Ik liep naar buiten en zocht Ashton, want hij zou mij ophalen. Ik keek telkens om mij heen, om te zien of ik misschien nog wel Luke tegen kwam, dat wilde ik absoluut niet. Ik zocht mijn telefoon en ging met mijn handen in mijn zakken, daar kon ik het niet vinden. Ik opende mijn tas en grabbelde erin, en pakte iets beet vast en trok mijn hand er voorzichtig uit. De drie foto's van daarnet.. Ik keek er aandachtig naar en vooral naar de derde. Mijn ogen begonnen te tranen en deed de foto's weer meteen in mijn tas toen ik iemand mijn naam hoorde roepen. "Selena!, Over here", riep Ashton. Ik keek hem aan en rende zo snel als ik kon naar hem. Het enige wat ik kon, was Ashton op dat moment omhelzen. Ik begon te janken en kon mij niet meer inhouden, ik barstte los. "Ashton I can't handle this anymore", zei ik huilend en keek hem aan met mijn uitgelopen mascara. "Everything is gonna be okay", zei hij en probeerde mijn tranen weg te vegen. "Lets go home, and lets talk for a bit", zei hij meteen er achterna, en pakte de bagages uit mijn hand en liepen naar zijn huis toe.
Toen we bij Ashtons huis waren, deed ik mijn schoenen uit en liepen richting de woonkamer. Toen zag ik een klein meisje rond de 13-15 jaar en een klein jongetje op de bank zitten en naar tv kijken. "That must be your little brother and sister, right", vroeg ik Ashton. "Yes, this is Harry and Lauren", zei hij en ik zwaaide naar ze en vertelde, dat ik Selena heette. "Brother?, is this your girlfriend", vroeg Harry. "Noooo, we are not dating", zei ik snel. "I know her from the 4th grade", vertelde Ashton. "Lets go to my room and talk for a bit Sel", zei Ashton en ik liep hem achterna. Zijn kamer was echt een mess, dacht ik. Ik zat op zijn bed en hij kwam naast mij zitten. "So tell me, what happened", zei Ashton. "There is a girl, her name is Nina en I met her at the hospital", zei ik toen Ashton mij onderbrak. "WAIT, WHATS HER NAME", zei Ashton geschrokken. "Nina", zei ik. "Srsly, that girl is just a bitch, you should stay away from her, she likes to ruin others life's", vertelde Ashton. "She told me to stay away from Luke", vertelde ik. "So, you listened to her?", keek Ashton geschrokken. "Get your baggage's, go back to Lukes home and just pretend like nothing happened", zei Ashton. "Wait, what no I'm not going back", zei ik terwijl ik hem geschrokken aan keek. "You have to", zei Ashton en bracht mij weer naar Lukes huis.
Het was 6 pm en Liz was er dan natuurlijk nog niet. Ik opende de deur met de sleutels die ik nog had. Ik hoopte, dat Luke er niet was, en hij was er gelukkig nog niet, dacht ik. Ik liep mijn kamer in en schrok en keek enkele minuten naar de bed, Luke lag namelijk op de bed te slapen. Ik wist niet zo goed wat hij in zijn hand had, hij had het helemaal samengeknepen... "Wait a minute", dacht ik...
JE LEEST
There is no we.. L.H Dutch fanfiction
FanfictionHerken je dat, dat je gedoemd bent met alle slechte dingen in het leven, en dat maar 1 ding je kan blij maken. Lees dan verder x