Zafír leszerelése után indultam be a házba. Mrs. Weasley megölelgetett.
Nekiáltam ismerkedni Hermioneval és egész jóban lettem bele. De ez a beszélgetés se tartott sokáig ugyanis megjelentek az ikrek. Észrevették szőke hajam (Amit tervezek befesteni) és gondolták milyen jó lesz meghúzni. A lépcsőn viszont nem vették észre Gingert így elestek a kutyában ki egyből futott felém. Innen tudtam hogy jönnek. Míg a földön röhögtek egyik hason másik háton feküdt. George feküdt hason így ráültem a hátára míg Shadow Fred hasát választotta alvóhelyéül. Ginger meg visszament a kutyák fejei alapján "mindigadkajátígyszeretjükmertfinomatfőzdeatöbbiekisjófejekdeakkoristevagyakedvenc" Mrs. Weasleyhez ki adott neki husit. Megebédeltünkés mentünk a dolgunkra.Ginnyvel és Hermioneval kimentünk a lovakhoz.
Ginny felszeretett volna ülni rájuk így felszereltség őket (csak kötőfék)
Fagyöngy re a kék:
Míg Zafírra a szürkés:Kivezettem őket. Fagyöngyre Ginny míg majd Zafírra Hermione fog. Csak kicsit hagyom őket ismerkedni. A két lovasról csináltam képet
(Hermionenak sötétebben képzeljétek a haját szerk. )
Leszerelése és csutakolás után Nekiáltam aludni.
Ez a pár hét gyorsan élményt. Ma megyek haza hogy közösen induljunk majd.
Otthon míg a lovakat levezettemvés bevittem, láttam egy üres tiszta boxot. Tehát új ló jön.
-Anya hogyhogy üres a szalmásbox? - kérdeztem anyát mivel csak ő megy be oda.
-Draco ajándéka ma jön meg. Egy új pacit rendelt neked. Gyönyörű teremtmény. - Monda anya mí kinézett az ablakon, pont mikor ideértek.
Egy kiscsikó❤️❤️❤️❤️
-Akkor 3 lovat viszek a Roxfortba?-kérdeztem -Aha
|Az indulás napja|
Ma indulunk a Roxfortba. A lovak már készenálnak. Felöltöztem :
Mi is így kiindulunk a peronra. Anyáék a lovakat megoldják. A kutyákat meg hordozó a csuktam.
Mivel a Peronra korán értünk ki (a lovak miatt) így rengeteg így még szinte senki sem volt ott. De így legalább a kutyákat kienkedhetjük. Anyáék felvitték a pacikat, és elmrntek, mondván hogy dolguk van. Aha, persze. Inkább csak még akarnak tőlünk szabadulni. Na mind1.
10:55. A vonat 11-kor indul. Ginnyék sehol.
Ekkor megjelentek Ginnyék így mehettünk.
A vonaton találkoztunk Hermioneval így 3man ültünk egy fülkében. Draco is csak egyszer-kétszer jött ellenőrizni.
Nagyon izgultam hogy hova fogok kerülni. Lehet hogy a Hugrabugba? Nem az esélytelen, nem a türelmemről vagyok híres. A Hollóhát? Okosnak okos vagyok de tanulni rühellek. A Mardekár? Minden felmenőm onnan jutott oda ahol van. Egy kettő kivételével a halálfalók közé. Ravasz az az vagyok, meg furfangos is, de gonosznak nem mondanám magam. Griffendél? Sokak szerint bátor vagyok hogy lóra merek szállni. Egy baleset miatt gondolják. De engem nem akadályoz semmi.
Lassan odaérünk a Roxfortba.
KAMU SEDANG MEMBACA
The Malfoy Girl [Harry Potter ff]
Fiksi PenggemarDraco Malfoy húgának nehéz lenni. Mindenki azt hiszi én is olyan vagyok mint ő. De mi két külön tulajdonságokkal rendelkező emberek vagyunk. Az se biztos hogy Mardis leszek. Kitudja.