σχεδόν καθόλου.

~γειά σας μπισκοτάκια μου αυτό είναι το κεφάλαιο για σμρ πιστεύω να σας αρέσει ~

Παίζει να μην πολύ καταλάβατε το κεφάλαιο αυτό

Ότι απορίες έχετε πείτε μου για να σας τις λύσω

My Everything  ~Jk~Where stories live. Discover now