Тэр хэн бэ? гэж үү

1.1K 134 2
                                    

Намжүүн "Би Ружэг өөр улсруу шилжүүлэх гэж байгаа"

Жимини нүд томрон "Яагаад тэр вэ? Хариуцсан ажилаа илрүүлээгүй байгаа шүүдээ?!"

Намжүүн "Түүн шиг гадаад хэлэндээ авъяастай хүн Америкт миний туршуулаар ажиллавал надад хэрэгтэй байна

Энд ч тэр нэх их хэрэг ч бие даан илрүүлж чадахгүй байгаа.... Тиймээс туршуул бсан нь дээр бололтой"

Жимин "Та Ружэд ганцхан боломж өгчих. Тэр чадах болноо. Таньд амлаж байна"

-------------------------------------------------

Гол гэрч Жисүү ТЕГ дээр тусгай багийхантай уулзхаар иржээ. Тэр кордиороор өндөр өсгийтийн дуу цуурайтуулан алхана. Тэгснээ гэнэт зогсов.

"Энэ чимээ чинь..."

гэд дахин сонсох гэж хичээв.

"Хонх байна! Тэр үед алуурчны халааснаас гарч байсан хонхны дуу мөн байна!"

Энэ чимээ хаанаас гараад байгааг хэлж мэдэхгүй нь зүгээр л тал талаас цуурайтаад байна. Жисүү бага зэрэг айж эхэллээ.

"Арай ч дээ... Энд хүртэл орж ирж чадна гэж үү?!"

Жисүү гүн цэнхэр нүдээ бүлтэлзүүлэн, хөл нь чичрэх аж. Ард нь нэг хүн тулаад ирчихэж. амьсгал авч чадахгүй нь...

Тэгээд нэг гар Жисүүгийн мөрөн дээр хүрэхэд Жисүү чангаар орилон доошоо суув.

"Уучлаарай. Би таныг цочоочихов уу даа?"

Жисүү толгойгоо өндийлгөн харвал эндхийн захирал Намжүүн зогсож байв.

Жисүү газраас босон "Үгүй дээ. Би зүгээр л..." гэж хэлэн хувцсаа янзлав.

Намжүүн хацрын хонхорхойгоо гарган инээж
"Та бидний хувьд их чухал хүн шүү. Болгоомжтой явж байгаарай"

Жисүү хэсэг гөлөрч байснаа "А-аан з-за" гэж ээрч мууран хэлэхэд Намжүүн инээмсэглэлээ нүүрнээсээ авсангүй, эелдэгээр бага зэрэг бөхийгөөд цааш явав.

Жисүү ч ардаас нь харсаар хоцров.

-------------------------------------------------------

Жэнни шартсан бололтой сайнгүй харагдана гэсэн ч бүгд түүний ярихыг хүлээнэ

Ружэ "Төрсөн өдрөө надтай биш өөр хүнтэй тэмдэглэж, гадуур тэнэчихээд, үүр цайхын алдад шал согтуу юм орж ирсэн чинь олигтойхон шалтгаантай гэж найдъя. Ким Жэнни шши"

Жэнни гэмхийсэн хүүхэд шиг шал ширтэн хэсэг сууж байснаа, ярьж эхлэв

"Тэр хүнийг Ким Тэхён гэдэг. Бага байхад бид 2н эцэг эх маш баян байсан юм. Хоорондоо ч сайн харилцаатай.

Нууц ажилтан(Дууссан)Where stories live. Discover now