9. rész

538 33 0
                                    

Miután minden fontos tudnivalót elmondtak a lakásról én bevonultam a szobámba, letusoltam, átöltöztem majd bedőltem az ágyba és aludtam. Arra keltem hogy a nap kegyetlenül süt a szemembe. Akárhigy forgolódtam nem tudtam menekülni a sugarak elől, mivel az ágy az ablakkal szembe van.
- Ahhhj! - morogtam, majd felálltam. Ez a hirtelen mizdulat egy erős szédülést csalt ki belőlem, így lehunytam pár másodpercre a szemem, és végül behúztam a függönyt. Ahogy visszafeküdtem már kopogtak is az ajtón. Nem válaszoltam, így a személy benyitott. Mivel nem volt szinte semmi erőm ezért csukva tartottam a szemem, alvást imitálva. Halk beszélgetést hallok. Egy női hang és Niall beszélgetését, konkrétan.
- Ő az? - kérdezte halakn a nő, majd éreztem ahogy a takarót jobban rám teríti.
- Igen. - ez márr Niall volt. Ekkor egy puha kezet éreztem meg arcomon, majd a homlokomon. A kéz kicsi, hideg és puha volt. Lágyan simogatta arocomat, ami különösen jólesett.
- Baj van? - kérdezte Niall hosszú csend után.
- Lázas. - suttogta, majd felállt mellőlem. - Nagyon fel van menve a láza, próbáld meg felkölteni. - ezzel halk ajtó csukódás hallatszott, ami azt jelezte hogy a nő kiment a szobából.
- Spirit. . . -  szólongatott halkan, kezét arcomra simítva. - Ébredj. . . - folytatta a simogatást. Erre a fejem jobban a párnába fúrtam, jelezve hogy ébren vagyok de nem akarok felkelni.
- Gyerünk Kicsi. Keljél. . . - folytatta az ébresztésemet. Csak most éreztem meg a fejfájást, mire enyhén összeráncoltam a homlokom, hátha enyhül, de nem. . .

Szőke herceg fehér korláton (Niall Horan ff)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt