Beatris
Nikada nisam mislila kako ću mrziti svoju cimericu. Kada mi je Mislav rekao da dobivam cimericu bila sam sretna jer ću steći novu prijateljicu. Možda čak i najbolju. Doduše malo mi je splasnuo osmijeh kada je rekao da je to njegova bivša. Napomenuo mi je da je drugačija od nas i da se ne trudim previše oko nje. Sada se trudim rastaviti je od dečka moje najbolje prijateljice. Možda sam malo pretjerala, neki bi rekli. Neki bi rekli da mi je potrebna pomoć. Ali ja ne mislim tako. Ljudi bi me shvatili kada bi me razumjeli. Da samo znaju kakav je moj život. Nastala sam iz puke slučajnosti. Roditelji me nisu planirali, a niti željeli. Moja majka je bila žrtva jednog Kanađanina. Došao je u Ameriku, pronašao moju majku u klubu, pošteno je iskoristio, a zatim nestao. Mama me nije htjela odbaciti jer je znala kako ja nisam ništa kriva, ali opet boli saznanje da nisi bio željen ili planiran. Moja majka je, kada sam imala šest godina, odlučila odseliti. Šest godina sam živjela u Americi i igrala se s Thomasom, Mislavom i Chiarom. Nas četvero smo bili nerazdvojni. Chiara mi je uvijek pričala kako joj se Thomas potajno sviđa. Njezina mama je bila ujedno ta koja je predložila mojoj mami da odemo u Hrvatsku. Da je čula kako je to predivna država. Kada je moja mama to čula odmah je sve isplanirala i za manje od godinu dana ja sam se našla u Hrvatskoj. S Chiarom sam ostala najviše u kontaktu. Uvijek bi išle na videopoziv. No kako smo rasle tako su nam se i putovi razilazili. Krenula sam u hrvatsku školu. A onda je došla srednja, a onda smo se potpuno razdvojile na fakultetu. Mislav je došao u Hrvatsku kada sam ja bila drugi razred srednje škole. Javio mi se kako stiže, no nisam ga vidjela dok nije došao na fakultet što je bilo prije godinu dana. On je živio u Splitu, a ja u Zagrebu. Kada sam ga vidjela tada prvi put nakon toliko godina, nisam mogla vjerovati da je to isti onaj Mislav Beck kojeg sam ostavila u Americi prije otprilike petnaest godina. Smuvali smo se dosta brzo. Zatim je i Thomas došao. Mislili smo na kratko, ali zadržao se malo duže. Malo.. Kada smo Chiara i ja ponovno počele pričati rekla mi je kako su ona i Thomas napokon prohodali. Osjećala sam se tako sretno. Sada.. sada kada znam da je Thomas vara i to s Helenom.. jednostavno to želim spriječiti. Želim Helenu odvojiti od njega. Chiara je uvijek bila tu za mene i ne mogu, jednostavno joj ne mogu okrenuti leđa sada kada me najviše treba.
„Hej, oprosti što mi je tako dugo trebalo.“ Mislav uđe u sobu sa šalicom čaja u ruci koju je pažljivo nosio meni. Položio ju je na ormarić koji je bio do kreveta. „Još je vrući.“ Tiho je rekao, a onda se smjestio pored mene u udobnost svoga kreveta.
„Što te muči?“ Upitao me, nekako, zabrinutim tonom. Suze su se nakupljale u mojim očima, ali ja ih nisam htjela pustiti na svoje obraze. Nisam htjela pokazati, pa čak ni njemu, koliko sam slomljena. No on je već znao što me muči. Bio je sa mnom u toj prljavoj igri u kojoj nikako nismo mogli pobijediti. „Oni, zar ne? Bea, nemoj se toliko opterećivati s njima.“ Prislonio je svoj dlan na moja leđa dragajući me utješno. Ali kako mogu biti mirna kada možda plan nije uspio? Kako mogu biti mirna ako je Chiara potpuno sama? Kako mogu biti mirna ako znam da Helena sada negdje jebe Thomasa? Kako, jebeno, mogu biti mirna znajući da se sve raspada, a da moj plan ne djeluje?
„Ne razumiješ! Što ako plan nije upalio? Što ako ona nije.. trudna?“ Dreknem. A onda svakom novom riječju smanjim ton glasa i odvojim pogled od njegovog, gledajući sada ponovno u pod. Istina je da sam ovu noć otišla kod Mislava jer više nisam mogla biti s Helenom u istoj prostoriji. Ludila sam tamo gledajući je, a ne mogu joj ništa reći jer bi tek onda sve propalo u vodu.
„Opusti se.“ Obuhvatio je moja ramena svojim rukama počevši me polagano masirati. Očni kapci su mi se počeli opuštati kao i živci koji su stalno ludjeli, a mišići su stalno bili napeti. Napokon sam se mogla opustiti. Primio je moju bradu svojim prstima okrenuvši mi glavu prema sebi. Otvorila sam oči susrećući se sa svijetlosmeđim očima. Nagnem se prema njegovim usnama. Otisnem lagani poljubac na njih. Toliko ga dugo nisam poljubila da su mi njegove usne postale strani pojam. Odvojim se otvorivši oči kako bih ga pogledala. Gledali smo se nijemo i kratko. Položio je svoj dlan na moj maleni obraz. Prste je zavukao u moju crnu kosu, negdje na potiljku sam ih osjetila, a onda me povukao u duži poljubac. Poljubac koji je uključivao borbu jezicima. Uvijek sam ga imala tu, pored sebe. Uvijek mi je bio blizu, ali kao da mi je u isto vrijeme bio tako daleko. Daleko od dodira, daleko od pogleda, daleko od poljubaca. Sada, nakon toliko vremena, ponovno ga imam pod svojim prstima. Zavukla sam ruku u njegovu bijelu majicu pronalazeći pločice. Tijelo mu je bilo oduvijek zategnuto i mišićavo. Voljela sam kada je bio tako velik iznad moga tako sićušnog tijela. Polegne me na krevet nalazeći se iznad mene. Nikada nije bio romantičan ili spor, uvijek je sve radio brzo i žustro. Naš seks bi trajao svega pet minuta koliko smo to brzo mogli obaviti. Raskopčao je svaki dio moje odjeće brzinski skinuvši svoje hlače. Ja se nisam ni snašla koliko je to brzo radio, te sam mu samo stigla skinuti majicu. Uvijek je on bio vođa u krevetu. On je bio dominantan. Ja sam tu bila očito red da radi. Ali bila bih glupa ako bih rekla da nije znao što radi. Uvijek je znao kako te dovesti do ludila. Nije odugovlačio već je u sljedećem trenutku bio duboko u meni. Držala sam ga čvrsto za ramena dok je on nemilosrdno probadao u mene.
„Nisam stavio kondom. Na pilulama si, zar ne?“ Progovorio je kroz teške uzdahe. Zažmirila sam nakratko kako bih se sabrala od ovolikog brzog tempa, a onda sam kimnula glavom par puta. Prošla sam rukom kroz kosu. Znoj se lijepio za moju kosu, a Mislavov znoj je kapljo s njegovog lica na mene. Već u sljedećih pet minuta smo bili znojni i umorni.
„Ah, brže!“ Zaderem se kada osjetim da mi je kraj blizu. Njegov ritam se ubrza. Poskakujem, krevet se trese, čvrsto ga držim za ramena kako mi ne bi pobjegao. Otpuštam svoje sokove. Osjećam se puno lakšom. Sada je na njega bio red. Trzaji su počeli. Radio je grimasu. Čekala sam da otpusti svoju tekućinu u mene.
„Ahh..“ Zarežao je.
"Napaljuj me, hajde!" Volio je komplimente tokom seksa ili prljave riječi. Obožavao je to jer je meni to uvijek govorio, ali ja baš i nisam bila dobra u tome. Nikada mi to nije išlo. Nije da sam se sramila već nisam znala to raditi. A htjela sam to naučiti. Htjela sam mu govoriti zločeste stvari. Nisam uspjela ništa reći već ga je u tom trenutku zabio snažno da sam vrisnula. Isto tako je to bio zadnji nasrtaj prije negoli je svršio. Kada je svršio olakšavajuće je odahnuo. Zabio je glavu u jastuk pored mene. Odahnuo je par puta, a onda je izašao iz mene i legao pored. Legli smo na bok kako bi imali više mjesta. Gledala sam ga kako je polako tonuo u san. Kapci su mu bili teški i samo što nije zahrkao. Prošao je kažiprstom po mome obrazu, nasmiješio se i rekao „Bila si divna, Lucija.“
A onda je utonuo u san. Gledala sam ga pokušavajući shvatiti kako se to dogodilo. No malo vraćanje u prošlost i sve scene koje sam se mogla prisjetiti pomoglo mi je da razjasnim. Uvijek su dolazili u paru. On bi nekada kasnio na sastanke. Njihovi pogledi su uvijek izgledali čudno, ali nikada nisam na to obraćala preveliku pažnju. Sada sve ima smisla. U društvu prijatelja ja sam dobila još dva neprijatelja.
ESTÁS LEYENDO
Tamna ljubav 💘 - ZAVRŠENA ✔
Romance𝘓𝘫𝘶𝘣𝘢𝘷 𝘪𝘻 𝘬𝘯𝘫𝘪𝘨𝘢 𝘯𝘦 𝘱𝘰𝘴𝘵𝘰𝘫𝘪. 𝘜 𝘴𝘵𝘷𝘢𝘳𝘯𝘰𝘴𝘵𝘪 𝘫𝘦 𝘭𝘫𝘶𝘣𝘢𝘷, 𝘻𝘢𝘱𝘳𝘢𝘷𝘰, 𝘵𝘢𝘮𝘯𝘢 Ona je, jednom rječju, savršena. Živi po pravilima koje joj je nametnula majka. Ne zna se izboriti za sebe, niti zna da joj no...