2.rész

101 6 1
                                    


"Just keep breathin"

Hagyta hogy be rángassák a kocsiba és a szája elé szorítsák azt a fura illatú kendőt amitől elnehezedtek a szemhéjai és csak annyit halott  ,,Minden rendben lesz"
Nos ez azért volt fura mert nem az anyja mondta hanem egy férfi hang akinek a karjaiban feküdt...
Endi el akarta lökni magától de ekkor már nem tudta fel emelni a kezét így inkább el aludt.

Egy sötét dohos szobának nem nevezhető lyukban ébredt. Egy ágyon feküdtem a lábam felé az ajtó balra tőlem egy ablak, jobbra pedig 2 két emeletű ágy. Az emeletes ágyakon hasonló korú gyermekek aludtak. Endi szíve a kétszeresére gyorsult. Egy részt féltette a családja töredék részét akiket vele együtt kaptak el.

Másrészt dühös volt ugyanis az ajtó zárva és idegenek voltak körülötte.
- Mi a franc - ordított fel, mire fel ébredt egy lány.
- Maradjál már csöndben. Mi itt épp pihennénk ha nem látnád. - ordibálja suttogva  majd le ugrik az ágyárol és Endi elé sétál. - Szia a nevem Lilian de csak Lili - nyújt kezet.
- Csá. Endi - fognak kezet.- Hol a retkes..
- Sssss... Ne káromkodj! - fogja be a száját a lánynak. - Nagy levegő. Nyugi és kezd újra a mondanivalód.
- Hol vagyok? - sóhajtja Endi. - És te hány éves vagy? - néz végig a csinos lányon.
- 15. Te?
- Szintúgy
- Amúgy nyugodj meg! Ez a hely a túl élők be fogadó helye! - nyitja ki az ajtót a kulcsal amit nem látta honnan varázsolt elő.- Gyere körbe vezetlek
- De..
- Gyere már - el indultak egy hosszú folyoson - Ezek mind háló termek. Mindegyikben sokan alszanak. Kivéve a mellettünk lévőben ott csak egy ember, Christian a tábor vezetője. - mutat a szobára ahová nem lehet be látni.
- De hogy kerültem ide...?
- Hát amikor menekültetek épp élelem beszerzésről jöttünk vissza felé így fel kaptunk titeket - a folyosó végén egy lépcső vezetett lefelé. Ezek szerint emeleten voltunk idáig.

- Az balra a női mosdó a másik meg a másik - nevet fel a saját viccén. A lépcsőn le érve jobbra egy hatalmas étkező. Nem az a gazdagok hatalmas ebédlője, nem. Egy terem tele padokkal és hozzá asztalokkal.
- Nagyon sokan lehetnek itt hogy ekkora helyen kajáltok - ámélkodott.
Mire Lili csak bólintott. Balra nézve a konyha. Hát az is sok ember ellátását szolgálta.
- Gyere nézd meg a birtokot. - nyitotta ki a lépcsővel szemben lévő ajtót. A kijárat felé vezető út...

A Pokol UraiOnde histórias criam vida. Descubra agora