Zaman

1.3K 35 26
                                    

Güneş
Nasıl yapardı bunu bana , bize.birde beni sevdiğini söylüyordu yalancı öküz işte ne olacak.ben tam ona sevdiğimi söyleyecektim.ama bu sondu birdaha beni bulamayacak.şimdi sevgilisiyle evde oturuyorlardır , belki yatak odasında....kafamı sinirle iki yana  salladım.bu düşünce canımı yakmıştı....ben düşünceler içindeyken karnima yediğim sert tekmeyle elimi karnima koyup oğlumu sevmeye başladım.ondan güç almaya çalıştım.madem o beni kandırdi , sevdiğini söyleyip sevmedi bende ona oğlumu göstermezdim.burdan gidecektim.bizi bulmasına izin vermeyecektim.artık hayatımızda o yoktu.Aras diye biri yoktu.neyse diyerek en iyi arkadaşlarımdan biri olan Seda'nın yanina gittim.Masal'ın yanına gidemezdim , beni orda bulurdu.o yüzden Seda'nın yanina gidecektim....

Saat sabah 04:21 geçiyordu.1 gündür yoldayfım ama Seda'nın kapısının önüne gelmiştim.seda Ankara'da yaşıyordu.kapıyı ćaldım.
Seda:"kim o"diye sordu.
Güneş:"benim seda , güneş".seda kapıyı açıp "güneş"diye şaşkınca sordu.sonra yaklaşıp sarıldı.bende ona sarıldım.özlemiştim.
Seda:"hayırdır , ne oldu"?dedi.
Güneş:"şey biraz dinlensem , yarın sabah anlatsam , çok yorgunum ve uykum var"dedim mahmur sesimle.
Seda:"ahh tabi kusura bakma , aklına gelmedi.doğru ben sana odanı göstereyim"deyip yürümeye başladı.bende arkasından onu takip ettim.yukarı katta bi odaya çıktı.
Seda:"işte senin odan burası"dedi.
Güneş:"teşekkür ederim seda".
Seda:"ne demek canım önemli değil"
Güneş:"şey biri arar yada sorarsa yok de tamam mı lütfen"dedim.
Seda:"tamam canım merak etme , ama merak etmiyor değlim , ne oldu"
Güneş:"yarın sabah aatırım lütfen".
Seda:"tamam canım iyi uykular"deyip ışıkları kapatıp , gece lambasinı yakıp kapıyıda örtüp odadan çıktı.bende başımı yastığa koyup uyumak için gözlerimi yumdum , ama uyuyamıyordum.of lanet adam işte , kendiyle yatmaya , sıcaklığıyla, kokusuyla yatmaya alıştırdı , şimdide zorlanıyordum.of ya of diyerek zorla gözlerimi uykuya teslim ettim....

Sabah güne gözlerimi oğlumun tekmeleriyle açtım.yatakta oturur pozisyona geldim.saate baktığında saatin 09:30 okduğunu gördüm.hiih ben bu saate kadar nasil uyudum derken kapı çaldı.
Seda:"günaydın güneş, uyandın mı"?
Güneş:"günaydın canım, gel , uyandım.uyutmadı".dedim.
Seda:"kim uyutmadı?"diye sordu.
Güneş:"tabi sen bilmiyorsun"dedim.
Seda:"neyi bilmiyorum"diye sordu.
Güneş:"benim Hamile olduğumu"dedim.seda :"evet bilmiyorum"diyip arkasını dönüp odadan çıktı.ben şaşkınca arkadından baka kaldım.ne tepki vereceğini görmek için bi kaç saniye bekledim.bekledim ve tam 5 saniyede geldi.şaşkın bi surat ifadesi vardı.
Seda:"sen neyim dedin"diye sordu.
Güneş:"hamileyim "dedim.
Seda:"n-ne ama bu nasıl, ne zaman"?
Güneş:"hepsini anlatacağım , ama şey biz acıktık ta"dedim tatlı olduğunu düşündüğüm sesimle.
Seda:"ah tabiye unuttum.akıl mı bıraktın bende , kalk hadi kahvaltı hazır "dedi.
Güneş:"tamam canım elimi , yüzümü yıkayıp geliyorum"dedim."tamam bekliyorum"deyip çıktı...
Sonunda işimi halledip aşağıya indim.sofraya oturdum.seda çayları doldurmuş , ekmekleri kızartıyordu.kızarttıktan sonra oturdu.bana doğru dönerek:"ee anlat bakalım "deyip beni dinlemeye başladı.bende ona başımdan geçen herşeyi detayıyla anlattım.tabi onunla birlikte olduğumuz yerler hariç....
Seda:"OHA kızım şimdi sen hamilesin oylemi"?diye sordu.
Güneş:"evet canım, ve bi oğlum olacak"dedim.
Seda:"vay canina ,şey peki bi dokunabilir miyim"dedi.
Güneş:"tabi ki dokunabilirsin"dedim.şimdi aras burda olsaydı izin vermezdi.çok kıskanıyordu bizi.karnımı sevmeye başladı.ama oğlum sanki daha uyanmamış gibi bi tepki göstermiyordu.ama  biraz karnım belli olmaya başlamıştı.
Seda:"bu çok güzel bişey güneş"dedi hayran çıkan sesiyle.
Güneş:"evet biliyorum.ve senden yardım istiyorum seda"dedim.
Seda:"ne yardımı ?"diye sordu.
Güneş:"hani anlattım ya 'o' bizi arıyor diye , ama ben bulmasını istemiyorum.lutfen kimseye birşey söyleme"dedim üzgün sesimle.
Seda:"merak etme canim söylemem."
Güneş:"şey seda aslında senden birşey istiyorum"dedim.
Seda:"tabi canım elimden geleni yaparım"dedi.
Güneş:"öncelikle Masal'a beni merak etmemesi adına bi mektup gönderelim.ama benim yerimi bulamayacakları bi şekilde"dedim.
Seda:"tabi canın merak etme o kolay."
Güneş:"ikinciside ben yurt dışına gitmke istiyorum.burda durursam 'o'beni bulur falan istemiyorum beni bulmasını ".
Seda:"tam olarak ne yapmam gerek"
Güneş:"benim yurt dışına çıkmama yardım etmen gerek".
Seda:"bende geliyorum seninle".
Güneş:"ne "
Seda:"evet bende gliyorum.hamilesin, birşey olabilir, tek gitmene razı olamam".yerimden kalkıp sımsıkı sarıldım seda'ya.:"teşekkür ederim canım"....
Herşey hazırdı.peruk takmıştık ve adımızi değiştirmiştik.onun bizi bulmasını istemiyordum çünkü.yurt dışına gitmek için uçağın hazır olmasını bekliyorduk.birde bugün sürekli atlas(oğlunun adı)tekmeleyip durdu.sanki gitmemi istemiyormuş gibi.ama onu dinlemeyecektim.bugün bu iş bitecek ve burdan gidecektim.o zamanda Aras bey sevgilisiyle rahatça yaşardı.bizden kurtulmuş olurdu.yarım saat sonra anons sesi geldi.
Spiker:"sayın yolcular , yurt dışı uçaģımız kalkmaya hazır , gidecek olan yolcuların dikkatine"yerimizden kalktık.seda ağır valizi eline almıştı.bana en hafifini vernişti.uçağa binip koltuklara oturduk.hadi bakalım yurt dışı yolcusu kalmasın.
HOŞÇAKAL SEVGİLİM, HOŞÇAKAL AŞKIM....

Aras
Nerde lan nerde.yok lan hiç biryerde yok.yer yarıldı içine girdi sanki.ulan sürtük hepsi senin yüzünden.ben karanlığıma güneşimi bulmuşken seni ne yapayım be ben.dün akşam bi türlü uyku tutmadı.uyuyamadım.alışmışım onunla yatmaya.ona sarılarak , kokusunu içime çekerek , oğlumun tekmelerini hissederek uyumaya.sinirle kafamı iki yana salladım.yok ,kaybetmeyecem onları, bulacam  ve beni dinlemeden gitmenin hesabını soracam.ulan ben aşkı onunla tatmışken ,sevmeyi onunla öğrenmişken nasıl başkasını seveyim.bulacam ulan.senide oğlumuda bulacam.benim olmuşken , bana ait olmuşken benim kadınımken bulacam seni.....

Bölüm geç geldi , farkındayım.bunun için ozür dilerim.yeni olduğum için hatalarım varsa affola.
Lütfen oy ve yorum atnayı☺😍🙏 unutmayın.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 08, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bebeğim , Ben , OHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin