4.

59 3 1
                                    

Tydzień potem

Zaprzyjaźniłaś sie z chłopakami. Siedziałaś sobie w pokoju gdy do niego wbił jimin.
Jm: [T.I] czemu mam zawirusowany komputer??!!
Ty: ojć...
Jm: wogule się nie znasz na komputerach.
Po czym wyszedł. No to nie była tylko twoja wina no bo j hope chciał pobrać porno (nwm czemu akurat on ale ok) ale nie miał kompa bo był w naprawię więc chciał pobrać to na kompa jimina ale nie woedział jak i cię poprosił o to byś mu pobrała. Nigdy już nic nie pobiore na komputer jimina. Pomyślałaś czemu tego nie napisać w pamiętniku.

Kolejny dzień

Poszłaś do parku. Usiadłaś na ławce i patrzyłaś coś w telefonie. Gdy ktoś obok ciebie usiadł.
Ty: co chcesz?
???: tylko usiadłem a ty już dla mnie nie miła? Co tam oglądasz?
Spojrzał na twój ekran telefonu. Oglądałaś tam nanami chan.
???: o też ją oglądam!
Ty: aha. A tak wogóle jak masz na imię?
???: Seokin jestem. Ale mów mi jin
Ty: ja [T.I]
J: muszę już iść myślę że sie jeszcze spotkamy pa
Ty: pa
Ciekawe co robią chłopaki
Potem poszłaś do domu.

Next day

Nudziłaś się. Szkoda że nie wziełaś numeru do Seokina. Trudno dzisiaj zostajesz w domu. Siedziałaś na łóżku i patrzyłaś zdjęcia twojej koleżanki. Chyba znalazła sobie nową koleżankę bo pisałaś do niej. Na początek opisywała ci ale już tego nie robi.
Myślałaś czy by do niej nie pojechać lub zadzwonić. Nie mieszkałaś tak daleko jej ulicy. Wtedy zawołał Cię suga. Później to zrobisz. Weszłaś do kuchni i zobaczyłaś go. Podszedł do ciebie i powiedział.
- [T.I] junkook chciał byś się z nim spotkała o 18 w kawiarni - powiedział.
- no okej ale czemu on sam mnie się o to nie spytał?
- jest nieśmiały
- aha - potem poszłaś do swojego pokoju wybierając jakieś ubrania

bad boysOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz