Всички имаме най-добри приятели...или поради стечение на обстоятелствата сме имали. Предимно момичетата имат най-добри приятелки,а момчетата-най-добри приятели. Има даже приятелства между момиче и момче. Обаче не се среща често комбинацията момиче и две момчета.
Именно ти си част от такава комбинация. Юнги и Джимин са твои най-добри приятели,съседи и съученици откакто се помниш. Прекарвахте доста време заедно преди дебюта им в момчешка група. С всеки изминал ден те стават все по-известни,по-заети и следователно с по-малко време за приятели,докато ти продължаваш да учиш усърдно в гимназията. Не се появяват много в училище,затова ти е малко самотно.
Скоро е рожденият ти ден. Искаш да е голям празник с много хора,тъй като навършваш 18. Вече си изпратила покани на всички от класа,защото се разбираш добре с тях. Всички,освен най-добрите ти приятели. Реши да не ги каниш,именно защото са много заети с кариерата си.
„Надали компанията им ще разреши да дойдат на рождения ми ден. Не е участие,няма да спечелят пари от това,няма и да дойдат. Няма да им изпращам покани,ще е най-добре да не си създавам празни надежди."
Времето мина бързо и днес навършваш 18. Това е и първият ти рожден ден без най-добрите ти приятели. Въпреки настигналата те тъга,пожеланията на учителите и съучениците ти успяха да те накарат да се почувстваш по-добре.
И сега стоиш в залата,където ще се състои партито,в очакване на гостите.
След като вече всички пристигнаха,започна партито. Музика,танци,храна,светлини,смях. Успяваш да се насладиш на приятните емоции и да забравиш,че въобще си била тъжна.
Изведнъж музиката спира.
-Готови ли сте за малко шоу? - извиква от някъде мъжки глас.
Всички радостно викат и аплодират младите мъже,качващи се на сцената в залата. Не можа да повярваш,че Юнги и Джимин са дошли.
-Сега ще изпълним специален поздрав от нас за рожденичката. Честит рожден ден,Т/И! - казва Джимин и започват да пеят.
Изпяват „Best Of Me",която ти е една от любимите ти техни песни. Юнги с жест те повика да се качиш на сцената. Ти нямаш дори секунда да помислиш,публиката те избутва натам. Качи се и започна да пееш с тях,макар и неуверено. След краят на изпълнението всички бурно ви аплодират.
Дойде време и за тортата. Ти спокойно си седиш на масата,докато най-добрите ти приятели ти поднасят тортата със запалени свещи.
-Искам да благодаря на всички,които ме уважиха и дойдоха тук,дори и на неочакваните гости за изпълнението. Вие ме накарахте да се почувствам наистина специална. Благодаря! - каза ти.
Всички броят до 18,докато ти си намисляш пожелание и духваш свещичките. Намираш това като препятствие,тъй като момчетата са ти сложили неизгасващи свещи. Липсваха ти тези идиоти.
Ти най-спокойно си ядеш парчето торта,когато Юнги идва при теб и ти омазва носа с крем от тортата. След секунда,Джимин се появява с телефона си и ти прави снимка.
-Хей,какво правите? - изкрещя им ти.
-Хайде,Т/И,не е нещо сериозно - отвърна Джимин.
-Просто ти отмъщаваме,задето не ни покани - добави Юнги.
- Заради това ли било? Не ви поканих,защото мислех,че ще сте прекалено заети. Все пак кариерата ви процъфтява.
-И какво? Мислиш,че бихме пропуснали рождения ден на важен за нас човек заради работата? - попита Юнги.
-Ами не съвсем...
Тогава репортер нахлу в залата.
-Добър вечер,дами и господа. Тук сме на най-звездното парти,където са Шуга и Джимин от БТС.
Докато той говори,вие успявате да се измъкнете от залата.
Отивате в центъра на града,където вече е по-спокойно,тъй като е почти 23 часа.
-Къде искате да ядем? Почерпката е от мен - попита ги ти.
-Аз си мислех за ресторанта зад нас - отговори Юнги и посочи към ресторанта.
-Аз пък искам в KFC - настоя Джимин.
-На мен ми е все тая,аз всичко мога да ям,решете вие - реши да не вземеш страна.
Момчетата спориха в продължение на пет минути,докато ти накрая просто не ги замъкна до ресторанта зад вас.
След хубавата вечеря се разхождате в парка на центъра,след това сядате до фонтаните и си бъбрите. Не разбрахте кога мина нощта и слънцето вече се надигаше в небето. Накрая лека-полека тръгвате към домовете ви задружно.
Това бе най-хубавият ти рожден ден.
PanteraSilva дано ти е харесала историята 💕
CZYTASZ
Stories with k-pop idols (REQUESTS OPEN)
FanfictionТук ще пиша кратки истории с к-поп айдол и сюжет по ваш избор! Приемам заявки в коментарите на първата глава 💕 Започната: 04.10.2019 Завършена: -