גיל ואסי 1

12 1 1
                                    

'נו שימו שירים כבר' עדן צעקה ולא הפסיקה לצעוק באוטו בזמן שאני דנה ושרון מאחורה מסתכלות אחת על השניה ולא מבינות מה נסגר איתה.
'גיל תביאי את הטלפון שלך אני אשים' לירי אמרה פתאום.
'את תשתקי ותתרכזי בנהיגה' דנה אמרה לה ושמה שירים מאצלי.
הבנות התחילו לרקוד ולשיר בקולי קולות בזמן שאני נשענת על החלון חושבת על אסי.
אסי היה הידיד הכי טוב שלי, הבנות הכירו אותו אבל לא בדיוק היה את החיבור בניהם , הקשר שלי עם אסי נהרס ברגע שבלילה שהבנות ניסו לתת לי לשתות וקצת הצליחו סיפרתי לו את אהבתי אליו ונישקתי אותו.
אסי לא ציפה לזה ולא ידע מאיפה זה נחת עליו,הרי שנינו יודעים שהוא לא בנוי לאהבה והפעם האחרונה שהוא התאהב הלב שלו התרסק, אני רק יומיים אחרי זה נזכרתי בזה והבנתי מה עשיתי ולמה הוא לא דיבר איתי ביומיים האלה.
הבנתי שביומיים האלה הוא ויתר על החברות שלנו בכך שלא סימס לי או פנה אליי.
'גילגול קדימה תשירי איתנו' עדן פנתה אליי פתאום 'את עדיין חושבת על אסי?' שרון שאלה.
'כן אבל אני לא יודעת מה לעשות בנות, אוף נמאס לי שהוא יפנה אליי שיצטרך אותי' אמרתי להם בהחלטה ברורה.
'יאללה דנה שימי לגיל את השירים שהיא אוהבת קצת' לירי אמרה ובשניה המוזיקה השתנתה לקצב שאני אוהבת.
חייכתי אליהן והתחלתי לשיר את סניוריטה והבנות התחילו לצחוק עליי וצחקתי גם.
בדיוק בצומת שלפני המושב שלנו רכב עצר אותנו לעזרה ולירי חייכה כי תמיד מה שקשור לרכב ולכביש יש לה בתא מטען של האוטו.
פתחנו את החלון וראינו את אסי פתאום.
'גיל' הוא אמר והסתכל לי בעיניים 'אסי' אמרתי וחייכתי חיוך מתנצל.
'יש לכן במקרה גלגל נוסף? הוא שאל אותנו ולירי חייכה 'ברור שיש בוא נעזור לך' היא אמרה ויצאה מהאוטו.
אחרי כמה דקות היא חזרה והתניעה שוב.
שניה לפני שהתחילה לסוע דפקו לי על החלון ופתחתי אותו.
'בואי איתי, נדבר קצת על הכל' אסי ביקש ממני ולא ידעתי מה לענות לו, הסתכלתי על הבנות ועדן עשתה לי עם הראש 'זה בסדר גילגול סעי עם אסי' עדנה אמרה וחייכתי אליה.
לקחתי את התיק שלי ועברתי לרכב השני.
נכנסנו לאוטו שלו, התחלנו לסוע, עברו כמה דקות ופשוט שתקנו.
שמתי לב פתאום שהוא לא נסע לכיוון המושב שלנו 'לאן אתה לוקח אותי?' שאלתי פתאום והוא הסתכל עליי וחייך 'הפתעה גולי שלי' אמר בשקט.
גולי שלי, הלב שלי החסיר פעימה מהאמירה של אסי, לא הגיוני שהתאהבתי בו, בחבר הכי טוב שלי, אבל עדן כבר אמרה לי שלא בוחרים במי להתאהב, כנראה שצדקה.
אחרי כמה דקות הוא עצר בים, המקום שהכרתי אותו, בפעם הראשונה שגלשנו ביחד , יותר נכון שהוא לימד אותי לגלוש בו.
אסי גדול ממני בשנתיים , הכרתי אותו לפני שנתיים בים, החלטתי שבא לי ללמוד משהו חדש וההורים שלי נתנו לי מורה פרטי לגלישה שזה כמובן היה הוא.
לאט לאט בשנתיים האלה אני והוא הפכנו לחברים הכי טובים שבעולם.
'יאללה רדי' אמר וחייך אליי.
'אסי אם כמה שזה המקום שלנו, אני לא מתאימה לים, אני עם עקבים' אמרתי לו.
'נחשי מה נשאר פה' אמר והוציא את הסנדל השחור שלי שממש חיפשתי לפני יומיים.
'אני לא מאמינה שהוא פה' אמרתי והורדתי את העקבים שלי ושמתי את הסנדלים.
אסי לקח שמיכה מהתא מטען של האוטו והתחלנו להתקדם לים.
את אסי אני לא מצליחה להגדיר אף פעם, הוא מאוד שונה שהוא איתי.
בכללי אסי הוא ערס, ערס שאוהב גלישה, מה שלא בדיוק מסתדר בהגדרה של ערס.
כן,הוא שובר לבבות וכן הוא חתיך והוא נחוש והוא כנה והוא חכם והוא... והוא והוא והוא ממש הגזמתי אבל מבחינתי הוא מושלם.
ישבנו על השמיכה והוא הסתכל עליי
'גולי אני לא יודע מה להגיד על לפני יומיים, את פשוט...' התחיל לומר וקטעתי אותו 'אסי אני מבינה אותך, באמצע מועדון שבמקרה נפגשנו אני באה אלייך ומספרת לך את אהבתי אלייך גם אני הייתי בשוק , אני ממש מצטערת על זה אפילו אני נבוכה , אני לא רוצה שזה יהרוס את הקשר שלנו אתה החבר הכי טוב שלי ואני לא רוצה לאבד אותך' אמרתי לו והוא חייך.
'את לא מאבדת אותי, אני עדיין נשאר החבר הכי טוב שלך חיים שלי אבל עכשיו גם החבר שלך' הוא אמר ונישק אותי.
הייתי בשוק, אסי מנשק אותי, חייכתי בנשיקה והוא עצר אותה 'מה את מחייכת הא?' הוא אמר ואני צחקתי במבוכה ושמתי את הראש שלי על החזה שלו 'איזה ביישנית את יא ראבי' הוא נישק לי את הראש וחיבקתי אותו.
'אז מה נשמה שלי למים?' הוא שאל והרים לי את הראש .
'שלא תחשוב על זה אסי, ממש לא' אמרתי מהר וקמתי.
הוא התרומם גם ותפס אותי שאני רצה בחול.
הוא הרים אותי שהשיער שלי עוד שניה במים 'לא אסי בבקשה, תראה איזה יפה הוא היום' אמרתי לו לגבי השיער שלי והוא צחק והוריד אותי ממנו לחול ולא למים 'מפונקת אחת'.
'כמה את רעבה מ1 עד 10 יפה שלי?' הוא שאל והלב שלי התרגש מזה שהוא חושב עליי.
'האמת 8' הייתי כנה איתו, לא רציתי להיות כמו החברה בדייט הראשון שלא אומרת שהיא רעבה או שמגיעים למסעדה ואוכלת סלט כדי להרשים את הבחור.
את אסי הכרתי ושנינו ידענו שממש לא אכפת לי לאכול מולו גם בגט שווארמה בשעה מאוחרת.
השעה 02:15 בלילה ואני ואסי נכנסנו למסעדה שבדיוק עמדה לסגור על החוף.
בזמן שחיכינו לאוכל שאלתי את אסי 'האם זה רציני בנינו'.
'הכי רציני שיש' הוא אמר ואני מרוב התרגשות רציתי לפרסם את זה שכולם ידעו שהוא שלי .
הלכתי לכיוונו , ישבתי על הרגל שלו, עשיתי את התמונות הראשונות שלנו בתור זוג , בחרתי ופשוט העלתי לאינסטגרם עם כיתוב
Mine♡

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 06, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

סיפורים בהמשכים♡Where stories live. Discover now