Łan Uwu

21 4 6
                                    

~ Rozdział dla dedykowany jest dla ShaDow_Queen_9793~

Od dziecka mieszkasz w Korei, a dokładniej w Soul'u. Przeprowadziłaś się tu z rodzicami ponieważ twój tata znalał tu lepiej płatną pracę.

Dzisiaj było zakończenie roku szkolnego a ty jak zwykle się spóźnilaś. Wręcz wbieglaś na salę gdzie odbywała się akademia na pożegnanie uczniów 3 klasy liceum. Szybkim  krokiem podeszłaś do swojego przyjaciela Jungkook'a.
Przytuliłaś go szybko i się z nim przywitałaś.

-wreszcie spóźnilaś się..-spojrzał na zegarek na ręku- 15 minut.

-nie moja wina, że mój budzik jest zepsuty. - jęknęłaś uderzając go lekko w ramię.

-tak, tak [T.I] dobrze o tym wiemy, -odezwał się RM stojący za wami- a tak w ogóle to hej-uśmiechnął się słodko.

-Hejka -przywitałaś się- dużo mnie ominęło?

-Nie wcale- powiedział kook-a teraz cichaj i słuchaj bo to ''ważne''

-No okej okej już słucham  panie mądry.

Po całym wykładzie dyrektora wszyscy zaczęli wychodzić z sali. Gdy byłaś już na dworze zaczęłaś szukać wzrokiem swoich przyjaciół. Nagle zza ciebie wyskoczył Jungkook strasząc cię jednocześnie. Podskoczyłaś lekko, a on już zwijał się że śmiechu.

-Jeon Jungkook dlaczego mnie tak straszysz!?

-wybacz musiałem po prostu musiałem *śmieje się dalej*

-Ugh jesteś okropny - mówiąc to robisz obrażoną minę

-no już już przepraszam nie będę już tak robić.

-Mam nadzieję-mówisz robiąc mine w stylu  -_-

-okej okej to co idziemy gdzieś?

-no ok ale gdzie?

-to chodźmy do nas do dormu-wtrącił się RM

-świetny pomysł- wykrzyczał wręcz Kook.

-no dobra - byłaś już u nich nie raz więc po prostu się zgodziłaś.

-to chodźcie tam - wskazał na parking- tam zaparkowalem

Poszliście razem do auta Nama i pojechaliscie do domu ty w między czasie poinformowałaś  rodziców o tym, że się spóźnisz.

Gdy byliście już w dormie Jin zaproponował ci wspólne ugotowanie obiadu, a że nie mieliście pomysłu postanowiłaś ugotować z nim pierogi.

-może pierogi?
-pie-co?
-no pierogi. Takie polskie danie.
-jak się to robi?
- no robisz ciasto składające się głównie z mąki i wody potem.. - poinformowałaś go jak się je robi a on stwierdził że musi spróbować.

Po przygotowaniu porcji dla wszystkich zawołaliście ich do stołu.

-ej [T.I] co to?-zapytał Hobi

-to są pierogi-powiedzialaś z dumą-

-że co? - wtrącił się Suga

-no pierogi no 

-zaczynam się ciebie bać - powiedział V

-Nie gadajcie tyle tylko jedzcie - powiedziałaś i zaczęłaś konsumować posiłek, a Kook który bez namysłu zaczął jeść stwierdził że wyszły wam wyśmienicie. Po tym już wszyscy jedli. Rozmawialiście na różne tematy a)ż zjedliście wszystkie.

-to ja posprzątam - powiedziałaś i zaczęłaś zbierać talerze.

- nie [T.I] jesteś gościem - j-Hope-

-ale to nie problem

-to ja ci pomogę-wtrącił się Suga.

-okej

Zaczeliście sprzątać. Ty zmywałaś naczynia a on w tym czasie wycierał blaty i stół. Zaczeliście rozmawiać. Gdy posprzątaliście nie chcieliście kończyć rozmowy więc przenieśliście się do pokoju chłopaka. Rozmowa toczyła się w najlepsze ie zauważyliście nawet kiedy był już wieczór. Spojrzałaś przez okno po czym na ekran swojego telefonu.

-FAK już 20 muszę iść do domu.. - pośpiesznie złapałaś swój telefon i gdy chciałaś wstać z łóżka zatrzymała cię ręka Sugi na twoim nadgarstku, przez to że zatrzymała cię nagle upadłaś na jego kolana.
-musisz już iść?..
-no tak rodzice będą się martwić
- wiesz możesz napisać że nie wrócisz na noc..
-ale ja nie mam nawet pidżamy
-mogę Ci przecież dać jakąś koszulkę.
-no ale ja naprawdę nie Mo..- nie dane ci było dokończyć ponieważ zaatakował twoje usta swoimi ciepłymi miękkimi wargami. Bez chwili namysłu oddałaś jego pocałunek. Gdy zabrakło wam powietrza oderwaliście się od siebie. Spojrzał ci w oczy i powiedział ciche
'' bardzo cię kocham.. ''  na co ty odpowiedziałaś '' też cię kocham Yoonie''.





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Przepraszam za wszelkie błędy. Większość pisałam w szkole na przerwach, bo starałam się go wrzucić jak najszybciej. Strasznie się jaram ponieważ to jest moja pierwsza książka taka normalniejsza a nie jakieś memy czy talksy.

Więc teraz Jimin.. 💁‍♀️🤷‍♀️🙆‍♂️

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Oct 09, 2019 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

historie z kpopemOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz