1. Raport- współpraca

9K 455 1.8K
                                    

"Raport z dnia: 08.10.2019 r. - Yokohama

Dostarczony przez: Ryunosuke Akutagawa

Sprawozdanie z miejsca zdarzenia:

Spadek ataków i spisków terrorystycznych w 2019 r. nie wyeliminował zagrożenia ze strony nowo powstałej organizacji "Vikingów" dla miasta Yokohama czy też dla świata. Wciąż pozostają niebezpieczne globalne organizacją o scentralizowanym przywództwie - podano w raporcie nr 345/2 który był omawiany w poniedziałek dnia 30.09.2019 r.

Ze względu na zaistniałe okoliczności ( związane z liczebnością oraz siłą wroga), Mafia Portowa i niejaka Zbrojna Agencja Detektywistyczna podjęły współpracę. Uczestnicy zdarzenia wskazywali na zdolności Nakajimy Atsushiego do wykorzystywania nowych technik walki z silnym wrogiem i innowacyjnych sposobów finansowania oraz metod werbowania nowych rekrutów. Zwracali uwagę, że ugrupowanie nie zna granic ani barier osobistych.

Walka z organizacją zwącą się " Viningowie" odbyła sie przy zachodniej granicy miasta Yokohama.

Siły wroga zostały zdziesiątkowane.

Główny zarząd organizacji upadł.

Szef ugrupowania zagrażającemu miastu i Mafii został obezwładniony i pojmany z pomocą Atsushi'ego Nakajima'y.

Straty w ludziach: Niewielkie

Zniszczenia mienia publicznego: Zdemolowana droga, liczne wybite szyby budynków granicznych, trwale uszkodzone środki transportu (osobistego i publicznego)

Mafia Portowa może utrzymać swoją działalność dzięki dostępnym rezerwom w gotówce lub inwestycjach w drobne przedsiębiorstwa. Komórki centralnego organu zarządzania dostępnymi środkami płatniczymi generują też dochody dzięki działalności egzekucyjnej czy też spersonalizowanymi zleceniami na zlecenie prywatne, bądź szefa organizacji.

Zatem sprawy pokrycia kosztów w zaistniałej sytuacji pozostawiam wyższym szczeblom.

Straty w cywilach: Brak

Uwagi dodatkowe:

Zastępca stałego przedstawiciela Zbrojnej Agencji Detektywistycznej Dazai Osamu apelował o zawieszenie dotychczasowego sporu pomiędzy organizacjami w celu przeciwstawienie się wrogowi wspólnymi siłami. Odnosząc się do uprzedniego raportu zaznaczył, że Z.A.D zostaje niezwykle wdzięczna za udzieloną pomoc i ma nadzieję na kolejne owocne współprace z Mafią Portową."

Chłopak jeszcze raz zlustrował zapisany przez siebie materiał, po czym ruszył w stronę gabinetu szefa.

Stanął przed drzwiami i wziął głęboki oddech, po czym delikatnie zapukał.

-Tak?- usłyszał głos Mori'ego.

-To ja, Akutagawa, przyniosłem raport.- powiedział wchodząc do środka. Mężczyzna siedział na swoim należnym "tronie" za biurkiem i bacznie mu się przyglądał, gdy ten odkładał dokumenty na drewniany, porysowany blat.

Mężczyzna podniósł papiery i wczytał sie w ich treść.

Na pare kolejnych minut zapadła niezręczna, acz jakże irytująca i pełna napięcia cisza.

Ryu nienawidził pisania raportów, a ta cała presja że coś mógł pominąć, sprawiały, że potrafił zrobić wiele głupich błędów w prostych zdaniach, niczym przedszkolak.

Ale tym razem, o dziwo, nie to było największym zmartwieniem chłopaka.

Teraz jego myśli zakłócał Tygrys. Ta wielka biała bestia, przybierająca postać uroczego, chcącego nieść pomoc i unikającego przemocy jak ognia chłopaczyny, który mógłby być świetnym nabytkiem dla mafi. W Agencji zaś jest niewiele wart. Akutagawa zakładał, że dzieciak jest zwykłym przydupasem Dazai'a i robi tylko kawe, zajmuje sie zakupami czy też sprzątaniem a na misje jest wypuszczany tylko w ostateczności, niczym zwykły zwierz.

Tygrysie serce- AkuAtsuOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz