....ξυπνησα και ειδα κάτι στο κρεβάτι μου που με έκανε να ενθουσιαστω και να ανησυχησω μαζί....
Ήταν ένα λουλούδι. Το πήρα και το κοίταξα ποιο προσεχτικά.είδα μέσα ένα νούμερο. Χωρίς δεύτερη σκέψη πήρα το κινητό μου και κάλεσα αυτό το νούμερο με απόκρυψη.
Περίμενα λίγο μέχρι που κάποιος σήκωσε το τηλέφωνο. Δεν μιλούσα απλα άκουγα. Ήταν αντρική φωνή μάλλον απο κάποιο παιδί στην ηλικία μας. Διάφορες σκέψεις τριγυρνουσαν στο μυαλό μου.( μα Ποιος να είναι? Φάρσα μου κάνουν? Όποιος και να είναι δεν εχω τον αριθμό του. Μήπως είναι ο θοδωρης;Μα πως βρηκε το νουμερο μου?)Απο τις σκεψεις μου με εβγαλε η ολγα και η εβελινα που ηρθαν απο το παραθυρο.
"Καλημέρα" λέει η εβελινα. "Πως εισαι";
"Γιατί τι επαθε;" ρωτάει η Όλγα
"άστο, άλλη ωρα" της λέω. "Πες μου τα δικά σου, με τον Οδυσσέα τι εγινε;"
"Τι να γινει; νομίζω ειδατε χθες..." λέει η Όλγα και κοκκινίζει.
" που πήγατε " ρωτάει η εβε (έτσι την φωνάζω, οπως αυτή με φωνάζει καλ)
"δεν θα σας πω ακομα" μας λέει και αλλάζει το θέμα ."θα πάμε θαλασσα,θα έρθεις ;"
"Όχι ρε να μην πάμε δεν ακούτε το κύμα που εχει;" λέω
"έχεις δίκιο" λεει η εβε "πάμε για καμία βόλτα με τα ποδήλατα.
"οκ πάμε να πούμε τα δυδιμά και τον Οδυσσέα " λεει η ολγα.
" Η δαναη;" ρωτάω
"είναι στην Φούρκα με τους γονείς της" λέει η εβε.
Μην σας τα πολυλογώ. Βρεθηκαμε και κάναμε βόλτες με τα ποδήλατα. Περνούσε ευχάριστα η ώρα και μου έφτιαχνε την διάθεσή. Είπα στην Όλγα τι εγινε χθες αλλά και τι εγινε με το λουλούδι που βρήκα στο κρεβάτι μου. Επειτα πήγαμε στην τραπεζαρία για μεσημεριανό και χαβαλέ. Ενώ τρώγαμε σχεδιάζαμε για το τι θα κάνουμε το απόγευμα."λοιπόν,Εγώ λέω να πάμε θαλσασσα γύρω της 6 και μισή για beach volley" λέει ο Γιάννης Και όλοι συμφωνούμε.
6 η ώρα
"ολγα άντε βάλε μαγιο" της λέω
"φοράω κάτω από τα ρούχα "λεει.
"τέλεια, πάμε στα δυδιμα"
Μόλις φτάνουμε τους βλέπουμε όλους έτοιμους. Εβελινα,δίδυμα,Οδυσσέας και δαναη ήταν έτοιμοι με τα μαγιο.Στον δρόμο για την παραλία
"φίλε Εγώ λέω να κάνουμε μικρά πρωταθληματακια" λέει ο Γιάννης
"ναιιι καλύτερα θα είναι " συμφωνεί η εβε
"Εγώ δεν θα παίξω "λεει η δαναη και ο οδυσσεας συμφωνεί.
αυτοί οι δυο γενικά δεν παίζουν κάθονται στην εξέδρα με τους υπόλοιπους.
"Εγώ θα παίξω αλλα θα μπω αλλαγή "λεει ο δημητρης.
Αφού φτάσαμε στην παραλια πήγαμε και κάτσαμε λίγο στην εξέδρα.
"Γεια σου Δημήτρη" λέει η εβε."θα παίξεις σημερα"
"εννωειτε"λέει ο δημητρης και της χαμογελάει
Στην παραλία ήταν επίσης η δαναη, η ντοριτα , ο Νίκος, ο δημητρης, ο Θοδωρής,η κική, Η βυκη και ο Βαγγέλης οι οποίοι παίζανε τιτσου και τάβλι.
Εμείς πήγαμε στο γήπεδο και κάναμε ομάδες.
Εγώ, η εβε, η ολγα, Ο Γιάννης, ο δημητρης και ο Δημήτρης απο το διπλα.
Χάσαμε. Από τα μεγαλύτερα παιδιά 28-25
"Δεν πειράζει καλό ματς. " λεει η ολγα. Η ολγα και η εβε πάνε βολευ οποτε παιζουν πολυ καλα.
Παίξαμε αλλα 5 ματς.8 η ώρα
1 2 3 Και. ΒΟΥΤΙΑΑΑΑ
φωνάζουμε όλοι μαζί και τρέχουμε με μεγάλη φορά στην θάλασσα. Βγαίνει και το ηλιοβασίλεμα σιγά σιγά. Το απόγευμα δεν καθόμαστε πολύ ώρα στην θάλασσα.
Αφού βγαίνω βλέπω τον Θοδωρή."Γεια σου Καλυψώ "
"Γεια σου θοδωρη" του λέω
"μπορώ να σου μιλήσω λίγο; "
"σχετικά με τι;" τον ρωτάω
"σχετικά με αυτό που έγινε χθες.
"δεν χρειαζεται.Δεν πειράζει ήταν της στιγμής " του λέω και κάνω να φύγω.
"περίμενε σε παρακαλώ,μια στιγμή.." μου λέει
" ωραία, πες μου" του λέω Και εκεινη την στιγμη προσπαθουσα να συγκρατησω τα δακρυα μου.
" πάμε λίγο πιο πέρα. Δεν θέλω να μας ακουσουν" μου λέει και προχωράμε λίγο πιο μακρια.
"για πες " . Του λέω
"λοιπόν. Θέλω πρώτα νε με ακούσεις. "
"ενταξει" του λέω.
" λοιπον" λεει και περνει μια βαθιά ανασα.
"σχετικά με χθες, .... .... ξέρεις. Απλά... ότι κάνω θέλω να το κανω αυθόρμητα. εννωω πως δεν μ'αρέσει να με αναγκάζουν να κανω κάτι.Δεν σε φίλησα, Όχι επειδή δεν είσαι ωραία ούτε επειδή δεν μαρεσεις. Καμία σχέση.. Απλά ξέρεις.. Απλά... Πως να σου το πω"(Τι εννώνει σκέφτομαι καθως μιλαει με εχει μπερδέψει πολυ)
"αχ γαματο μου " μου λεει.
"Τι εννωεις;" των ρωτάω.
" μου αρέσεις ρε γάμωτο μου αρέσεις. "
Λέει και πριν προλάβω να πω οτιδηποτε.
Τα υπέροχα χειλι του ακουμπαν τα δικά μου.ξαφνιάστηκα πολυ με αυτό που εκανε. Πριν ανταποκριθώ σταματάω και τον κοιτάω μέσα στα ματια.μου σκάει ένα χαμόγελο.(oh goddd είναι υπέροχος σκεφτομαι.)
Ανταποκρυνομαι και τον φιλάω πίσω.
Φάνηκε να ξαφνιαζεται με αυτήν μου την κίνηση. Το φιλί μας ήταν γλυκό και τρυφερό. Το ηλιοβασίλεμα ήταν απέναντι μας. Δεν θα μπορούσε να μου συμβεί κάτι καλύτερο!!!!
Σταματαει με κοιταει και γελαμε ταυτοχρονα απο χαρα. Μου κανει μια αγκαλια με πιανει απο τον ωμο και επιστρεφουμε μσζι πισω στα παιδια.
(OMG Είναι υπεροχος δεν μπορω άλλο!!)Γυρναμε πίσω. Ο Θοδωρής μου είπε πως καλό θα ήταν να μην το μάθουν πόλλοι ακόμα.συμφωνησα με αυτό που ειπε και πήγα να βρω τα κορίτσια Αφού πρώτα μου έδωσε ένα πεταχτο φιλί.Με το που πάω στα κορίτσια και αυτός πιο δίπλα στους φίλους του ήταν πολυ akward η κατάσταση. Μόλις βλέπω τα κορίτσια δεν κρατήθηκα και τους τα είπα όλα.
"σοβαρααα τελειοοοο απιστευτο "λενε και οι δυο ταυτόχρονα."στο είχα πει ρε" μου λεει η εβε και χαμογελάει
"άντε εβελινα. Να δούμε τι θα γίνει και με εσενα θα προχωρήσει άραγε" την ρωτάω και της κλεινω το μάτι.
Πήγαμε στα τραπεζάκια και καθόμασταν όλοι μαζι (Εγώ εβε Όλγα δίδυμα Δημήτρης Θοδωρής και οδυσσεας)απο την μια μεριά κάθισε ο οδυσσεας , η ολγα και τα δίδυμα και από την άλλη η εβε ο δημητρης Εγώ και ο Θοδωρής.
Ένιωθα πολύ υπέροχα!
Ξαφνικά νιώθω τον Θοδωρή Ν με ακουμπάει το χέρι.ανταποκριθηκα Γιατί το ήθελα. (Παιδιά είναι τέλειος!! Ααααααα δεν μπορω άλλο θέλω τόσο πολύ να τον φιλήσω!)Heyy!
Υποσχέθηκα πως θα έχω juicy πράγματα !
Αφήστε ένα ☆ και ένα σχολιακιιΦιλουμπες
Καλυψω♡
ESTÁS LEYENDO
το καλοκαίρι μου
Chick-Litπαρεα, ξενύχτια,παραλία,έρωτες,βόλτες ...το καλοκαιρι μου ήταν πολύ διαφορετικό φέτος. Με πολλές ανατροπές και καλές και άσχημες. Που λέτε το καλοκαίρι μου ξεκίνησε κάπως έτσι....