Medya: Bora
Uff ne kadar kuul bir bAD boYsUnuZ boRa bey düşüyorus falan skdkwkdk bide acayiiip tatlış bir bölüm oldu ;)))))
——
Hazar:
Dışarıdan gelen bilmem kaçıncı şimşek sesiyle bulunduğum yatağa daha çok sindim. Allahım sen koru. Şimşekten korkardım. Biliyorum çok çocukça ama...korkuyorum işte. Ayşen annemin ben 8 yaşındayken bana hediye ettiği bir ayıcık vardı. Her gece onla uyurdum ve şu anda da ona sarılarak uyumaya çalışıyordum. Ama işe yaramıyordu. Yatağımdan kalktım ve yan odaya yavaşça girip kapıyı kapadım. İçeri girer girmez burnuma dolan Bal ve Boranın erkeksi kokusu ile mayıştım. İçerisi sımsıcaktı. Evet doğru burası Boranın odasıydı. Yanına gidip başında dikilmeye başladım.
"Bora uyan Bora Bora Bora"
papağan gibi devam ederken Bora gözlerini yarım açarak kalktı.
"Ne var gece gece?"
Kafamı eğdim
"Şey dışarda yağmur yağıyor ve şimşek çarpıyor..ve şey ben korkuyorum rica etsem yanında-"
Lafımın bitmesine izin vermeden bileğimden tutup beni yanına yatırdı. Kolunu belime atıp beni kendine çekti. Kafasını saçlarıma gömerken mırıldandı.
"Çok konuşuyorsun"
Düzene giren nefes alış veriş sesleriyle uykuya geri döndüğünü anladım. Bende anlamlandıramadığım bir sevinç ve güven hissiyle gözlerimi kapadım. Şu an şu saatte zaman dursa ne olurdu yani? İkimiz bu şekilde yıllarca kalsak?
Sabah 8:33 (bu arada hafta sonu)
Bora:
Burnuma gelen çikolata kokusuyla derince iç çektim. Gözlerimi açtığımda kırmızı saçlar beni karşıladı. Biraz geri çekilip baktığımda. Ah...cidden mi? Şu an şu durumda olmamızın bir rüya olduğunu ve güney taraflarımda kalkan şeyinde sabah olduğu için kalktığını söyleyin. Bulunduğumuz konum şu şekildeydi: Hazar arkasını dönmüş ben onu belinden kendime çekmişim, kafam saçlarına gömülü. Ama...oğlum bu çocuğun beli neden bu kadar ince lan. Tamam bu hoş bir detay kabul.
Peki saçlarından gelen o çikolata kokusu? Unutma çikolata hayatta sevdiğin 3. Şey
Elim istemsizce Hazarın belini sevmeye başladı. Ve sonra fark ettiğim şey hiç iyi değildi... Hazar altına kısa bir şort giymişti üzerinede beyaz uzun bir tişört. Açıkta kalan bacakları (arkadaşlar kalçasından biraz aşağıda bir boyu var şortun) işimi dahada zora katıyordu. Evet o geceyi hatırlıyordum ve emin olun çok utanıyorum. Bu güne kadar sırf kızlara kalkan şeyin bu kırmızı kafalı şeye kalkması kabul edilir değildi.
Kafamı saçlarına gömdüm. Yanlış anlamayın yani o an onu yapmak istedim ve yapıyorum bunu kimse sorgulayamaz.
Ama o eşcinsel o yanlış anlar ve sorgulayabilir. Hem sen? Sen neden etkileniyorsun?
İnanın bilmiyorum. Kız gibi güzel olarak suç ondaydı. Yani bende veya küçük Borada suç yoktu. Elim beyaz tişörtünden içeri girip tenini sevmeye başladı ki kendime engel olamıyordum. Hareketlenmeye başladığında uyanacağını anladığımda tepkisini ölçmek için uyuyor taklidi yaptım. Uyandı ilk nerede olduğunu anlamaya çalıştı. Daha sonra bana döndü ve kafasını göğsüme koyup uyumaya devam etti. Bende belindeki elimi sıkılaştırıp onu kendime çektim.
İnanın Neden bunu yaptığımı bilmiyorum.
Sabah 10:56
Hazar:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
'Bad' Boy /BxB/ 'Tamamlandı'
Nouvelles/Bad boy içerikli kitap :d/ "Özür dilerim çantamı alabilir miyim? Geç kaldım" "Okulumda bir ibne istediğimi kim söyledi?" Gay içerikli kitaptır. Homofobiklere yasak/