Rahsia BGS

205 16 2
                                    

"KORANG!!! "

"JIN HYUNG TAK YAH LA JERIT MACAM KITORANG NI JAUH SANGAT"

"MACAM MANA AKU TAK MENJERIT BGS HILANG "

"HA! HILANG ADUH MACAM MANA NI KITA NAK CAKAP APA KAT PD-NIM"

"DARIPADA KITA MENJERIT BAIK KITA CARIK DIORANG"

"JOM! "

Jin P.O.V

"Hyung mana kita nak cari diorang rumah ni dah la besar" eh Jungkook ni aku cepuk kang.

"Kita cari dari tingkat bawah sampai tingkat jap rumah ni ada berapa tingkat?" hehehe jangan salahkan aku sebab taktau rumah ni besar mana.

" 5 tingkat tak sila Tae"

"Bapak tinggi siak"

"Dah jom kita gi tingkat bawah sekali"

Bts pun pergi ke lif dan tekan butang G.

Ting!

Terkejut bts apabila pintu lif terbuka.

"BAPAK BANYAK KERETA"

"WEI FERRARI BAI"

" Hyung aku rasa diorang bukan dari keluarga biasa"ye aku akui apa yang J-Hope kata.

"Jom naik tingkat 3"arahku tapi maknae line seperti tidak dengar apa yang aku cakap. Ish diorang ni.

"Jom!!!"aku tarik baju diorang bertiga serentak.

Sampai je tingkat 3 kitorang teroka semua bilik. Iaitu bilikku bilik member yang lain dan juga bilik bgs. Aku terkejut melihat bilik Yoonji.

"Wow! Mewah gila"ujar Jungkook lalu masuk kedalam bilik Yoonji.

"Ush banyaknya album"

"Jap Chim rasa Yoonji minat kita, seventeen, exo sunbae, got7 dengan txt"

"Uish empuknya"V yang duduk diatas sofa yang berada didepan tv terlonjat lonjat kegirangan.

"Dah dah jom cari kat atas"

xxxxxxx

"Huh hyung penat la" Jungkook mengeluh dah sejam diorang cari bgs tapi tak jumpa.

"Hyung Tae rasa diorang kat dalam tu"V tunjuk pintu yang tertulis ' bilik permainan'.

"Jom kita tengok"

End Jin P.O.V

Klek.

"HAIYAA, HAHAHAHA JINIE MENANG"

"MANA ACI"

"DEY ACI KAT INDIA LA DEY"

"WEI BODOL AKU DAH BALING BANYAL KALI ASYAL TAK MACUK!!!"

"UJI JANGAN MENCALUT LA"

"CUKA HATI UJI LA"

"UJI CEPAL DAH NAK HABISTU"

"BABI TAK MACUK CIAL WOI CILAKA ASAL KAU TAK BAGI AKU GOALKAN SATU PUN "

"DAH UJI PENDEK SANGAT ORANG CULU MAIN GUNA KELUCI UJI BELAGAK CANGAT KAN DAH KENA PADAN MUKA"

"DIAM LA! KIM TAEYEON! "

Ehem!

Bagaikan angin yang lalu bgs tak dengar deheman Jin.

Babysitter [ Bts. 방 탄 소년 단 ]Where stories live. Discover now