En hier is alweer een hoofdstuk, het duurde wat langer dan ik had verwacht, maar hij is er wel! Dus... VEEL PLEZIER MET LEZEN!!!!!!!!
{Alicia POV}
Ik houd Jake stevig vast. "Je kan heus wel even relaxen, ik ben bij je..." stelt Jake me gerust. Ik voel dat ik wat rustiger word. Ik laat mijn hoofd op Jake's schouder rusten. Vandaag is het DE DAG!!! DE DAG waarop ik word vermoord... Ik weet niet hoelaat of waar, maar het is vandaag... We zijn nu op weg naar huis, mijn huis.
Ik loop heen en weer in mijn kamer. Jake staat van mijn bed op en loopt naar me toe. "Hey, het komt allemaal wel goed, joh" zegt hij. "Nee het komt niet goed!" schreeuw ik tegen hem. Ik loop weg, maar Jake houdt mijn arm vast. Ik probeer me Los te rukken, maar Jake is natuurlijk veel sterker dan mij! Hij blijft me vasthouden. "Laat me los!" nog maals schreeuw ik tegen hem. "Rustig aan, het komt allemaal wel goed..." zegt Jake en trekt me in een knuffel. Ik wil heel graag zo blijven staan, maar er zit te veel druk in me. Ik trek me uit de knuffel.
"Nee! Het komt niet allemaal goed net als in een sprookjesverhaal! Ik word vandaag vermoord! En dan is het over!" Gil ik en ik ren mijn kamer uit. Ik pak snel een paar schoenen uit de kast en tegelijkertijd een jas. Ik doe snel mijn schoenen aan en ik een weg, weg van mijn veilige thuis. Ik trek, nadat ik ver van huis weg heb weggerend, trek ik mijn jas pas aan. Ik kan mijn tranen niet meer in houden. Ze rollen zo van mijn wangen af. Ik kan er allemaal niet meer tegen. Ik vind een bankje en ik ga erop zitten. Langzaam, maar zeker, beginner me ogen dicht te vallen...
Ik doe langzaam mijn ogen open. Het licht schijnt in mijn ogen. Even dacht ik de zuivere stem van mijn moeder te horen, maar toen herinnerde ik het me weer. Ik ben NIET thuis, maar op straat. ik voel de rillingen langs mijn rug kruipen. Tijd om een wandeling te maken. Ik sta op en loop richting het park. Als ik er ben dan kijk ik even of ik mijn telefoon bij me heb. Ik voel in mijn zakken, tot mijn opluchting, vind ik mijn telefoon. Ik kijk even hoe laat het is. 17:00. De dag is nog lang niet voorbij... Jammer! Dan weet ik zeker dat de brief nep was, maar nee. Ze menen het. Ik loop het park rond. Totdat ik, met heel veel verbazing, opeens tegen een... Een... Een ik-weet-niet-eens-wat botste! Of ik heb het noir weeded gezien, of het is de tijd dat ik weg was gebouwd en heel misschien kan het alleen gezien worden met magie, die ik dus heb. Ik best bestudeer het ik-weet-niet-wat, en opeens schiet er me een idee binnen. Volgens mij is het een geheime deur...
Ik doe de deur open. Maar de deur zit op slot! Naast de deur zie ik een soort scan-apparaat-ding. Hij scant mijn gezicht, hij heeft het, tot mijn verbazing, goedgekeurd. Nou wilt hij nog een vingerafdruk. Ik twijfel of ik het moet doen, maar uiteindelijk doe ik het toch. De deur gaat automatisch open. Het is gewoon gelukt! Ik loop langzaam naar binnen. Als ik aan het einde ben, staat er een trap voor me. De trap lijkt wel oneindig. Maar toch waag ik de gok. Als ik op de trap sta, lijkt het veel sneller en korter om bij het einde te komen. Ik loop snel naar beneden. Als ik beneden sta, zie ik een soort van lab. Er staan allemaal stofjes en al dat nerdie-dingetjes. (Geen belediging voor nerds want ik ben er zelf eentje XD.) Ik zie iets wazigs voor me... OMFG! Een mens!!!! Bevroren!!! Ik wil naar boven rennen. Maar opeens hoor ik de deur dichtgaan...
Ik ren naar boven. Dat sneller lijkt te gaan dan toen ik naar beneden liep. Ik probeer de deur open te krijgen, maar nils werkt. De deur zit weer eens op slot. Shit! Waarom ben ik überhaupt hierin gegaan! Ik draai me om. Ik kan net nog iemand zien, totdat ik met een vaas op mijn hoofd geslagen word...
Sorry als het een korte hoofdstuk was, maar ik doe het op mijn telefoon so... En dat is ook de reden waarom DIT niet dikgedrukt staat. Nieuwsgierig waarom in het begin wel? Vraag ernaar! De vraag van de dag: Wie zou degene zijn die Alicia me een vaas heeft geslagen? En zou Alicia vandaag echt vermoord worden?
Follow/Comment/Vote als je verder wilt lezen!!!
Ciaoooxxxx
JE LEEST
The Secret Shadow Man ✔ (AAN HET VERBETEREN)
غموض / إثارةAlicia is een normaal meisje, tenminste, dat dacht ze. Ze is enigskind en ze zit in de tweede. Haar beste vriendin is Sasha. Ze zitten allebei op cheerleaden en zijn ook de hoofdcheerleaders. Alicia krijgt een oogje op een jongen van het rugby team...