Toxic VS REM

6 0 0
                                    

Yukarıda gördüğünüz Fotoğraftaki Toxic. Toxic bir robot REM gibi insanın DNA'sından yapılmamıştır çünkü ABD çöküşe girdiği için 3. Dünya savaşına katılmamıştır. Toxic REM'e karşı yapılmıştır çünkü manyetik alan oluşturarak REM'in güçlerini binevi yokedebiliyor.(REM'in güçleri Elektrik ve hacking üzerinedir)

İLK SAVAŞ

REM: ooo Toxic bey yenilmeye mi geldiniz?

Toxic: Hayır. Senin sonuna getirmeye geldim!

REM: Hadi bakim...

Toxic zehirli gaz salar bu gaz insanları saniyeler içerisinde öldürür ama REM insan olmadığı için etki etmez
REM'de Toxic'in nefes aldığı solungaçlarına elektrik fırlatır bunun etkisi halinde nefes alımı duracaktır.
Toxic maskesini atar ve şunu der: Ne yaparsan yap dünyaya hükümedeceğim.
REM: Hamlen ne olabilirdi sonuçta ben ölüyüm sen dirisin...
Toxic hamlesini yapar elektrik yok eden gazı tam salarken yanlışlıkla elektrik salanı salar ve çarpılır bunun üzerine REM sinirlenir ve Elektro kırbaçlarını savuruken: seni gidi sü***k. Der. Birkaç vuruş yaptıktan sonra aralarında büyük bir savaş olur Toxic özel gücünü kullanırken şöyle der : Eletirikler kesildi manyetik alan sana işliyor artık bitti ben kazandım HAHAHAHHAHAHAHAHAHAH.
REM: Bu seferlik böyle ama bu savaş burada bitmedi Toxic bey der. Ve yenik düşer.
Bunu duyan Türk bilim adamları hemen işe koyulur. Bu arada toxic Sırbistan, Bulgaristan, Yunanistan,kanada, çekoslovya gibi ülkeleri ele geçirir.
Bu arada Türk bilim insanları hem manyetik alanı halettiler hemde rusaya ile anlaşma yaptılar. Artık Rusya ile silah kes ve yardım antlaşması imzalanmıştır.

2. SAVAŞ

Toxic tam suriyeyi işgal etmeye gidiyordu
Ve onu REM durdurdu ve şöyle dedi:hadi gel bakalım bu sefer seni ezeceğim.
Toxic: Hah buna geç kaldın çoktan çoğu ülkeyi feth ettim çekil önümden yolumu kesme yoksa kendi sonunu kendin hazırlasın.

REM: Hadi SAVAŞALIM!!!
Toxic: işimiz kolay manyetik alan en çok dayanamadığım ve hemen yenik düştüğün alan. Ve Toxic manyetik alanı kullanır işe yaramadığını görünce şöyle der: N N NA NASIL NASIL İŞLEMDİ.
REM: Artık manyetik alan bana işlemez ve manyetik alanının güçünü alıp ona
Hemen ateşler Toxic hemen sulu zehiri salar ama bu sulu zehrini suyu hemen yere düşer REM o zehri toplayarak üstüne salar Toxic'in tolsic bunu solduğu için bayılmıştır. Hemen helikopter ile Toxic etkisiz bir odaya yerleştirip güçlerini aldılar. O arada Osmanlı'dan kalan hoşgörü politikasını uyguladı Türkiye ve Toxic'in feth ettiği her yeri geri aldılar ama ABD ile norveçin bir gizli anlaşmasının olduğu ortaya çıkınca norveçli bilim adamları süper Düşmanını ortaya koymak için çabaları başlamıştır...

REMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin