Az ifjú Aczél Attila siet a városon át a buszpálya udvarra. Ő már tudja, hogy hol találja a polgármestert.
-Csókolom! Egy jegyet szeretnék venni a hegytető megállóig.
-15 ezer forint lesz!- Szól unott hangon egy vén banya.
-Mi van? Csak három megállóról beszélünk vénasszony! Mi kerül ebbe ennyibe?
-A hegytetőn van a templom múzeum. A környékén pedig csak belépővel lehet tartózkodni.
-Kurva eget, nesze itt van. Hamarosan ugy se fog számítani a pénz. Tudja... Megtudtam, hogy hol van, A polgármester. Na. Köszönöm és viszlát!
-Chö. Fura egy kölyök, annyi szent.- Mormogja magában az asszony, miközben a fiú nagy léptekkel távozik.
*******************************
Mindeközben a béke biztosítók vezére, amolyan százados, vagy ezredes rangú ember, A polgármesterrel próbál kapcsolatba kerülni. Ők régi jó cimborák. Egy sötét szoba és egy kör 9 nagy gyertyával és 13 kicsivel. Aki a körön belül van, olyan tisztán látja a túl világot, mintha ő maga is benne lenne. Persze nem elég a gyertyákat jó sorrendbe felrakni. Tudni kell a nótát is, amit most nem osztanék meg. Veszélyes. Viszont a békebiztosító kolléga tudja az ábrát.
-Drága barátom! Gyere közelebb, hogy beszélhessünk! Ó, polgármester, lépj elő soraidból!
-Hát te meg ki a faszom vagy?!- Szól az eredeti, valódi polgár mester. Egy átlagos fiatal srác.
-Én vagyok az Coop. Emlékszel rám?
-Baszki. Hát persze!- Csillan fel a szeme a fiúnak. -Drága jó barátom Coop! [...] De miért kerestél meg?
-Az Aczél család egyik leszármazottja megtudta, hogy hol találhat meg. Szerintünk megakar idézni, hogy megküzdhessen veled. Bosszút akar állni a családjáért.
-Igazából megfogsz lepődni Coop, de én már istenként funkcionálok itt, ahol vagyok. A ti világotokat kedvem, kényem szerint irányíthatom. Az ÉN célom az, hogy vissza kerüljek a ti világotokba, mint élő személy.
-Ne A...izé. Figyelj polgármester úr. Ígéretet is tettél, hogy nem jössz vissza. Most a túl világon mégse jött össze semmi?
-A szűz a kulcs. A 24 éves szűz, a kulcs. Azért hoztam létre, mert az ő vére ártatlanságával, újra megtisztulhatok. Ha kell, akkor újra élesztem Aczél Istvánt, és a többieket is.
-A civil embereket kiborítanád. Egy csomóan szívfaszt kapnának, ha munkába menet holtak támadnának fel. És téged tudtommal lelőttek. Egy tárat beléd eresztett egy vörös hajú rendőr kurva, szóval eléggé kiakasztó lenne, ha a napilapok lehoznák, hogy a polgármester vissza tért.
-Óh. Baszki igazad van. Hülyeség lenne vissza menni. Viszont a fiút azt nem tudom irányítani. Hamarosan belép az istenek istenei templomába és megpróbál beszélni velük. Ha kell, akkor öld meg, bánom is én. És Coop...
-Igen?
-Többet nem szeretném, ha bárki megidézne, hozzám szólna, vagy meg próbálna kapcsolatot létrehozni velem. A ti világotok ez már. Én alkottam, de már a tiétek. Most már szeretnék a valódi világomban élni, és arra koncentrálni, hogy itt boldoguljak. Tudod nálatok isten vagyok, de itt egy porszem vagyok a sivatagba. Na. Hát akkor cső.
-Oh. Izé, ja cső!
****************************************
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A 24 éves szűz
MaceraRövid részes, ifjúsági szórakoztató regény. A 24 éves szűz, rengeteg emberrel megismerkedik "útja" során. Többször is izgi helyzetbe kerül, amikor is félreértésekbe keveredik. Kalózok, Istenek, kommandósok, háborúk, halál, dráma, +18.