Normal.

929 41 9
                                    

Yaklaşık 15 dakikadır odamda tur attıktan sonra yoruldum ve yatağıma kendimi attım. Gri pijamamı düzelttikten sonra yastığıma sarıldım ve gözlerimi kapattım. Birinin nefesini ensemde hissedince hemen gözlerimi açtım ve arkama baktığımda Ilgar'ı gördüm. Sigara kokmuyordu. 

''Gelmiyceksin sandım.'' dedim gözlerimi kapattım. Ilgar elini yüzüme değdirdikten sonra gözlerimi açtım ve burnunun ucunu öptüm. Gözlerimin içine baktı ve dudaklarıma uzandı. Yaklaşık 2 dakika kadar öptükten sonra dışardan gelen sesle ondan uzaklaştım. Annem kesin su içmek için kalkmış olmalı. 

''Ilgar annem.'' dedim alt dudağımı ısırdım. Bana baktı ve tam dudaklarıma yaklaşcakken kendimi geriye attıktan sonra kapıya doğru ilerledim ve kapımın deliğinden anneme baktım merdivenlerden çıkarak odasına geçtikten sonra derin bir nefes aldım ve kendimi yatağa attım. Ilgar bu halime baktıktan sonra hafifce sırıttı ve elini gri şortumda gezdirdi. 

''Çok güzel kokuyorsun.'' dedim elimi yüzünde gezdirerek. Ilgari se tepkisizce beni kucağına aldı ve bende ellerimi gözdesine yasladım. 

''Beni çıldırtıyorsun.'' dediğinde heycanlandım. Ilgar bi kızı yatağa aldığında o kızla olan işini yarıda bırakmayacağını söylemişti. Fakat benimle hiç ileriye gitmemişti. Ona baktığımda gözleri siyah gözüküyordu. Tüm uykum kaçmıştı.

"Sence ben güzel miyim?" diye sorunca bana tuhaf tuhaf baktı ve belimi kavradı.

"Normalsin." dedi sadece. Normal öyle mi?

"Yani sıradanım." dedim gözlerimi devirerek.

"Çok sarışın kız gördüm. Ama hiç birine sana dokunduğumda hissettiklerimi hissetmedim" dediğinde kızarmıştım.

"Neden her şeye utanıyorsun?" diye sorduğunda ilkkez bir hamle yapıp dudaklarına uzandım. O beni yönetiyordu fakat ben onu yönetemiyordum.

2 dakika kadar sonra Ilgar'ın kucağından indim ve yanına yatıp kolumu karnının üzerine attım. Gözlerimi kapattım ve uyumaya çalıştım. Onun kokusunu iliklerime kadar hissediyordum.

Hafif bir hareketle gözlerimi araladığımda Ilgar gidiyordu. Onun gidişini izlerken ağzımı bile açamadım. Telefonumu uyuşuk hareketlerle elime alıp saate baktığımda saat 4 tü bu çocuğu bu saatte yerler lan.

Gözlerimi açtığımda annem karşımda görünce dün gece aklıma geldi ve

"Noldu?" diye sordum direk

"Bende seni uyandırmaya gelmiştim. Günaydın güzelim." dedi ve anlımı öptü. Derin bir nefes aldım ve bi kaç saniye sonra dışarı verdim.

"Tamam annecik geliyorum." dedim ve banyoya yüzümü yıkamaya gittim. Yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçaladıktan sonra aynada ki yansımama baktığımda istemsizce parmağımı dudağımda gezdirdim ve gülümsedim.

Merdivenleri indikten sonra misafir odasına kapıyı çalmadan girdiğimde Gözde hâla uyuyordu. Yastığının hemen yanında telefonu vardı. Elime alıp karıştırmaya başladığımda Alex ile olan konuşmalarına baktım.

"Güzelsin."

"Teşekkür ederim. Sende yakışıklısın." diye bağırarak okumaya başlayınca Gözde gözlerini araladı ve

"Napıyorsun sen." diye cırladı ve telefonu elimden aldı. Ona gülerek.

"Bende güzel miyim?" dedim ve dudaklarımı büzdüm.

"Gıcık" dedi ve çıplak bacağıma elini geçirdi. 'Sürtük.' diye fısıldadığımda güldü ve banyoya girdi. 15 dakika sonra çıktığında mükemmel Gözde yine karşımdaydı.

Amerika KürdüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin