Yusuf Hastanede

6 0 0
                                    

Yusuf yetimhanede yemeğini yedi merdivenleri çıkarken dengesini kaybedip düştü. Kafasını fena halde çakmıştı. hastaneye kaldırıldı acilde kanı durdurmaya calisiyorlardi ki yusuf - baba baba baaababa diye inlemeye başladı. kanı hemşireler zor durdurdu. kan tahlili yaptılar. yurt müdürünü göz altına aldılar sorguya çektiler kameralardan kasten yapılmamış olduğu yusufun kendisi düştügü apaçık ortadaydi. sonuclar gelince yusufun losemi riski tasidigini ve hastalik ilerlemeden  tadaviye baslanmasi gerektigini söyledi kerem bey  müdireye
Yusuf o günden sonra hastanede gunlerini geçirmeye basladi. doktor kerem bey ona ayri bir ilgi duyuyordu sanki onu kendine bağlayan bir yakınlık vardı kerem bey memleketin en iyi doktorlarındandı uzun boyu kalem gibi kaşlara sahip su yeşili gözler aman allahım, allahın lutfü gibi yakışıklı delikanlı bir oğlandı eli yüzü temiz belliki helal süt emmişti. Yusuf ertesi gün bahçeye indi. banka yaklaştı ve oturdu içinden geçirdi acaba ne zaman iyileşirim ya da iyileşebilirmiyim.  ertesi gün af çıkmıştı bu haber ülkede olay oldu,tabi yusufunda kulağına gitti. pencerenin kenarına gitti, başını ellerinin arasına aldı. dudaklarını bükerek, amcasını beklemeye başladı. akşama doğru elinde poşetle içeri girdi amcasi,yusufa oyuncak almıştı odaya kadar geldi,yusufa sarılarak hıçkıra hıçkıra ağladı
Amca- nasılsın oğlum iyimisin?
Yusuf- yengem nerde amca o gelmedimi zaten okulda görmeye de gelmedi beni. köydedir oğlum yaşlı başına nasıl gelsin burlara kadar dedi,sen biraz otur dedi, ben doktorunla konuşayım geleyim tam o sırada kerem beyde yusufun odasına girdi. amca kerem beyi görünce elleri ayakları boşaldı amca kızardı kisik sesle keremmi oda amcayı tanımıştı demek hasan ha amca yusufu alarak hemen baska bir hastaneye nakil ettirmek istedi ama baska hastanede onu tedavi edebilecek doktor yoktu. hem amcasının yurt dışına çıkma yasağı vardı amca her gün yusufun yanından bir an bile ayrılmadı yusuf kerem bey sayesinde her gün daha da iyi oluyordu ama amca her an tetikteydi yanında tabancasıyla geziyor nasıl oluyorsa görevlilerden çıt gene  cıkmıyordu. türlü türlü ameliyatlar bir sürü ilaçlar amcanın gelir durumuda iyi değildi işsiz işsiz geziyordu saat 9.15 yusuf artık taburcu olacaktı işlemler yapıldı yusuf taburcu oldu hastanenin çıkışında amca taksi çağırdı ama arkadan dur bakalım hasan bey! seslenen kerem beydi amca arkasına bakmaya bile kortu silahını belinden çıkardı ve kerem beye döndü bitmemiş bir davamız var. kerem bey elinde tabanca amcaya dogrulttu içerde doktor dum ama bak zaten görevimi yerine getirdim ama şimdi ödeşme zamanı hadi erkeksen şimdi çeker vurursun beni dedi amca daha önce bir sinegi bile öldürmemişti şimdi eski bir kan davası yüzünden adam mı vuracakti. elini tetige değdirdi ama çekmede karasız kaldı terlemeye başladı. ama çekemedi . yüksek sesle yapamam dedi ve  dizlerinin üzerine çöktü öfkeden deliye dönen kerem bey elini tetige koydu, bir el yusufa bir elde hasan beye ateş etti . ikiside kanlar içinde yatıyorladı etraftakiler yardıma koşarken kerem beyde panikledi ve kaçmaya başladı iki sokak otede polisler tarafindan yakalandı karakola gotürüldü amca oracıkta hayatını kaybetti. yusufun hala nabzı vardı sol goğsünden girmişti kurşun hastaneye taşıdılar yusufu acilden direk ameliyathaneye kaldırdılar yusuf orada kurşun çıkartıldı saniyeler kala kurtulmuştu yusuf,belkide 4,5 saniye yusufun hayatıydı yoğun bakıma alındı durumu hala kritikti kerem bey çıktığı duruşmada idam cezasına carptırıldı ertesi gün yusuf'u kanlar içinde yatakta ölü halde bulan hemşireler zehirlendiğini zehrin yusufun bedenine saat 9.00 civarinda enjekte edildiğini savundular o arada kerem beyle yusuf odada yalnizldilar. kerem bey enjekte etmişti onu yusufun vucuduna. Amca lavaboya gitmişti ve belkide amca 4,5 saniye önce gelseydi yusuf hayatta kalacaktı. yusuf'un cenazesi morga kaldırıldı. Kerem bey idamın yapılacağı yere geldi, gözleri bağlandı. Cellat ölmeden önce söyleceğin bir şey varmı? kerem bey - bırakında çocuklar saniyeler kala kurtulmasın yada ölmesin onlara kurşun yerine oyuncak verin dedi.cebinden çıkardığı kağıdı göğsüne yapıştırdı . kâğıtta saniyeler kala yazıyordu evet tabi ya bu yusufun yazısıydı. ipler kerem beyin boynuna takıldı sandalyeye çıkartıldı ip gerdirildi ve sandalye ayağının altından alındı.

SANİYELER KALAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin