Multimedya: Ayaz ve Melis.
HEDEFİMİZ;
VOTE = 205
YORUM = 100
Keyifli okumalar dilerim..
¦~HAYAL KIRIKLIĞI~¦
Ayaz
Okuldan Maya'yı beklemeden çıkmıştım. Eve gelir gelmez de hemen kendimi odama attım. Dersler beni epey baymıştı. Bu sene son senemdi neyse ki kurtuluyorum. Gülüşme sesleri odama kadar gelince kalktım yatağımdan. Şurada dinlemeye çalışıyoruz değil mi? Az biraz sessiz olun!
Merdivenlerden inip seslerin geldiği yöne yani salona doğru adımladım. Tam Maya'ya kızmak için ağzımı açmıştım ki ama öylece kalakaldım. Aman Allah'ım bu da kim böyle? Ben donmuş şekilde karşımdaki esmer kıza hayranlıkla bakarken zaman durdu benim için.
"Ayaz ne dikiliyorsun orada?" diye sordu Maya.
Kendimi toparlayıp ona doğru döndüm.
"Bu güzel arkadaşın kim onu merak ettim. İlk defa görüyorum da kendisini.. "
"Ha o mu? Tanıştırayım sizi." Beni gösterip, "İkizim Ayaz ve bu da.." Bu sefer o kıza döndü. "Melis. Yeni geldi okulumuza,"diye bizi tanıştırdı.
Demek adı Melis'ti.
"Ya öyle mi," dedim ilgiyle. Melis naifçe bana gülümsedi. Kalbim duracaktı şimdi.
"Tanıştığımıza memnun oldum,"dedi Melis.
Bende ona gülümseyerek cevap verdim.
"Bende, hem de çok."
Yanlarına oturup sohbete dahil oldum. Kız her konuştuğunda ona dalıp gidiyordum. Bana arada kaçamak bakışlar atıyordu. Bu sırıtmama neden oldu. O da benden hoşlanmıştı kesin.
Melis akşam yemeğine de kaldı. Ona bakmaktan önümdeki nimete odaklanamamıştım. Ben ilk defa birine bu denli tutuldum.
Yemekten sonra evine bırakmak için hevesle atıldım. Zaten bize çok yakın oturuyormuş. Bu daha da güzel işte. Yan yana sokakta yürürken arada bir ellerimiz temas ediyordu. Bu beni gülümsetiyordu. O da bana bakıp tebbessüm ediyordu. Dayanamayacağım soracağım artık.
"Sevgilin var mı?"diye sordum.
Şaşırıp kaldı.
"Neden sordun?" diye hayretle dile getirdi.
"Bak sana garip gelebilir ama galiba senden çok hoşlanmaya başladım,"diyerek güldüm.
Kıkırdadı.
"Daha yeni tanıştık ama."
Gülümsememi yüzümden silmeden konuştum.
"Evet ama ilk görüşte aşka inanır mısın aynen bana da öyle oldu," dedim.
"Geldik," dedikten sonra durdu. Bende durdum haliyle.
"İyi geceler," diyerek yürümeye başladı.
"Cevap vermedin," diye arkasından bağırdım.
Bana dönüp gülümsedi.
"Hayır, yok.. " dedi.
Sonra tekrar arkasını dönüp yürümeye başladı. Böylelikle cevabımı da almış oldum.
Arkasından sırıttım. Eminim yakında çok güzel şeyler olacak..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acı Sevda(Tutkun Serisi-2-)
Novela JuvenilTutkun Serisi'nin 2. Kitabıdır ve farklı karakterlerin hikayesini anlatıyor. Cayır cayır yanıyorduk ikimiz de. Ellerim sapsarı saçlarına kaydı. Sonra ensesine, omuzlarına ve sırtına.. Okşadım. Yer yer teninde çizikler oluşturdum. Boğazından yü...